• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Chizuru schreef:
    TWD or Z Nation. What to wacht with first time Netflix? Of nog wat anders, er is zoveel keus..

    TWD (omdat die nu eenmaal geweldig is, Z Nation moet ik zelf nog kijken, maar niets kan beter zijn dan TWD XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leuk hé, als je iets organiseert en letterlijk de helft van de mensen zegt op de dag zelf af. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Leuk hé, als je iets organiseert en letterlijk de helft van de mensen zegt op de dag zelf af. :/


    Herkenbaar. Echt onwijs stom. *hug* <3


    OTOFT: prima dat je gaat werken, maar kijk erna alsjeblieft eens in die agenda's van je. Anders voelt t alsof je me valse hoop geeft. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En nu is fallout 4 in de aanbieding. Hatelijk als je geen geld hebt wat je uit kan geven.

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Herkenbaar. Echt onwijs stom. *hug* <3


    OTOFT: prima dat je gaat werken, maar kijk erna alsjeblieft eens in die agenda's van je. Anders voelt t alsof je me valse hoop geeft. :c

    Dank je, Yo. (:
    Het is geen wereldramp, maar het voelt toch wel erg kut als je ergens naar uitkijkt en van alles hebt geregeld. :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    (...)
    Dank je, Yo. (:
    Het is geen wereldramp, maar het voelt toch wel erg kut als je ergens naar uitkijkt en van alles hebt geregeld. :c


    Nee precies. Tis niet t einde van de wereld maar voelt toch wel een beetje als een naaistreek. Dunno of je nog ooit wat gaat organiseren, maar hopelijk komt iedereen dan wél. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    CoStompe schreef:
    (...)

    Ben donderdag nog op het trainingcentrum van Schiphol geweest bij de klassen van stewardessen. Het is volgens mij best interessant werk, en je komt nog eens ergens

    Het lijkt me ook oprecht leuk werk, maar ik heb al een 4 jaar durende HBO opleiding in het vooruitzicht. Moet toch wat.
    -
    Fml. Nu baal ik stiekem toch wel donders dat ik geen tickets heb gehaald voor het concert van Hans Zimmer. Had het echt moeten doen.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2016 - 14:15 ]

    Hij heeft me toegevoeeeeeeegd :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Krolock schreef:
    (...)
    Het lijkt me ook oprecht leuk werk, maar ik heb al een 4 jaar durende HBO opleiding in het vooruitzicht. Moet toch wat.


    Je moet ook niet perse het idee hebben dat het werkveld dat je nu kiest je complete toekomst is.
    Dus kies iets dat je interessant vindt en haal het papiertje, het is uiteindelijk maar een bewijs dat je op een niveau kunt werken. Dusja, geen punt om er over te stressen :d

    In mijn huidige werk doe ik nog geen 10% van mijn studieachtergrond. Dat vormt zich toch wel vanzelf


    Sarah = ongewoon sexy

    Waarom voel ik me zo verdrietig vandaag?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Als ze dat drinken noemen ;'D
    Ze likken het letterlijk, lol. Maar wtf, wat een rare mensen.


    Sterker nog, ze willen niet over de wond zelf likken, want dat voelt onnatuurlijk. En het bloed mag niet 'stromen', alleen in kleine druppeltjes per keer komen. Vervolgens na het likken van misschien 0,10 milliliter bloed zeggen ze dat ze zich heel goed voelen en dat dit effect voor ongeveer een week aanhoud. Het is een behoefte voor ze als slapen. WTF PEOPLE. Get a fucking life.

    Jeeeeeeeeeeeetje.


    Pretty is just a pretty word.

    Als ik mijn laptop niet nodig had voor al mijn huiswerk, zou ik serieus iemand vragen om dit ding van mij af te pakken, want zo kom ik nooit ergens aan toe. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Villainess schreef:
    (...)

    Sterker nog, ze willen niet over de wond zelf likken, want dat voelt onnatuurlijk. En het bloed mag niet 'stromen', alleen in kleine druppeltjes per keer komen. Vervolgens na het likken van misschien 0,10 milliliter bloed zeggen ze dat ze zich heel goed voelen en dat dit effect voor ongeveer een week aanhoud. Het is een behoefte voor ze als slapen. WTF PEOPLE. Get a fucking life.


    Krijg je met die emo vampire series..


    Sarah = ongewoon sexy

    Villainess schreef:
    (...)

    Sterker nog, ze willen niet over de wond zelf likken, want dat voelt onnatuurlijk. En het bloed mag niet 'stromen', alleen in kleine druppeltjes per keer komen. Vervolgens na het likken van misschien 0,10 milliliter bloed zeggen ze dat ze zich heel goed voelen en dat dit effect voor ongeveer een week aanhoud. Het is een behoefte voor ze als slapen. WTF PEOPLE. Get a fucking life.


    . . .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.