• Al 13 jaar hebben wij een rosse kater. Vroeger moest hij quasi altijd buiten (of mocht hij binnen zitten als iemand in dezelfde kamer was). Er was dus nooit nood voor een kattenbak. Nu is hij ouder, wilt (en mag) hij meer binnen, drinkt enorm veel en heeft hij dus een kattenbak nodig. Ik heb al wat rondgezocht, maar ik heb geen idee wat we moeten aanschaffen. Ik zie dat er twee soorten zijn... Houtkorrels en kristallen? Die houtkorrels zijn na gebruik voor compost, maar wat met de kristallen?
    Welke raden jullie aan?

    Fotootje:

    Oscartje :3

    [ bericht aangepast op 29 jan 2016 - 23:18 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wij hebben gewoon kattenbakgrit... Werkt super voor onze katten!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Wij hebben ook gewoon kattenbakgrit. Werkt ook helemaal prima.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Eledhel schreef:
    Wij hebben gewoon kattenbakgrit... Werkt super voor onze katten!

    En waar moet je dat dan wegsmijten? Restafval? want ik veronderstel dat dat niet verteerd?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik weet niet hoe het heet, maar wij hebben zoiets als zelfklevend zand, dus de uitwerpselen zijn klompjes zand. Dat schep je er gemakkelijk uit en dat kan bij restafval.
    Je kan het in Vlaanderen kopen in de Tom&Co voor 10 euro en daar ben je wel een maand/twee maanden mee zoet, hangt er vanaf hoe veel je kat plast/kakt.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Chavez schreef:
    (...)
    En waar moet je dat dan wegsmijten? Restafval? want ik veronderstel dat dat niet verteerd?

    Ja, wij doen het in ieder geval bij het restafval.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, wij doen het in ieder geval bij het restafval.

    Dan zulllen we sowieso voor die houtkorrels gaan.
    Thanks!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik raad de houtkorrels aan, deze hebben wij ook en deze kunnen op in de tuinafvalbak en zo.
    Echt een aanrader, ook veel milieuvriendelijker c:
    Mijn katten zijn er ook tevreden over. De oudste ging nooit naar de kattenbak en sinds we houtkorrels hebben (ruim 2 jaar) gaat hij wel op de kattenbak. Normaal gaat hij naar buiten om te poepen, nu hoeft dat niet per se (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.