• Jh, straks kregen we een brief wat er wel en niet mag. En ik dacht echt zo van: WTF -.- Alsk dat geweten had, dat het zo streng was, zou ik nooit na die school zijn gegaan.

    -Marine blauwe of zwarte jas
    -Marine blauwe pull met V-hals
    -Lichtblauwe polo(zonder emleem, logo, strepen/ruite,..)

    Voor de jongens:
    -Broeken: Dezelfde als de meisjes. Maar de jongens mogen ook een bermuda(broek tot aan de knie) aandoen tijdens de periode na de paasvakantie.

    Voor de meisjes:
    -Lange grijze, zwarte broek of die ene rok van het school zelf.Geen bermuda!
    -Geen zilveren ballerina's, conjac kleurige laarzen
    -Wel donkere schoenen(=zwarte, donkergrijze en donkerblauwe)
    -Geen witte veters of witte rand erom.

    Dus met andere woorden: Geen All Stars meer! :(((huil)

    En ik heb bijna geen andere schoenen dan All Stars en zo Asch schoene moge ook niet :S
    Wat vinden jullie eigelijk van een schooluniform?

    Het enige voordeel ervan is dat je weet wat je moet aandoen xD


    ICouldBeFake.ICouldBeStupid.ICouldBeJustLikeYou..

    Dat vind ik niet lief van die school, hoor. ;o
    Maarja, aan de andere kant is het ook weer nuttig om geen onderscheid te maken tussen de rijke en arme kinderen. Maar toch, als jij van tevoren wist dat dit zou gebeuren, zou je niet gaan. Dus het gemene hieraan vind ik dat er niet gezegt is dat dat ingesteld zou worden.(cat)
    x.


    ok

    ocharme
    wij hebben geen uniform^^
    ma we mogen ons haar ni kleuren -_-


    J'ai perdu ma peluche,, je pourrais dormir avec toi??

    ben ik blij dat ik in nederland woon..:|


    Ik woon in Belgie en wij moeten geen schooluniformen dragen


    I need you like a heart needs a beat

    'k Heb gelukkig geen schooluniform O_o

    dan steek je gwn roze veters in je all stars en kleur je de witte randen x3


    A. ikmisje.

    Bekijk het van de goede kant. Als je in de weekends met je vriendinnen afspreekt zie je er dubbel zo cool uit. ^^
    Én je coole kleren gaan langer mee. (;


    Sing the song of the stars for me.

    ik heb echt een chille school.
    je mag aandoen wat je wilt, leraren zijn echt fxcking chill + 3e n 5e uur niet eens les, maar je MOET danwel opschoolzijn + in een lokaal-naareigenkeus-:Y)


    your eyes are like stars in the night.

    Bekijk het van de goede kant. Als je in de weekends met je vriendinnen afspreekt zie je er dubbel zo cool uit. ^^
    Én je coole kleren gaan langer mee. (;


    Idd ;
    Alsje dan in 't weekend zo afspreekt met mensen, zegt echt iedereen zo tegen je : "Waaauw, je ziet er mooi uit vandaag!" ='D
    Gewoon omdatze zoveel kleur niet gewoon zijn x'D
    Vind ik altijd zo leuk :Y)
    x


    /

    ocharme
    wij hebben geen uniform^^
    ma we mogen ons haar ni kleuren -_-

    Waar slaat dan op?
    Je mag je haar niet kleuren.. Tis tog jou leven ,jou lichaam.. Geloofik ga je alleen maar naar school om te leren fseu en dan hbben hun tog nixx te vertellen over wat jij met je haar doet?
    Als ik me haar niet zou mogen kleuren had die school pech wnt als ik iets wil dan doe ik het ook^^
    Maar als je je haar dan al geverft hebt? Zegttie school dan: ja jmmr dan , doeii x'D?


    Assasin.

    Schooluniformen zijn zo stom!Echt onzin dat het moet! Gelukkig bij mij hoeft dat ni:)


    Magic is deep inside you..

    Spuit je schoenen zwart xD
    Enne je hebt all stars volledig in het zwart hoor :p
    Man wat een kutschool >.<
    Ben ik blij dat bij ons nog niet zover is >.<

    Wat cool !! Dat wil ik anders wel =]

    Yuuuy XD Uniformpjes =] Whaaa en dan is er toch weer een nadeel. je kunt je niet naar je eigen kleden.. Maar dit is net zoals in Anime- verhaaltjes die ik nu bekijk XD


    Because Nobody Love's

    ie das kut uniform,
    Ik heb zelf ook, maar die is niet zo streng als op andere scholen;
    Polo in wat voor kleur je maar wilt, Donkerblauwe Jeans, en schoenen maakt niet uit, zolang het maar geen badslippers zijn.
    Bij andere scholen lopen ze echt met van die lelijke ouderwetse pakjes rond...


    Get back motherfuckerz'

    ZO STRENG :o wij hebben geen skooluniform
    Omg
    maar je hebt nu wel ,gene gezeik meer met, dat je klding zogenaamd emo ore something is !


    don't Worry...Be gay.

    o.o Ik ben blij dat ik geen uniform moet dragen.

    omgash O.O
    wat ben ik blij dat we dan niet hoeven hier >.<
    zou echt doodgaan in zo'n apenpakkie!
    arme jij! >.<


    Mew <3