• Naar aanleiding van de suggestie van ReinaxRamos, hier een sticky-topic om al jullie tips tegen verveling in te plaatsen! Ik zou zeggen; leef je uit met de meest creatieve tips die je hebt en zorg er voor dat niemand zich meer hoeft te vervelen _O_


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Rondjes door/om je (rijtjes)huis of flat rennen! ;D Neem wel genoeg drinken mee, anders lig je binnen de kortste keren met je pootjes omhoog.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Pak allemaal make-up erbij en ga wat nieuws uitproberen. (clown)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ga een lepel uit en stuk hout snijden xD


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    ga iets creatiefs doen :') kleien ofzo, tekenen iets dat je leuk vind x]


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Pak een boek en ga lezen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oeh yeah (cool)

    - Ga een schilderij maken (: (het is echt leuk :9~ )


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    ga op quizlet. ga liedjes uit je hoofd leren ga voor school lerenxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hou een marathon met je favo films. :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ok dit is iets dat voor mij werkt:

    - Ga op foto's van je crush of een (beroemde) hottie geilen.
    - Topics op Quizlet.
    - Brainstormen voor verhalen.
    - Een spelletjes 'make-over' op spele.nl/spele.be
    - Pas je Quizlet profiel aan.
    - Ga naar buiten, maak een wandeling of fiets wat.
    - Trek foto's van bepaalde dingen. (Met wat artistieke aanleg en een creatief brein kun je van alles proberen (=.)
    - Bel, sms of chat wat met vrienden/vriendinnen.
    - Ga naar een winkel met parfum en probeer daar van alles uit. (Hier in Leuven hebben ze daar van die papiertjes voor, maar goed. xD)

    Ga gewoon heerlijk in de tuin zitten in de zomer, of in de woonkamer in de winter. Met een goed boek, goede muziek en enjoy (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    schrijf en/of luister muziek :) perfect voor als je muzikaal aangelegd bent..

    of, schrijf gedichten, of zoek een leuk script en als je vrienden hebt die ook van toneel houden, probeer daarmee n paar scripts uit, bouw iets in mekaar :)

    of, leer een leuke monoloog vanbuiten, en maak er iets moois van :)

    of schrijf gewoon een monoloog xD

    of, je neemt een camera en filmt allemaal random dingen. later monteren wat je leuk vind, zet er een voice over van een bijpassende tekst op, en voila :)

    of.. ZING!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ga naar de winkels, en kijk wat rond. Ik weet zeker dat je iets leuks tegenkomt.


    <3

    Ga blowen. Net zolang totdat je weer naar de coffeeshop moet lopen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De hele dag met een boek op je hoofd lopen. En hij mag er absoluut niet af vallen.

    Maak tsatsiki, neem daar een kom van en stukjes stokbrood. Staar vervolgens levenloos voor je uit terwijl je het brood in de tsatsiki doopt en deze opeet.
    Dat heb ik dus de hele dag gedaan. Het werkt echt tegen vervelend, en man, dat is lekker! (:

    [ bericht aangepast op 4 juli 2011 - 23:47 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?