• Dit lijkt me erg handig als dit mogelijk zou kunnen zijn:
    Dat als er iemand je zo quote -en meestal dan ook antwoord op je reactie-, dat je dan kan instellen dat je alleen van die dingen een mail kan krijgen, snappen jullie? Zoals je als je een reactie kan zetten van 'geen notificatie van reacties', 'alleen een notificatie van de eerste reactie na mij' en 'notificaties van elk bericht achter mij' ofziets. Want als je het tweede kiest, kan die reactie gewoon een andere reactie zijn, en niet bepaald een antwoord op die van jou. En als je een mail krijgt van elke reactie na jou, en dat is toevallig dan een topic met veel reacties, dan zit je mailbox ook snel vol.
    Dus laat maar weten: voor, tegen,...?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Beetje onduidelijk, maar ik vind het niet nodig. Je kunt ook gewoon het topic opnieuw openen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Il vind het wel handig (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    ik snap hem wel, maar je kunt ook gewoon niks aanklikken en dan telkens de pagina opnieuw laden...

    maar ik vind het ook wel handig

    [ bericht aangepast op 31 mei 2011 - 17:49 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    voor :Y)


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ik snap wat je bedoelt, maar of het te raliseren is?
    Ik vind het wel een goed idee!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hobbelpaard schreef:
    Beetje onduidelijk, maar ik vind het niet nodig. Je kunt ook gewoon het topic opnieuw openen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    BigTimeCrush schreef:
    ik snap hem wel, maar je kunt ook gewoon niks aanklikken en dan telkens de pagina opnieuw laden...

    Maar als die dan bijvoorbeeld 16 pagina's al heeft, en dan moet je al die 16 pagina's afgaan of iemand op jouw reactie heeft gereageerd?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Memphis schreef:
    Ik vind het wel handig (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Memphis schreef:
    Il vind het wel handig (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    handig maar ook.. een beetje onnodig?


    If you don't understand my silence, than you don't deserve my words ..<3

    Oh ik vind het wel slim!


    ars moriendi

    Veritas schreef:
    Ik snap wat je bedoelt, maar of het te raliseren is?
    Ik vind het wel een goed idee!

    Dat valt af te wachten! (:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Yune schreef:
    handig maar ook.. een beetje onnodig?

    Dat is jouw mening ^^ Maar het leek me wel handig als je een vraag stelde ofzo, dat je niet tussen al die pagina's moet gaan zoeken of iemand er op heeft geantwoord of niet, maar je het meteen in je mailbox ziet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Absoluut voor!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Beetje onnodig?


    "Ignite, my love. Ignite."