• Als de kinderen van goden ruzie krijgen met hun ouders en bot gaan doen worden ze gestuurd naar de aarde. Net als de kinderen van mensen die werden verbannen naar de onderwereld. Ze zitten samen op een school waar het moeilijk is voor hun:

    1: Je krachten niet gebruiken.
    2: Nooit zeggen dat je een god bent.
    3: Zeg nooit waar je woonplaats is, de hemel is niet zo normaal. (of natuurlijk de onderwereld)

    zouden ze het redden?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Wat is de bedoeling van dit topic? Dat we rollen gaan verzinnen voor een RPG ofzo?


    It's never gonna happen, Guys.

    Een idee :p


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Doe je gwn je rollentopics ook zo 0_O


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    shairell schreef:
    Doe je gwn je rollentopics ook zo 0_O


    Oh, omdat er rollentopic bij stond in de titel dacht ik dat. Maar het gaat dus om een idee voor een RPG.
    Het klinkt wel leuk, maar ik zou het verder uitbreiden als ik jou was. Het is nogal kort.

    Btw. RGP topics horen in het RPG forum. Vraag even een mod of die hem wil verplaatsen. (;

    [ bericht aangepast op 23 mei 2016 - 20:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    -> Verplaatst naar RPG rollen


    I am an idiot, I move.

    leuk idee!
    kun je een rollentopic maken waar we de rollen kunnen maken?