• He mensen,

    Vandaag besloot ik eens te beginnen met minder achter mijn laptop te gaan en ik moet jullie iets vertellen: Er is zoveel meer dan alleen dat scherm! :o
    Ik heb twee films gekeken die op tv kwamen, wisten jullie dat er overdag films waren? Ik niet! Wat een beleving zeg, wauw! Ook heb ik de hond lekker laten wandelen. Er zijn overal bloemen en de bomen zijn groen, daar let ik eigenlijk nooit zo op als ik naar school fiets, omdat ik dan met mijn hoofd ergens anders zit. Het is allemaal zo mooi buiten.
    Wisten jullie trouwens ook dat ik veel meer energie heb overgehouden nu ik wat minder achter mijn laptop zit? Het kan ook komen door het glas versgeperste sinaasappelsap. Ja, dat heb ik ook gedaan vandaag, samen met de hele keuken opruimen.

    Achter mijn laptop vandaan komen voelde eerst wat onwennig, maar toen ik de radio aan deed en daar in mijn eentje stond te swingen, voelde ik mezelf eigenlijk best wel vrij! Ik ga dit vaker doen denk ik. Hehe. Zoveel meer dingen om te ontdekken!

    Jullie zouden het ook eens moeten proberen (:

    P.s. nu moet ik alleen nog mijn mobielgebruik verminderen, want ik merkte dat ik die vaak pakte tijdens de films. Stom hè hahah.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 22:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is één van de redenen dat ik blij ben dat als de vakantie is afgelopen ik geen tijd meer heb voor m'n laptop haha. Het is inderdaad fijn, vaak buiten zijn maakt niet uit hoe. Zorgt ook voor meer concentratie op school/tijdens leren.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    Dat is één van de redenen dat ik blij ben dat als de vakantie is afgelopen ik geen tijd meer heb voor m'n laptop haha. Het is inderdaad fijn, vaak buiten zijn maakt niet uit hoe. Zorgt ook voor meer concentratie op school/tijdens leren.


    Haha jaa. Op dit soort momenten ben ik ook blij dat ik geen ICT-opleiding meer doe, want dan zou ik nog langer achter een scherm zitten xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik denk dat je helemaal gelijk hebt en dat we dit allemaal zouden moeten doen (:


    Clever as the Devil and twice as pretty

    Tegenwoordig ben ik al veel minder achter mijn laptop te vinden en het gemis mindert dan ook echt stukken. Ik doe ook zoveel meer en ik hoef niet altijd een laptop te hebben om mijn verveling tegen te gaan, er is genoeg te doen.


    16 - 09 - '17