• Hallo lieve iedereen,

    Jeetje. Ik heb geen enkel idee waar ik beginnen moet. Vooral omdat dit nieuws, in ieder geval voor mijzelf, best verdrietig en jammer is. Vandaag precies twee jaar geleden ben ik aangesteld als moderator. 's Ochtends werd ik wakker, checkte ik mijn telefoon en kreeg ik appjes van Qvriendinnen die me vertelden dat ik een rode kleur had gekregen. Ik was een moderator! Jeetje. Het voelt echt als de dag van gisteren dat ik zo dankbaar was en mij zo gelukkig erdoor voelde.
    Ik heb mij mogen ontwikkelen, ik heb met leuke mensen samen mogen werken en ik heb gewoon echt een leuke tijd gehad om Quizlet een leuke en gezellige plek te maken. Het was een super ervaring met een super team. Hoe leuk het ook geweest is, het is voor mij tijd om te stoppen als moderator. Het plezier dat ik eerst ervaren heb als moderator is langzaam aan het verdwijnen. De puf om te weten dat ik mij hier op moet richten word gewoon steeds minder. Ik heb met alle plezier mijn tijd graag ingezet voor Quizlet, maar het moet toch eens stoppen. Het wordt tijd dat ik net iets minder tijd op Quizlet besteed en iets maak van deze zomervakantie. Ik heb ook het gevoel dat ik mijn creatieve kant op Quizlet een beetje verloren ben langzaamaan op mijn moderatoravontuur. Dus misschien dat ik het schrijven wel weer oppak. Na de zomervakantie ga ik ook beginnen op het HBO en daar wil ik mij graag voor de 100% inzetten.
    Dit wilde ik graag met jullie delen, voordat iedereen vraagtekens zet waarom ik niet meer rood ben en waarom ik dat niet verteld heb. Ik vind namelijk dat jullie dit ook gewoon horen te weten.

    Of ik helemaal van Quizlet ga stoppen? Nee, dat niet. Ik blijf nog altijd gezellig op het forum rondhangen. Jullie zijn dus gelukkig nog niet van mij af! Of nou ja.. wel van de rode letters en de beangstigende PB-tjes. :Y)

    Liefs,

    Annemarije


    Pretty is just a pretty word.

    Ah, erg jammer, maar ik begrijp je keuze.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Ah, dat vind ik echt heel jammer. Ik moet zeggen dat ik je pas een maand of twee geleden zowel als mod als als persoon heb leren kennen, maar ik vind het echt heel erg jammer dat je stopt. Ik vond je altijd een heel open moderator, maar ik begrijp min of meer waarom je stopt.
    In elk geval heel veel succes op het HBO en ik hoop dat ik je nog steeds mag lastigvallen. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Annemarije het is zoooo anders om je zonder het rode kleurtje te zien. Want ik ken je niet anders. Haha...
    Maar zolang jij je goed voelt en blij voelt ben ik helemaal blij voor jou voor deze keuze die je hebt gemaakt.
    Ik wil jou bedanken voor alles dat je hebt gedaan voor Q.
    Big hugs (flower)

    Nahw, onwijs jammer! Maar wel logisch. Gelukkig vertrek je niet helemaal van Q! <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha spijtig... Maar ik vind je laatste zinnetje echt grappig. Maar ja, spijtig...

    Douleur schreef:
    Ah, erg jammer, maar ik begrijp je keuze.

    Ik vind het ook echt zo jammer. Ik mis het nu al, lol. Zo erg dit. Maar echt wel iets wat op langere termijn goed voor me zal zijn.

    Toda schreef:
    Ah, dat vind ik echt heel jammer. Ik moet zeggen dat ik je pas een maand of twee geleden zowel als mod als als persoon heb leren kennen, maar ik vind het echt heel erg jammer dat je stopt. Ik vond je altijd een heel open moderator, maar ik begrijp min of meer waarom je stopt.
    In elk geval heel veel succes op het HBO en ik hoop dat ik je nog steeds mag lastigvallen. :Y)

    Aw, ja inderdaad. Natuurlijk mag jij mij nog lastig vallen. Ik moet je zo nog een berichtje terugsturen. Dus die komt ook binnen een half uurtje. ;p


    Pretty is just a pretty word.

    Bedankt voor alles wat je hebt gedaan voor Q in die twee jaar (:

    Gaat wel even wennen zijn zo zonder dat rode kleurtje haha


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Blijft jammer. Je was een geweldige mod!


    Queer zijn is gewoon alles

    Aw, ik ga je echt zo ontzettend missen! Je was een super mod en het is gewoon zo vreemd om je in een andere kleur te zien. :/


    What would Emma do?

    So sad


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ga jou echt missen, Annemarije. Het was echt prettig om met jou samen te mogen werken, maar ik ben blij dat we je nog op het forum gaan zien. Daar kijk ik naar uit. (wbw)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Charbonneau schreef:
    (...)
    Ik vind het ook echt zo jammer. Ik mis het nu al, lol. Zo erg dit. Maar echt wel iets wat op langere termijn goed voor me zal zijn.


    Ik denk ook wanneer je met je HBO-opleiding begint het pas echt duidelijk wordt hoe goed het voor je zal zijn!


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    SamuelDrake schreef:
    Annemarije het is zoooo anders om je zonder het rode kleurtje te zien. Want ik ken je niet anders. Haha...
    Maar zolang jij je goed voelt en blij voelt ben ik helemaal blij voor jou voor deze keuze die je hebt gemaakt.
    Ik wil jou bedanken voor alles dat je hebt gedaan voor Q.
    Big hugs (flower)

    Het is echt zooo anders. Het doet pijn aan mijn hart. Thank you so much! <3

    GiIderoy_ schreef:
    Nahw, onwijs jammer! Maar wel logisch. Gelukkig vertrek je niet helemaal van Q! <3

    Oh jeetje nee, dat is niet vol te houden hoor!

    Harry_Potter007 schreef:
    Haha spijtig... Maar ik vind je laatste zinnetje echt grappig. Maar ja, spijtig...

    Haha, ik weet dat veel mensen dat zo hebben ervaart. Nergens voor nodig. De moderators zijn hartstikke lief. <3

    Atrox schreef:
    Bedankt voor alles wat je hebt gedaan voor Q in die twee jaar (:

    Gaat wel even wennen zijn zo zonder dat rode kleurtje haha

    Ik heb het met heel veel liefde gedaan. Q is toch echt wel belangrijk voor me geworden in al die tijd.. En ik weet het! Mijn rode kleur is gone! ;c

    Schouwer schreef:
    Blijft jammer. Je was een geweldige mod!

    Heel erg super bedankt!

    Lindemann schreef:
    Aw, ik ga je echt zo ontzettend missen! Je was een super mod en het is gewoon zo vreemd om je in een andere kleur te zien. :/

    Ik ga jullie ook allemaal missen, meh. Ik ben al begonnen met jullie te missen, haha. Deze kleur is inderdaad vreeeeeemd. EN ALLE LEUKE SMILEYS ZIJN GONE.

    Niphredil schreef:
    So sad

    So sad it is. :c


    Pretty is just a pretty word.

    :(

    Tyene schreef:
    Ik ga jou echt missen, Annemarije. Het was echt prettig om met jou samen te mogen werken, maar ik ben blij dat we je nog op het forum gaan zien. Daar kijk ik naar uit. (wbw)

    Oh jeetje, Fabsel. Het was ook super dat ik met jou heb mogen werken, mede-generatie buddy. Jij dus ook gefeliciteerd. (wbw) - die ik dus niet heb but I don't care - Kijk inderdaad maar vast uit naar mijn fantastische reacties. (wbw)

    Douleur schreef:
    (...)

    Ik denk ook wanneer je met je HBO-opleiding begint het pas echt duidelijk wordt hoe goed het voor je zal zijn!

    Dat denk ik ook. De zomervakantie duurt voor mij niet zo lang meer, dus ik denk dat dit echt wel goed voor me zal zijn. We zullen het zien. ;p

    Krull schreef:
    :(

    Ik weet het. *pruillip*

    [ bericht aangepast op 24 mei 2016 - 17:58 ]


    Pretty is just a pretty word.