• Afgelopen vrijdag organiseerde iemand die ik ken, bij mij in de buurt een sierradenparty en het was enorm gezellig!=3

    Samen met een vriendin ben ik daar dus heen gegaan en aangezien het maar twee straten verderop was gingen we te voet. Echter ben ik totaal niet bekend met de straten in mijn buurt dus toen waren we er....maar we zagen niemand. Stonden wij voor dat huis te draaien en te kijken of we goed zaten...ging er opeens een deur open! Of we voor de sierradenparty kwamen.(': Nou we zaten dus in ieder geval goed.

    Eenmaal binnen even de gastvrouw begroet, geknuffeld en gekletst en daarna gingen we eens kijken wat er te halen viel!=3

    Mijn oog viel al snel op een armband die ik op de webshop had gezien en al heel lang wou hebben, de rest van de avond heb ik me er aan vastgeklampt, nadenkend of ik hem nou wel of niet zou kopen (36 euro voor een combinatie armband van drie kleine armbandjes vond ik namelijk best duur!) en toen kwam ik nog een schattig klein armbandje tegen voor 5 euro die ik uiteindelijk ook heb gekocht. Gelukkig had ik een cadeaubon van10 euro gewonnen afgelopen december dus dat scheelde dan weer. Uiteindelijk heb ik 31 euro betaald ipv 41 voor alles bij elkaar. Het enigste wat ik stom vond was dat er bij de uitnodiging bij stond dat je bij bestedingen vanaf 30 euro een gratis cadeautje zou krijgen, nou dat cadeautje heb ik dus nooit gezien en ik ben dan weer zo iemand die daar niet om durft te vragen.=\





    Tevens stond er bij de uitnodiging ook dat je manicure's kon laten doen en voetenbadjes enzo, maar eenmaal daar moest je voor al die dingen dus betalen....terwijl de uitnodiging de indruk wekte dat het allemaal gratis was. Dat vond ik dus allemaal niet zo netjes geregeld, maar goed daar heb ik dus niks van gezegd.

    Verder waren er nog hapjes (cakeeeee.<3 Oeps hehe) en tombola (iedereen heeft dan een nummer en dan word er een nummer getrokken en dat nummer wint dan een cadeau), waarbij mijn nummer werd getrokken! Hoera voor nummer 27.<3 Aangezien ik 'de gastvrouw' en verkoper van de sierraden al heel lang ken (me hele leven, meer vrienden eigenlijk...maar ze is een volwassen vrouw en ik ben semi volwassen...je kent het wel, van die volwassenen die je gewoon veel te leuk vind en eigenlijk kennisen zijn....hoe dan ook back to the point -->) zei ze tegen me dat ik het envelopje wat er lag moest pakken als cadeautje......nou dat heb ik geweten.=') ZAT ER IN DAT ENVELOPJE EEN VOUCHER VOOR EEN ZUMBA LES.;-; Opzich leuk, maar ik kan dus niet dansen, help.(':

    Nou goed degene die de zumba lessen geeft was er ook bij, een jonge knul van 31 die gaat trouwen met de nicht van de gastvrouw, Kayleigh. Kayleigh kun je opzich wel een vriendin van mij noemen, ik ging vroeger meer met haar zus om.^^

    Eerder op de avond had ik nog met Zumba man (Gor) gepraat die ik dus ook al kende en hij is echt super aardig. We hebben een leuk cadeau voor hun bruiloft bedacht, maar ik moest dus even checken of hij dat goed zou vinden. Nu weet hij dus het cadeau al, maar Kayleigh nog niet....aan de andere kant heeft Kayleigh me haar jurk al laten zien en hij heeft hem dus nog niet gezien haha.(': Echt zo van: geheimen voor het huwelijk.=')

    Aan het einde van de avond waren er nog maar een paar mensen over en hebben we een Hugo'tje gedronken met zijn allen, waarna we rond 22:45 terug naar mijn huis zijn gegaan.=3 Overal een geslaagde avond!


    You were born original, don't die as a copy.

    Guys jullie stellen me teleur, ik denk ik maak een leuk topic aan aangezien iedereen zegt dat quizlet dood gaat en dan reageert er niemand na ruim een uur.(":


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahahahahha wat leuk! (Och heden, Zumba :'D Voor mij waren het slechte herinneringen, want ik kan echt wel dansen, maar Zumba... x) )


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Leuke armbanden! Klinkt in ieder geval heel gezellig, wel jammer dat niet alles even netjes was geregeld.


    Can't control my second personality

    Gilderoy schreef:
    Hahahahahha wat leuk! (Och heden, Zumba :'D Voor mij waren het slechte herinneringen, want ik kan echt wel dansen, maar Zumba... x) )


    Thanks.=3 Tja, ik ga gewoon een keer gratis en daarna ren ik waarschijnlijk gillend weg.(": Achja haha.


    You were born original, don't die as a copy.

    Involved schreef:
    Leuke armbanden! Klinkt in ieder geval heel gezellig, wel jammer dat niet alles even netjes was geregeld.


    Thanks en ja het was heel leuk ja!=3 Ik heb er helaas de 'ballen' niet voor om er iets van te zeggen als er gratis dingen niet worden uitgedeeld.='d


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat leuk! Ach ja, dan had je er gewoon om moeten vragen. Gelukig heb je toch een leuke avond gehad! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Wat leuk! Ach ja, dan had je er gewoon om moeten vragen. Gelukig heb je toch een leuke avond gehad! (:


    Op de een of andere manier durf ik dat gewoon niet.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    Leuke armbanden! Vooral die tweede. (: En leuk dat je toch een leuke avond hebt gehad.


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik snap je wel, zou daar ook echt niet om durven vragen. Veel te schijterig voor, hahahaha. Wel grappig, zo'n party!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Papiliones schreef:
    Leuke armbanden! Vooral die tweede. (: En leuk dat je toch een leuke avond hebt gehad.


    Haha bedankt en ja ik vond het ook leuk dat ik een leuke avond heb gehad.:P


    You were born original, don't die as a copy.

    Khal schreef:
    Ik snap je wel, zou daar ook echt niet om durven vragen. Veel te schijterig voor, hahahaha. Wel grappig, zo'n party!


    I get a feeling dat wij meer op elkaar lijken dan dat ik dacht.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    O god Zumba aaah! Maar in ieder geval, dat klinkt als een geslaagde avond.


    ©1998