• Zoals de meesten weten, ben ik voor zes weken nu in Ierland. Gister vroegen een paar mensen mij mee naar de film, dus dat ging ik vandaag doen.
    We gingen naar de Conjuring 2, met zo'n 13 mensen van mijn stageplek. Nu heb ik geen ervaring met Horrorfilms en heb ik er letterlijk 2 maar gezien, maar hahahahah, ik heb ecbt de hele film gelachen. Mensen om mij heen doken in elkaar, maar waarschijnlijk lach ik van spanning ofzo.
    In ieder geval kan ik nu wel zeggen dat ik een horrorfilm in de bioscoop heb gezien :Y)

    Zijn er hier nog horrorfanaten? Hebben jullie wel eens een horrorfilm in de bioscoop gezien?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Altijd leuk om iets van lijstjes af te kunnen strepen (: Klinkt ook nog als geen erge ervaring gelukkig ^

    Zelf ga ik mezelf maar niet wagen aan horror. Het is niet echt mijn stijl en ik schrik zo snel.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    EH horror. Niet zo mijn ding. Of is Teen Wolf ook horror? Dan is het wel zo mijn ding.
    Alsnog zijn bioscopen ook niet echt mijn ding, ze zijn zo duur en ik kan ook gewoon zonder makeup - of met make-up, when I'm feeling glamorous - in mijn pyjama met veel appelstukjes en ander eten series kijken op Netflix. In mijn bed.

    Het is nochtans altijd leuk om dingen van je bucketlist te schrappen. ^^

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 1:32 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik ben een rasechte horrorfan. Heerlijk gewoon. (:

    Heel gaaf!


    The truth is out there.

    Ik vind horror wel leuk, maar ik moet er niet aan denken om het in de bios te kijken, haha. Veel te eng op dat grote scherm. :'D


    Your make-up is terrible

    Ik heb de de trailer gezien. Die was intens genoeg voor mij.

    Er schijnen overigens heel wat mensen rond te lopen met psychische klachten naar het zien van de Conjuring 2.


    ©1998

    Ik HOU van horror en heb ook diverse films in de bios gezien. Maar ik stoor me altijd zo aan al het gekrijs als ik ze in de bios kijk.
    .... Kan een vrouw niet gewoon in alle rust van haar horrorfilm genieten?! Is dat teveel gevraagd? ):


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ooooh ik had deel 1 gezien met een vriendin dus deel 2 moeten we ook ooit gaan kijken ^^ was hij leuk?


    Happy Birthday my Potter!

    Omg zit je in ierland? Super awesomee!!!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb de de trailer gezien. Die was intens genoeg voor mij.

    Er schijnen overigens heel wat mensen rond te lopen met psychische klachten naar het zien van de Conjuring 2.


    Ja dat heb ik ook gelezen, dat mensen dingen beginnen te zien en priesters willen spreken om eraf te geraken :') niets voor mij dus.

    Hoe vond je hem?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The conjuring 2

    Zonder spoilers: ik vond hem niet zo eng en heb ook geen gillende mensen gehoord ofzo. De make-up van de demoon was soms ook echt heel erg fake:') Hij was leuk^^

    Met spoilers:

    ER GING NIEMAND DOOD!? Een hele horrorfilm zonder dat er ook maar iemqnd doodging. Hilarisch:')
    Ik heb medelijden met de opa demoon/geest.
    Oh ik vond ook dat er echt extreem veel vrolijke stukkwn inzaten. Misschien niet eens de naam horror waardig, maar dat is mijn mening


    Tbh: de trailer was enger.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 10:33 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hawke schreef:
    Ik ben een rasechte horrorfan. Heerlijk gewoon. (:

    Heel gaaf!


    Deep inside, I've never felt alive