• Vorig jaar hebben we met een aantal Quizletters in mijn achtertuin een meeting gehouden die echt heel gezellig was. Leuk naast mijn zwembad waar ongeveer 4 mensen inpassen! Maar we hebben toch niet echt gezwommen, haha. Het leek me wel leuk om het dit jaar opnieuw te organiseren.

    Waar?
    Bij mij thuis. Ik woon in Purmerend, het adres zal je ontvangen als je zeker komt. Ik woon heel dichtbij het treinstation en bij bushaltes. Je kan er gemakkelijk komen vanuit Schiphol en Amsterdam Centraal. Mijn ouders zullen er ook zijn en ik bereid om eventueel met bezorgde ouders te praten. ;3

    Wanneer?
    Zaterdag 30 juli of zondag 31 juli.

    Wat gaat er allemaal gebeuren?
    We gaan gezellig buiten zitten, eventueel een spelletje spelen en wat eten en drinken en als je wilt mag je het zwembad in. Ik zal zorgen voor het eten en drinken, maar je mag zelf ook dingen meenemen als je wilt. Je mag blijven avondeten, maar dan moet je wel even doorgeven dat je blijft en als er dingen zijn die je niet eet. Er is eventueel een slaapplek voor mensen die niet meer terug willen reizen.

    Wie komen er?
    Zeker:
    - Assassin - Nikki - 23
    - Dauth - Mitchell - 22

    Misschien:
    - ImAwesome - Sarita - 18
    - SPECS - Jolijn - 19
    - RichardSHarmon - Kelly - 19
    - Saltzman - Rick - 19
    - Frodo - Bes - 18
    - Jasonic - Jason - 20

    Geïnteresseerd in groepsretour:
    - Jolijn
    - Sarita

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 12:18 ]


    Your make-up is terrible


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zal ik je op misschien zetten? ;3


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    Zal ik je op misschien zetten? ;3


    Ja is goed. Dan ga ik duimen dat de datum goed uitkomt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nou ik ga al naar twee meetings in Den Bosch (eentje gaat volgens mij niet door.....), maar ik wil hier ook best heenkomen. Zou wel fijn zijn als we een ns groepsretour kunnen nemen want treinkaartjes zijn duur en ik moet er dus al twee kopen.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Nou ik ga al naar twee meetings in Den Bosch (eentje gaat volgens mij niet door.....), maar ik wil hier ook best heenkomen. Zou wel fijn zijn als we een ns groepsretour kunnen nemen want treinkaartjes zijn duur en ik moet er dus al twee kopen.:')


    Lijkt me een goed idee! Ik zal het er even bijzetten. Zal ik je op misschien zetten?


    Your make-up is terrible

    Flazeda schreef:
    (...)

    Lijkt me een goed idee! Ik zal het er even bijzetten. Zal ik je op misschien zetten?


    Doe dat!:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Kinda dilemma voor mij. De vorige keer was geweldig, maar ik denk niet dat ik nog welkom ben


    26 - 02 - '16

    Mondaze schreef:
    Kinda dilemma voor mij. De vorige keer was geweldig, maar ik denk niet dat ik nog welkom ben


    Ik ga niemand verbieden om te komen, tbh (behalve als je een creepy pedofiel bent, oid, maar dat ben je niet). Als het je leuk lijkt, moet je gewoon komen.


    Your make-up is terrible

    Ik zou misschien ook wel interesse hebben in de groepsretour. tenzij mijn ouders dan op vakantie zijn want dan kan ik de auto meenemen, als ik dan tenminste mijn rijbewijs wel heb. Of het moet vroeg in de vakantie zijn want dan is mijn ov nog geldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Ik zou misschien ook wel interesse hebben in de groepsretour. tenzij mijn ouders dan op vakantie zijn want dan kan ik de auto meenemen, als ik dan tenminste mijn rijbewijs wel heb. Of het moet vroeg in de vakantie zijn want dan is mijn ov nog geldig.


    Dat zien we dan wel weer ;3


    Your make-up is terrible

    Oh leuk! (:
    Ik kan denk wel, op het eerste weekend van augustus na is die hele maand nog leeg. (:
    Begin juli wordt wel wat lastiger, want dan ben ik aan het verhuizen. :3

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 10:29 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vikings schreef:
    Oh leuk! (:
    Ik kan denk wel, op het eerste weekend van augustus na is die hele maand nog leeg. (:
    Begin juli wordt wel wat lastiger, want dan ben ik aan het verhuizen. :3


    Awesome, ik hoop echt dat je kan komen!


    Your make-up is terrible

    Ik ook. ^^

    En Erieka, kom! :3
    Ik wil jou al heel lang eens meeten. ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wil jou ook graag zien Erieka.:3


    You were born original, don't die as a copy.

    Me, me, me!

    Ik heb vanaf 13 juli vakantie c:

    Als ik kom kan ik mensen ophalen in shifts van het station, zodat Nikki thuis kan blijven bij de gasten c:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2016 - 13:16 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.