• Vorig jaar hebben we met een aantal Quizletters in mijn achtertuin een meeting gehouden die echt heel gezellig was. Leuk naast mijn zwembad waar ongeveer 4 mensen inpassen! Maar we hebben toch niet echt gezwommen, haha. Het leek me wel leuk om het dit jaar opnieuw te organiseren.

    Waar?
    Bij mij thuis. Ik woon in Purmerend, het adres zal je ontvangen als je zeker komt. Ik woon heel dichtbij het treinstation en bij bushaltes. Je kan er gemakkelijk komen vanuit Schiphol en Amsterdam Centraal. Mijn ouders zullen er ook zijn en ik bereid om eventueel met bezorgde ouders te praten. ;3

    Wanneer?
    Zaterdag 30 juli of zondag 31 juli.

    Wat gaat er allemaal gebeuren?
    We gaan gezellig buiten zitten, eventueel een spelletje spelen en wat eten en drinken en als je wilt mag je het zwembad in. Ik zal zorgen voor het eten en drinken, maar je mag zelf ook dingen meenemen als je wilt. Je mag blijven avondeten, maar dan moet je wel even doorgeven dat je blijft en als er dingen zijn die je niet eet. Er is eventueel een slaapplek voor mensen die niet meer terug willen reizen.

    Wie komen er?
    Zeker:
    - Assassin - Nikki - 23
    - Dauth - Mitchell - 22

    Misschien:
    - ImAwesome - Sarita - 18
    - SPECS - Jolijn - 19
    - RichardSHarmon - Kelly - 19
    - Saltzman - Rick - 19
    - Frodo - Bes - 18
    - Jasonic - Jason - 20

    Geïnteresseerd in groepsretour:
    - Jolijn
    - Sarita

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 12:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als jullie nou eens kiezen voor zaterdag of zondag. 8D


    Your make-up is terrible

    Niemand kijkt meer volgens mij -.-

    Even naar het weer kijken.

    Za 30-07 17° / 22° 1.9 mm

    Zo 31-07 16° / 22° 0.5 mm

    Dus zelf zou ik voor zondag gaan, puur omdat daar het minste regen wordt verwacht ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Muh, ik wil echt supergraag, maar ik zit echt nog midden in de verbouwing/verhuizing en ik moet de hele komende week werken, dus ik vrees toch dat ik hoe dan ook niet kan D:

    In elk geval heel veel plezier!


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aerodactyl schreef:
    Niemand kijkt meer volgens mij -.-

    Even naar het weer kijken.

    Za 30-07 17° / 22° 1.9 mm

    Zo 31-07 16° / 22° 0.5 mm

    Dus zelf zou ik voor zondag gaan, puur omdat daar het minste regen wordt verwacht ^^


    Yeah, ik denk dat ik het maar gewoon af zeg.

    @Natas, succes met verhuizen en verbouwen! Hopelijk schiet het een beetje op voor jullie. ;3


    Your make-up is terrible

    Aw nee dat is jammer :c
    Maak zo een ding op FB aan en nodig via daar mensen uit anders?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is ook jammer. ;c Maar ja. Ik denk dat dat misschien wel een goed idee is, ja.


    Your make-up is terrible

    Gedaan! Kelly, kan jij nog wat mensen uitnodigen die ik niet op FB heb?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Gedaan! Kelly, kan jij nog wat mensen uitnodigen die ik niet op FB heb?

    Is goed!

    zo c:

    [ bericht aangepast op 24 juli 2016 - 14:29 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hallootjes c:
    Kelly nodigde me via fb uit dus ik dacht: laat ik ff kijken. Ik weet nog niet tho, want mijn vader is deze week ook jarig en mijn schoonzus volgende week en ik weet niet of er plannen zijn volgend weekend, maar ik kan kijken of ik kan komen?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mentys schreef:
    Hallootjes c:
    Kelly nodigde me via fb uit dus ik dacht: laat ik ff kijken. Ik weet nog niet tho, want mijn vader is deze week ook jarig en mijn schoonzus volgende week en ik weet niet of er plannen zijn volgend weekend, maar ik kan kijken of ik kan komen?

    Zou erg leuk zin Shania!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerodactyl schreef:
    (...)
    Zou erg leuk zin Shania!


    Jaa, super leuk!


    Your make-up is terrible

    Ik weet ook nog niet zeker of ik kom. Ik moet dan sowieso met de auto want ik heb een geld voor de trein maar ik weet niet of mijn ouders het zien zitten als ik al zo'n groot stuk alleen rij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet het ook nog niet, het word een last minute beslissing. Het ligt eraan met mam, die is pas terug uit het ziekenhuis. Sowieso moet er niemand die komt ziek zijn of iets besmettelijks hebben. Als ik mam nu aansteek is ze de lul.


    You were born original, don't die as a copy.

    OpgeroldEten schreef:
    Ik weet ook nog niet zeker of ik kom. Ik moet dan sowieso met de auto want ik heb een geld voor de trein maar ik weet niet of mijn ouders het zien zitten als ik al zo'n groot stuk alleen rij.


    Ik kan altijd een groepsticket regelen naar Amsterdam CS voor 7 euro. Dan moet je alleen nog de bus betalen.


    Your make-up is terrible

    Moltres schreef:
    Ik weet het ook nog niet, het word een last minute beslissing. Het ligt eraan met mam, die is pas terug uit het ziekenhuis. Sowieso moet er niemand die komt ziek zijn of iets besmettelijks hebben. Als ik mam nu aansteek is ze de lul.


    Je weet niet wanneer je ziek wordt, aangezien de incubatietijd van een griep 10 dagen is, dan ben je besmettelijk. Als je al ziek bent ben je niet meer besmettelijk voor je omgeving


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.