• LAAT ALLEMAAL MAAR ZITTEN. doei

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:44 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vindt het eigenlijk wel meevallen hoor. Het aantal biseksueel is inderdaad wel verschrikkelijk hoog, maar ik denk dat dat gewoon een soort in is op het moment. Toch vindt ik ook dat er ook gewoon veel personages hetero zijn. Volgens mij zijn er al helemaal amper transgenders, laat staan de helft van de perso's. En ondanks dat er een groot aantal biseksuelen bij zit, krijgen ook die later eerder relaties met het andere geslacht dan met hetzelfde. Anyway, dat is in elk geval hoe het in mijn ogen overkomt, maar daar kan iedereen anders over denken lijkt me.


    She was always looking for more..

    What


    Your make-up is terrible

    Ik kijk vrijwel nooit naar de RPG kant van Q, maar ik kan me voorstellen dat dit gewoon gebeurt omdat alles wat niet-hetero is tegenwoordig net wat meer algemeen bekend is dan een paar jaar geleden. Dat is een ontwikkeling die ik heel erg positief vind. ^^

    Specifiek wat Q betreft zou het er eventueel ook mee te maken kunnen hebben dat de gemiddelde user hier wat ouder is dan vroeger, voor mijn gevoel. Niet dat er geen jonge mensen zijn die een hele hoop van LGBTQ zaken weten, maar je begrip groeit toch als je ouder wordt, en mogelijk ook de interesse om eens iets anders te schrijven dan een cis, hetero personage.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan