• † Welcome to Monster High ~ Rollentopic †

    Zonder dat de mensen het doorhebben, leven er in de schaduwen van de wereld de meesterlijke monsters die je maar kan bedenken. In een afgelegen gedeelte van Engeland staat een enorm kasteel. In dat kasteel heeft zich een nieuwe high school gevestigd, de school Monster High. Hier gaan alle monster tieners naar school onder andere; de zoon van Medusa, weerwolven, vampiers, zombies, mummies en ga zo maar door. Natuurlijk zullen er zich altijd problemen vormen. Het zijn natuurlijk wel monsterlijke tieners waar je het over hebt.

    Rollen:
    Meiden:
    † Olivia "Liv" Nemesis Moore || Kind van de Nacht || HarleyQuinnx
    † Lilith Lucifer Brauer || Demi-devil || Poshlost
    † Raelene 'Rae' Sephtis || Necromancer || Vices
    † Aika Piper Blackwood || Banshee || Inclination
    † Maeve Hester || Siren || Aside

    Jongens:
    † Lowell Finn Tracey || Weerwolf || HarleyQuinnx
    † Kenji Miller || Zombie || Khal
    † Yaxar || Aliën || Khal
    † Armaros "Ross" Chalase || Shinigami || Inclination
    † Nicholas Daray Amarante || Levend Skelet || Scypho


    REGELS:
    - HOUD JONGENS EN MEISJES GELIJK!
    - Max. 2 personage p.p.!!!
    - Alleen ik, HarleyxQuinn, maakt de topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs.
    - Geen geruzie, ik kan best begrijpen als je iemand niet mag, maar vecht dat dan lekker buiten de topic uit.
    - Ik geef maar 2 waarschuwingen! Na 2 wordt je er gewoon uitgekikt. Ik waarschuw niet voor niks..
    - Bij geruzie, krijgen alle 2 een officiele waarschuwing, als het nog vervolgt, worden allebei van de topic gekikt.
    - Minimaal 250 woorden in een post.
    - Minimaal 1 keer in de week posten
    - Geef het aan als je problemen hebt in real life als je niet kan posten. Ik kan namelijk niet voelen of er wat is, want ik stuur een pb als ik niks hoor na zoveel aantal dagen.
    - RESERVATIES BLIJVEN 3 DAGEN STAAN!

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 10:11 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Yay! MT.


    tya

    Mt c:


    I am not as think as you drunk I am

    MT


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Iemand waar ik Lillith naar toe kan sturen?c:


    tya

    Ik ga nu een post schijven voor Kenji en Yaxar, dan kun je daarna zelfs kiezen! :"D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Ik ga nu een post schijven voor Kenji en Yaxar, dan kun je daarna zelfs kiezen! :"D

    Haha keuze is reuze!


    tya

    Tada. Denk trouwens wel dat ik straks toch overstap naar de ik-vorm. Dat schrijft toch fijner. Maar ik had mijn eerste posts al in hij-vorm geschreven, dus ja D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Khal schreef:
    Tada. Denk trouwens wel dat ik straks toch overstap naar de ik-vorm. Dat schrijft toch fijner. Maar ik had mijn eerste posts al in hij-vorm geschreven, dus ja D:

    Mijn post staat ook (: Ik had een stukje voor Yaxar geschreven, maar bedacht me, dus nu is het Kenji geworden (':


    tya

    Ik heb ein-de-lijk gedaan met mijn examens dus vanaf nu kan ik vaker reageren ;')


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Ik ga van de week proberen te reageren!


    I am not as think as you drunk I am

    Ik ty ook vanavond weer (:


    tya

    Ik ga vanavond nog schrijven, het is de laatste dagen druk geweest dus ben ik amper online kunnen komen.

    Even al op voorhand laten weten: ik vertrek morgen op vakantie. De volgende dagen heb ik GEEN internet: 6 tem 9 juli en 13 tem 22 juli.


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Scypho schreef:
    Ik ga vanavond nog schrijven, het is de laatste dagen druk geweest dus ben ik amper online kunnen komen.

    Even al op voorhand laten weten: ik vertrek morgen op vakantie. De volgende dagen heb ik GEEN internet: 6 tem 9 juli en 13 tem 22 juli.

    Veel plezier!
    Whoops ik moet ook nog typen hehe.


    tya

    Guys ik ben zelf van 17 Juli t/m 30 Juli weg, dus ben dan volledig niet bereikbaar in die periode.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Poshlost schreef:
    (...)
    Veel plezier!
    Whoops ik moet ook nog typen hehe.


    Dankje c:


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?