• Ik zag laatst in de beste singer-songwriter een leuk onderdeel wat ik wel maar Q zou willen vertalen.
    Dit is dat ze een liedje moesten schrijven voor een persoon die voor hun werd uitgekozen. Eerst konden ze met iedereen in gesprek zodat ze elkaar leerde kennen en vervolgens werd er dus een naam voor iedereen uitgekozen.

    Nu kan niet iedereen hier een lied schrijven maar mij leek het dan leuk om dit te doen met short stories en of gedichten.

    Is hier animo voor? Als het je leuk lijkt dan maak ik hieronder een lijstje met mensen die graag mee willen doen.

    Deelnemers: (om het overzichtelijk te houden de eerste keer maximaal 15, mochten we het nog een keer doen kan het altijd meer of misschien juist nog minder wie weet)

    1. JamesPotter
    2. Gilderoy_
    3. ProngsPotter
    4. GrandR
    5.
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.
    11.
    12.
    13.
    14.
    15.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2016 - 17:37 ]

    .


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Klinkt leuk, vind ik ^^


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Klinkt leuk, vind ik ^^


    -

    Een beetje als secret Santa dus?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Een beetje als secret Santa dus?


    Ja maar wel met als groot onderdeel dat iedereen even kort kennismaakt met elkaar voor de tijd.
    Zo krijg je net iets persoonlijkere "cadeautjes" en hou je er een mooie ervaring aan over, en misschien nog wel een aantal contacten :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het erg leuk.

    Ik zal jouw vraag even overleggen, maar wat mij betreft is dat alvast geen probleem!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het een goed idee, alleen ben ik niet creatief genoeg om een songtext o.i.d. te bedenken ;x


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik vind het een goed idee, alleen ben ik niet creatief genoeg om een songtext o.i.d. te bedenken ;x


    Het hoeft ook juist geen liedje te zijn, het kan een brief zijn een gedicht een verhaaltje fictief of nonfictief.
    Noem het maar op, dit houd het juist toegankelijk voor iedereen :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zoals ik al vermoedde is het geen probleem om een apart topic te openen voor het spel!


    Queer zijn is gewoon alles

    Oh tof jarne :) Nou rest dan alleen nog de vraag wie doet er mee? Dan wordt dit het aanmeldings topic ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik wil meedoen!!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Count me in, please! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Me!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Jullie staan er op ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Niet om te bumpen maar gewoon om te vragen vinden jullie het erg om met minder mensen dit te doen als er zo weinig animo blijft?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik ga niet meedoen wegens tijdgebruik etc., maar wil wel even zeggen dat ik het een heel tof idee vind. ^^


    Ik wil een tuin vol egels