• Tegenwoordig probeer ik zo nu en dan een topic aan te maken als ik iets leuks heb te melden, maar vaak merk ik dat er weinig reacties op komen. Ik probeer het forum juist levendig te houden, maar ik krijg vaak de indruk dat het toch geen zin heeft. Komt het omdat mijn topic zo oninteressant zijn voor jullie?='D


    You were born original, don't die as a copy.

    Same, maar dan vooral bij stories :')


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Huh, ik probeer altijd wel te reageren op topics als ze mij interesseren. Plaats je ze bij off-topic? Want daar kijk ik nooit.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb hetzelfde en dan vaak zoiets van 'nou.. Dan niet :')'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Volgens mij leest men wel maar vergeten ze te reageren of is men te lui.
    Althans, ik weet dat dat nog wel eens bij mij van sprake kan zijn. :'D Hahahaha. Hoewel ik wel zo veel als mogelijk probeer te reageren (zoals nu). ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb meestal dat ik wel topics lees, maar nooit helemaal weet wat ik moet reageren tbh. :') Maar ik vind het wel leuk om ze te lezen haha.


    -

    Neee helemaal niet! Echt, ik houd van jouw topics! *O*
    Ik probeer Q ook weer wat leven in te blazen, maar ik ben er veel minder goed in dan jij


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik denk dat er gewoon wat minder mensen op het forum zitten dan een tijd geleden, dus dan krijg je ook wat minder reacties. Ik moet zeggen dat ik dingen soms ook alleen lees in plaats van te reageren, maar ik doe mijn best om aanwezig te zijn. (krul)

    Voor mijn gevoel heeft het ook heel veel te maken met de tijd waarop je topic in de actieve topics staat, trouwens, want sommige momenten zijn veel gunstiger dan andere. En het helpt natuurlijk als je weer reageert op reacties, maar dat doe jij volgens mij al heel veel. ^^

    Edit: Meer specifiek is deze week en de paar daaromheen trouwens in het algemeen geen goede periode, want echt iedereen lijkt nu examens/tentamens/toetsweken te hebben en dan blijft er minimale tijd voor Q over.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2016 - 19:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat is zo'n beetje overal zo op Q tegenwoordig, haha. Ik doe ook altijd mijn best op dingen te reageren, maar soms weet ik echt niks, of lijkt het mij niet verstandig die reactie te plaatsen :') Verder probeer ik wel zoveel mogelijk levendig te zijn overal, maar met alle drukte is dat soms ook wel eens moeilijk. Ach ja, zolang we allemaal ons best doen :p


    Happy Birthday my Potter!

    Cyclone schreef:
    Ik heb meestal dat ik wel topics lees, maar nooit helemaal weet wat ik moet reageren tbh. :') Maar ik vind het wel leuk om ze te lezen haha.


    Thiss. Ik ben nu eenmaal een onoriginele potato die beter is in mensen quoten omdat ze in feite al hebben gezegd wat ik zo ongeveer denk en ik het vervolgens niet echt toegevoegde waarde vind hebben om er nog eens op te reageren hehe.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)

    Thiss. Ik ben nu eenmaal een onoriginele potato die beter is in mensen quoten omdat ze in feite al hebben gezegd wat ik zo ongeveer denk en ik het vervolgens niet echt toegevoegde waarde vind hebben om er nog eens op te reageren hehe.


    Zie.. nu doe ik het ook XD


    Treat people with kindness

    Bruch schreef:
    (...)

    Thiss. Ik ben nu eenmaal een onoriginele potato die beter is in mensen quoten omdat ze in feite al hebben gezegd wat ik zo ongeveer denk en ik het vervolgens niet echt toegevoegde waarde vind hebben om er nog eens op te reageren hehe.


    Haha, ja precies dit inderdaad! :')


    -

    GredWeasley schreef:
    Dat is zo'n beetje overal zo op Q tegenwoordig, haha. Ik doe ook altijd mijn best op dingen te reageren, maar soms weet ik echt niks, of lijkt het mij niet verstandig die reactie te plaatsen :') Verder probeer ik wel zoveel mogelijk levendig te zijn overal, maar met alle drukte is dat soms ook wel eens moeilijk. Ach ja, zolang we allemaal ons best doen :p


    + Ik heb altijd het gevoel dat mijn reactie niet echt een meerwaarde heeft, haha. Ik lees wel vrijwel alles, whoops! Ik ben geen stalker.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    + Ik heb altijd het gevoel dat mijn reactie niet echt een meerwaarde heeft, haha. Ik lees wel vrijwel alles, whoops! Ik ben geen stalker.


    Dat komt ook nog wel eens voor inderdaad, haha. Dat mijn reactie echt super nietszeggend/onbelangrijk is.


    Happy Birthday my Potter!

    JamesPotter schreef:
    Ik heb hetzelfde en dan vaak zoiets van 'nou.. Dan niet :')'


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    + Ik heb altijd het gevoel dat mijn reactie niet echt een meerwaarde heeft, haha. Ik lees wel vrijwel alles, whoops! Ik ben geen stalker.

    Precies dit, haha.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.