• Okeee, ik heb net echt een vieze ontdekking gedaan en nu voel ik me echt super vies.

    Omdat ik vrij paranoïde ben over beestjes in mijn drinken, drink ik vrijwel altijd uit een beker met een deksel en een rietje. Ik moet er echt niet aan denken dat er één of ander vies beest in mijn drinken zit zonder dat ik het weet en het zo op die manier naar binnen slurp.
    En ja, je voelt het al aankomen...
    Ik was op het einde van mijn drankje toen ik even stopte met drinken. Er zat nog een kleine 2 cm drinken in die beker toen ik plots zag dat er iets zwart in dreef. I was like what tha fudge en hield mijn beker op ooghoogte om te kijken wat het was. En jawel...In mijn beker zat een vies insect met voelsprieten, zes poten en vleugels. Uiteraard heb ik die ontdekking ook gedaan na mijn eten, wat alles nog erger maakt. Ik voel mij echt zo viiiiieeees. (no_chears)

    Ergens ben ik blij dat ik dat beest niet heb binnengekregen maar aan de andere kant heeft dat beest wel heel de tijd in mijn Ice Tea gezeten zonder dat ik het wist. Het gedacht alleen al doet me echt kokhalzen. Ik haat natuur...En natuur haat mij klaarblijkelijk ook.

    Dus, om dit topic toch nog een beetje nuttig te houden...Welke vieze ontdekking hebben jullie onlangs gedaan?
    Of iemand die ook in deze situatie heeft verkeerd? Misschien voel ik me dan niet meer zo heel vies. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Well... Ik heb ooit een strontje van mijn hamster opgegeten, omdat ik dacht dat het een chocoladekruimel was van een koek (': Dat was niet zo aangenaam (':


    Mhm?

    Oh, bah, dat lijkt me inderdaad verschrikkelijk. Daar kan je van die koude rillingen van krijgen eh. Eww

    Vandaag zag ik een spin lopen (en ik ben zooo blij dat mijn vriend nog thuis was). Het was een felrode en best groot. Zo een had ik nog nooit gezien ;o
    Echt raar. En eng, want ik haat spinnen xp


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Frisk schreef:
    Well... Ik heb ooit een strontje van mijn hamster opgegeten, omdat ik dacht dat het een chocoladekruimel was van een koek (': Dat was niet zo aangenaam (':

    Ik leef met je mee. :Y)
    Ja, ik geef het toe. Jouw situatie is erger.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Frisk schreef:
    Well... Ik heb ooit een strontje van mijn hamster opgegeten, omdat ik dacht dat het een chocoladekruimel was van een koek (': Dat was niet zo aangenaam (':

    Oh neeeeeeee ;( Dat lijkt me ook niet zo aangenaam nee. Ik heb medelijden


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Oh ugh bah, I feel you. (no_chears)

    Het vieste wat ik ooit eens meemaakte, was toen ik op de fiets aan het praten was en er een vlieg mijn mond binnenvloog, juist op het moment dat ik mijn mond sloot om te slikken. Je raadt het al: levend en al doorgeslikt. Brrr. Ik had het idee dat hij de hele tijd nog aan het rondvliegen was in mijn lichaam, al zal dat wel weer tussen mijn oren hebben gezeten (hoop ik :')).


    She's imperfect but she tries

    Wij hebben ooit een gigantische (dode) kakkerlak in een pot doperwten gevonden... IEW


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Wij hebben ooit een gigantische (dode) kakkerlak in een pot doperwten gevonden... IEW

    Ieuw. En ben je er terug mee naar de winkel gegaan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ah bah, ik krijg al kriebels door dit alleen maar te lezen. Ik zou waarschijnlijk beginnen gillen als ik zoiets ontdekte.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Nou, ik heb bij de jumbo gewerkt en toen moest het meisje bij wie ik in de rij stond soep bijvullen, alleen het soepblik was kapot gegaan en er zaten allemaal maaien op en het was zo vies en bah.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nortia schreef:
    (...)
    Ieuw. En ben je er terug mee naar de winkel gegaan?


    Nee we hebben HAK (het merk) een foto gestuurd en het bedrag teruggekregen + excuses xd


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Nee we hebben HAK (het merk) een foto gestuurd en het bedrag teruggekregen + excuses xd

    It's something! :Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Nortia schreef:
    (...)
    It's something! :Y)


    Yep xD


    Treat people with kindness

    Er zit een dikke spin voor mijn raam op kot. Ik ben te bang om hem weg te vegen, haha. Maar ik doe mijn raam nog gewoon open. Hij komt toch niet binnen. Hij blijft altijd gewoon in zijn webje zitten.
    Maar dat is echt wel vies van je drinken. Bah.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb iets gelijkaardig voorgehad, haha, als dat jou geruststelt! (;

    Op scoutskamp had ik een uitdaging om van een blikje Redbull te drinken en dat deed ik. Ik slikte. En toen hoorde ik gezoem.

    Yeah, ik gilde.. Een beetje, maar :')

    Er zaten drie wespen in. God, ben ik blij dat ik ze niet binnen had, BAH!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zat een keer super hard te lachen omdat ik bij vrienden was en die waren trucjes aan het showen die grandioos mislukten :') Vliegt er opeens een lieveheersbeestje in m'n mond. Je wilt niet weten hoe vies dat beest smaakte! Echt zo'n bitterachtige smaak (cat) Weetikveel wat het was, bloed of pis of zo iets. Ieuw. Ik heb dus nog de hele hele tijd zitten spuwen om die smaak weg te krijgen XD

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:35 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?