• Van september 2013 tot 1 december 2015 heb ik de opleiding MBO verpleegkundige BBL gedaan. Dit houdt in dat ik in het ziekenhuis werkte en zij betaalde de opleiding in ruil dat ik daar 32 uur per week werkte. Ik werd ontslagen wegens geldgebrek.. Ik zat al halverwege de 3e.

    Nu ben ik een week na mijn ontslagdatum terug gegaan om mijn leerlingenmap op te halen, maar die was weggegooid. Al mijn afgetekende bewijzen zijn weg. "Ja, rot zeg." werd er gezegd. Meer niet, ik kreeg ook geen nieuwe handtekeningen enzo..

    Nu moet ik voor een andere school al mijn afgetekende bewijzen sturen. Ik heb vandaag op het gesprek vertelt dat deze weggegooid zijn, maar ik moet ze toch sturen. En ik kan wel huilen. Want omdat het ziekenhuis zo rot deed, is mijn kans om in de 3e in te stromen verkeken. En een mondelinge toezegging van het ziekenhuis is niet goed genoeg en ze geven geen handtekening en bah/


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    klaag ze aan

    Jezus wat een kut ziekenhuis.><


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    klaag ze aan

    Jezus wat een kut ziekenhuis.><


    Ik kan er niks aan doen, ik heb contact gehad met het juridisch loket er over, maar er is niks aan te doen..


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Huh wat is dat nou weer??
    Misschien lees ik het niet helemaal goed want ben niet helemaal helder in mn hoofd, maar het is toch overduidelijk dat de fout bij hun ligt? Echt heel slordig dat ze een belangrijke map van jou weggooien en dat jij door hun toedoen niet over kan naar het volgende jaar.
    Kijk, als je was ontslagen omdat je je werk niet goed deed was het misschien iets anders, maar dit was gewoon vanwege geldgebrek. Kan je dan ook niet blijven, maar dan onbetaald of zoiets?
    Vreemd hoor...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    ... Come again?
    Wat is dat nu weer voor iets belachelijks? Bij mijn weten zijn scholen sowieso verplicht om formulieren van studenten minimaal 4 of 5 jaar te bewaren. Zijn zulke stage/werkbedrijven ook niet verplicht om bepaalde dingen een tijd te bewaren? Ik wordt alleen al boos als ik jouw berichtje lees, met name omdat mijn school ook af en toe zulke dingen flikt. Dan raken hún iets kwijt (o.i.d.) en dan krijgen leerlingen de schuld (of zoals jij al zegt, een: "ja, rot zeg."). Grrr.... !
    Waarom krijg je eigenlijk geen nieuwe handtekeningen, als ik mag vragen? Ze hebben toch gezien dat jij de gevraagde handelingen hebt verricht? Wat een partypoopers zeg!
    Een tip (voor de toekomst) die ik je op het hart druk (die ik ook op de harde manier heb moeten leren), is dat je álle formulieren waar een handtekening opstaat moet kopiëren/inscannen, zodat je altijd een kopie achter de hand hebt... Maar daar heb je helaas nu helemaal niks aan. :c

    Je krijgt in ieder geval een hele dikke knuffel van mij! En ik hoop dat er snel wat licht aan het einde van de tunnel komt. (flower)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Je gooit toch niet zomaar andermans eigendommen weg?! Wat ís dat voor slecht ziekenhuis. Zeker als ziekenhuis moeten ze weten dat eigendommen van mensen belangrijk 'kunnen' zijn!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hooverphonic schreef:
    Huh wat is dat nou weer??
    Misschien lees ik het niet helemaal goed want ben niet helemaal helder in mn hoofd, maar het is toch overduidelijk dat de fout bij hun ligt? Echt heel slordig dat ze een belangrijke map van jou weggooien en dat jij door hun toedoen niet over kan naar het volgende jaar.
    Kijk, als je was ontslagen omdat je je werk niet goed deed was het misschien iets anders, maar dit was gewoon vanwege geldgebrek. Kan je dan ook niet blijven, maar dan onbetaald of zoiets?
    Vreemd hoor...


    Nee, zo een opleiding kost 15,000 per jaar plus dan mijn salaris wat verplicht is. Het is hun fout, maar niks aan te doen. Het is gewoon zo frustrerend.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Dreadful schreef:
    ... Come again?
    Wat is dat nu weer voor iets belachelijks? Bij mijn weten zijn scholen sowieso verplicht om formulieren van studenten minimaal 4 of 5 jaar te bewaren. Zijn zulke stage/werkbedrijven ook niet verplicht om bepaalde dingen een tijd te bewaren? Ik wordt alleen al boos als ik jouw berichtje lees, met name omdat mijn school ook af en toe zulke dingen flikt. Dan raken hún iets kwijt (o.i.d.) en dan krijgen leerlingen de schuld (of zoals jij al zegt, een: "ja, rot zeg."). Grrr.... !
    Waarom krijg je eigenlijk geen nieuwe handtekeningen, als ik mag vragen? Ze hebben toch gezien dat jij de gevraagde handelingen hebt verricht? Wat een partypoopers zeg!
    Een tip (voor de toekomst) die ik je op het hart druk (die ik ook op de harde manier heb moeten leren), is dat je álle formulieren waar een handtekening opstaat moet kopiëren/inscannen, zodat je altijd een kopie achter de hand hebt... Maar daar heb je helaas nu helemaal niks aan. :c

    Je krijgt in ieder geval een hele dikke knuffel van mij! En ik hoop dat er snel wat licht aan het einde van de tunnel komt. (flower)



    Ja, 5 jaar inderdaad. Het ziekenhuis ook. Ben er ook zo boos om en nog steeds. Ik ga als ik weer begin alles inscannen en gewoon zelf ook bewaren. Dit gebeurd me nooit meer.

    Oh, en de nieuwe handtekeningen omdat ze niet weten od ik t nu na 4 maanden nog steeds kan en ze geen tijd hebben zodat ik t kan toelichten. En omdat de eisen zijn veranderd, ook al val
    Ik nog in de oude eisen. Maar school steunde me ook niet.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Wauw zeg, je gooit zoiets toch niet zomaar weg? Respect voor andermans spullen, dat hebben ze blijkbaar niet. Ik snap niet eens dat een ziekenhuis dit doet, want zij zouden vooral zorgvuldig om moeten gaan met dit soort dingen, toch? Straks zou ik nog gaan denken dat ze papieren van patiënten ook zomaar weggooien. Dit slaat echt nergens op.


    16 - 09 - '17

    TPose schreef:
    Wauw zeg, je gooit zoiets toch niet zomaar weg? Respect voor andermans spullen, dat hebben ze blijkbaar niet. Ik snap niet eens dat een ziekenhuis dit doet, want zij zouden vooral zorgvuldig om moeten gaan met dit soort dingen, toch? Straks zou ik nog gaan denken dat ze papieren van patiënten ook zomaar weggooien. Dit slaat echt nergens op.


    Dat is wel anders denk ik dan. En dat is niet meer op papier gelukkig. Scheelt een boel


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe