• Ik wilde zojuist iets in de spotlight zetten, en heb 20 credits.
    Maar toen kreeg ik als melding dat ik te weinig credits heb.
    Maar zover ik weet is de prijs voor een spotlight niet opeens boven de 20 credits, en waarom staat de spotlight alweer vast, nu bij de story van douleur?
    En zijn er meer mensen met dit probleem of ligt het alleen aan mijn pc of quizlet? :')

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    take risks

    Lindemann schreef:
    Hij werkt inderdaad weer! *O* Er zouden nog een aantal dingen moeten opgelost zijn, ik zal zo eens op zoek gaan!

    Edit: Ook de informatie als je over de naam van een persoon hoovert op het forum werkt weer! (anonymous stalking united)


    Yaaay! Makes me happy^^
    (En nu valt het niet zo op als ik iemands naam voor een seconde ben vergeten. Go Rutger!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Krijg je nu nog melding dat je creditaantal ontoereikend is?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Lindemann schreef:
    Hij werkt inderdaad weer! *O* Er zouden nog een aantal dingen moeten opgelost zijn, ik zal zo eens op zoek gaan!

    Edit: Ook de informatie als je over de naam van een persoon hoovert op het forum werkt weer! (anonymous stalking united)

    God fucking bless. Van dat tweede moest ik laatst echt proberen af te kicken en het te accEPTEREN Dat je niet altijd van iedereen kan weten wie het is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Scandal schreef:
    Krijg je nu nog melding dat je creditaantal ontoereikend is?


    Nope, net getest en ik kreeg die melding niet. c;


    I wanna be a wizard!

    Top! Dan is dit probleem ook opgelost. Dan kan hier ook een slotje op. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury