• Ik werk dus in een kledingwinkel. Allemaal niet heel interessant, maar ik merk dat ik naast mijn gewone taken er nog wat bij heb gekregen: Kinderen.
    Ja, kinderen. Waarom? omdat ouders niet op hun eigen kinderen kunnen letten (cat) . Vandaag waren twee kinderen hun ouders kwijt. De winkel is helemaal niet groot, maar blijkbaar groot genoeg om je kind kwijt te raken. Vaak zijn het de kinderen die de ouders kwijt raken, niet andersom. Ouders hebben zelf vaak niets door. Daarnaast is het vaak ook zo dat de kinderen een troep maken. Ze rennen door de winkel heen en gooien wel eens met kleding. Maar vandaag gebeurde er wat anders:
    Er zaten twee jonge meisjes van rond de drie of vier jaar te spelen met een hobbel paard (eentje waar je een muntje in moet gooien). Allemaal leuk en aardig, maar de stang met wielen om de paard weg te kunnen slepen lag daar. Normaal stond het in de winkel, maar daar viel het elke keer om. Een van het meisje stootte het van het paard af. Dat is niet erg, hij viel maar 10 cm naar beneden. Het werd pas gevaarlijk toen het anderen kleine meisje dat ding wilde oppakken en rechtop wilde zetten. Dat ding is lood zwaar en van metaal. Hij maakte ook een lawaai toen het viel. Ik zat in de winkel, maar ik kon het goed horen. Ik wist dat er kinderen in de buurt aan het spelen waren, dus ik ben maar poolshoogte gaan nemen. Toen ik door had wat het meisje deed heb ik snel ingegrepen. Wat als dat ding op haar hoofd viel? Haar moeder was veder op en deed niets. Ik weet zeker dat zij iets heeft gehoord. Dat ding maakte was luid. Ik had aan het meisje uitgelegd dat de stang gevaarlijk is, pas daarna kwam de moeder naar mij toe rennen. Ze zei tegen het meisje: wat heb je gedaan?'
    Voor de rest gebeurde er niet veel, maar ik heb wel uitgelegd wat er gebeurde en dat het fout had kunnen aflopen. Wat deed de moeder? Die zei oké en liep vervolgens weg. Het boeide haar niet veel (cat).
    Les van vandaag: Hou alsjeblieft je kinderen in de gaten :/

    Heeft iemand ook wel eens te maken met onoplettende ouders?


    Seasons will change, but I shall remain

    Oh, dat is best een gevaarlijke situatie. Ik snap ouders van tegenwoordig ook echt niet.
    Ik werkte als animatiemedewerker op een vakantiepark in Limburg en sliep daar ook. Ik heb de raarste dingen voorbij zien komen. Er waren zelfs kinderen die om half 1 standaard voor mijn huisje stonden of ik een boterham voor ze had. Ze werden namelijk om 10 uur uit de camper gegooid en mochten dan pas om 5 uur terug komen. Asociaal.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ja, ik werkte in een kledingzaak met van die grote paspoppen. Kinderen gingen daar dan aan hangen of trekken en als dat ding op zo'n kind valt is dat levensgevaarlijk. Zeiden ouders ook alleen maar 'voorzichtig, hè'? Ipv hun kind daar weg te halen. Moesten wij altijd doen. Dus ik herken me helemaal in je verhaal haha


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik werk in Plopsaland, dus ja, ik maak dit soort dingen af en toe mee ja.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Op mijn werk komen vaak kindjes mee op gesprek met de mama of papa. Geen probleem voor mij want ik heb genoeg kladpapier en een potlood om mee te tekenen. Alleen was er deze week een meisje dat mijn potlood helemaal gemold had en mijn fluostift half kapot gebeten. Dat vond ik wat minder. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ah, dat komt vast omdat ze nog een reservekind heeft. Dat is de standaard reactie van mijn moeder op zulke mensen.


    Your make-up is terrible

    Bloodborne schreef:
    Oh, dat is best een gevaarlijke situatie. Ik snap ouders van tegenwoordig ook echt niet.
    Ik werkte als animatiemedewerker op een vakantiepark in Limburg en sliep daar ook. Ik heb de raarste dingen voorbij zien komen. Er waren zelfs kinderen die om half 1 standaard voor mijn huisje stonden of ik een boterham voor ze had. Ze werden namelijk om 10 uur uit de camper gegooid en mochten dan pas om 5 uur terug komen. Asociaal.


    Moesten ze heel de avond buiten blijven van hun ouders o.o? Dat onverantwoordelijk


    Seasons will change, but I shall remain

    Als ik iets haat zijn het ouders die hun kids niet corrigeren en in de gaten houden gawddd


    26 - 02 - '16

    Dit komt me zo bekend voor! Ik werk zelf bij de Hema en daar hebben ouders ook nog nooit van opvoeden gehoord.zo sta ik bijvoorbeeld vaak op de gebakstafdeling en bij de vitrine voor zit een stang, zodat het glas daar op kan leunen tijdens het schoonmaken. Kinderen gebruiken dit alleen om op te staan, zodat ze ook op de toonbank kunnen kijken. Alleen is het daar 1: niet voor bedoeld. En 2: er zijn al genoeg kinder vanaf gegleden. Dan komen ze met hun voet ertussen klem en vallen ze achterover terwijl hun voet nog vast zit, of met hun kin op de toonbank en weet ik het allemaal wat. Met andere worden, het is gewoon gevaarlijk. Maar ouders zelf laten het toe of zijn zelf degene die ze er zelf opzetten. En als je ze dan waarschuwd en vraagt of ze eraf willen gaan omdat het gevaarlijk is en het al vaak genoeg mis is gegaan, krijg je vaak nog een grote bek van de ouders ook. Dus tegenwordig laat ik het maar, maar als het weer fout gaat, hoeven ze iig niet om een pleister komen vragen.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''