• Geen idee waar dit hoort te staan.

    Ik heb weer eens credits over. Niet 7 maar 126 wel te verstaan. IK GEEF DUS 126 CREDITS WEG! WOOHOO! (yeah)


    Hoeveel prijzen zijn er te winnen?
    Het leek me leuker als er meerdere prijzen te winnen vielen.
    ER ZULLEN 14 WINNAARS ZIJN! YEAAAH!


    Wat moet je ervoor doen?
    Ik geef ze natuurlijk niet voor niets weg. Zet in dit topic waarom JIJ OF IEMAND ANDERS die credits verdient, en dan kies ik iemand uit die ze krijgen zal. (:

    Wanneer worden de winnaars bekend gemaakt?
    Donderdag zodra ik tijd heb. (:

    Creditdonateurs:

    GiIderoy_: 7 credits
    Patholoog: 6 credits
    JamesPotter: 1 credit
    Nassau: 44 credits
    Agent: 10 credits
    Junns: 7 credits
    Bloodborne: 10 credits
    ProngsPotter: 6 credits
    Werecoyote: 2 credits
    Gibigianna: 1 credit
    Cynic: 18 credits
    Cowchop: 9 credits
    Virtues: 1 credit
    Lindemann: 1 credit
    Nakajima: 3 credits

    Totaal: 126 credits


    Winnaars:

    Aurea schreef:
    Ik verdien ze, want morgen ben ik jarig :Y)


    Antigone schreef:
    Ikke, want ik heb al een half jaar 4 credits te weinig voor GM ik hoor donderdag of ik geslaagd ben of niet, dus ik heb óf iets te vieren, óf iets nodig om me te troosten!


    Hooverphonic schreef:
    Ja! Graag voor Liefmeiske want we willen allemaal heel graag een tekenwedstrijd en niemand reageert op het topic (hinthinthint) en het moet in de spotlight enzo


    GredWeasley schreef:
    Hoewel er veel lieve users zijn die ik deze credits gun, vind ik dat SPECS ze echt verdient. Ze is niet enkel een super actieve en lieve user die Quizlet levendig en gezellig houdt en veel voor andere users overheeft en met die reden allerlei meetings etc. afgaat, maar ze wacht ook al eeuwen op mij. We schrijven namelijk samen een verhaal, maar ik ben op het moment totaal niet in staat te schrijven door mijn fysieke toestand. En ik weet dat ze heel graag verder wil en daardoor dus mogelijk wel wat teleurgesteld is in de situatie. Het liefst zou ik gewoon een hoofdstuk schrijven, maar ik krijg nog steeds niks op papier, dus zouden die credits naast dubbel en dwars verdient ook een soort goedmakertje zijn. Oh en wij moderators hier op Q krijgen natuurlijk een GM voor ons harde werk, maar SPECS is admin ergens anders, dus nu krijgt ze geen GM voor haar werk, dus dat draagt ook nog bij aan het feit dat ze die credits verdient en ja ik vind dit een hele logische redenatie en een super sterk argument, vooral na dat topic, want mensen die allerlei trucjes uithalen om telkens terug te komen terwijl ze de regels gewoon duidelijk hebben overtreden lijken mij heel vervelend (cat)
    Dus: #Jolijn4Creditwinner


    Werecoyote schreef:
    Ik zou heel graag die credits willen hebben voor de spotlight! Ik maak vaak nieuwe creaties (gedichten, tekeningen, knutselwerk, pianospel etc.) op Quizlet. Het zou erg leuk zijn als ze verder uitgelicht worden! Ik vind de reacties van users erg leuk en ik waardeer ze erg (: Ik zit al bijna zes jaar op Quizlet en ik heb geen een keer iets in de spotlight kunnen zetten. Ik heb maar een paar credits en dat is helaas niet genoeg voor de spotlight. Zou super leuk zijn als ik ze zou krijgen maar natuurlijk gun ik het anderen ook erg! (:

    En natuurlijk zou dat een heel leuk cadeau zijn voor als ik geslaagd ben voor mijn havo eindexamen! Na 6 jaar vwo had ik te horen gekregen dat ik niet geslaagd was. Uiteindelijk besloot ik om mijn eindexamen over te doen in 5 havo. Dus nu hoop ik dat het harde werk toch nog wat heeft opgeleverd en ik zou dit een erg leuk cadeautje daarvoor vinden! :'D


    Junns schreef:
    Sam (Yoda) verdient voor mij een setje credits, gewoon omdat ze een ontzettend lief mens is. En omdat ze een goede mod is geweest en echt wel een bedankje verdient voor al haar jaren dienst.


    Rafe schreef:
    Ik vind dat SamuelDrake wel een spotlight verdient voor haar story/comic ''Last Life''. Er zit zoveel tijd in zo'n comic en dit doet ze allemaal naast haar stage/school. Ze gaat zo goed om met haar lezers en fans. Ze is actief in het forum van haar comic met kleine sneak previews of vragen stellen over LL etc.
    En elke keer weer weet ze de volgende page zo te maken dat er altijd wel een cliffhanger is waardoor je zsm die volgende page wilt lezen.
    < 3

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    Oké ik ga maar gewoon zeggen wie ik bedoelde van daarnet voor de credits want ik was nogal vaag en omdat ik eigenlijk echt wil dat ze ze krijgt, haha. :Y) So, we're talking about Mehri/SamuelDrake en ik zou het haar echt gunnen als haar Comic "Last Life" - ze steekt er echt heel veel tijd en liefde in en ik vind dat ze dit écht verdient.


    tubbietoost schreef:
    Ik nomineer sonofgondor A.K.A. the amazing Marleen ^^
    Om haar verhaal Daughters of Durin II The Hobbit in de spotlight te zetten!
    Het is namelijk een geweldig verhaal dat veel meer reacties/kudo's verdiend!
    Dankzij Marleen kijk ik altijd uit naar de dinsdag ^^


    Daveen schreef:
    Ik vind het zo dom om te schooieren, haha XAapjes emotie met handen voor oogX Maar ik zou ze graag willen, zodat ik mijn story in the spotlight kan zetten. Ik wil gewoon graag weten wat mensen er van vinden en via de spotlight gaat dat toch het makkelijkst haha


    xMinion schreef:
    Ikzelf. Ik ben hier al 6 jaar en ik heb nog nooit credits gehad en ik zou graag ooit eens een story in de spotlights willen zetten, maar ik kan dat niet doen want ik heb geen paypal of die andere, ik zou het alleen via mijn gsm kunnen kopen, maar dat kan niet jammer genoeg :( daarom hoop ik dat ik ze win :)


    Metamorphoses schreef:
    Ik nomineer Frisk, omdat haar SOTY-inzending meer aandacht verdient. Het is een geweldig verhaal, dat iedereen zou moeten lezen! (;


    Lindemann schreef:
    Ik wil graag Metamorphoses nomineren, omdat ze altijd van die leuke wedstrijden maakt en daar meestal ook prijzen voor geeft. c:


    Iracebeth schreef:
    Hierbij nomineer ik ook Villainess. Ze is zo'n ontzettend lieve meid en ze verdient dit gewoon <3


    Founder schreef:
    Because I'm Batman.


    Oftwel:

    Aurea, Antigone, Liefmeiske, SPECS, Werecoyote, Yoda, SamuelDrake, SonOfGondor, Daveen, xMinion, Frisk, Metamorphoses, Villainess, Founder. Gefeliciteerd! Jullie krijgen elk 9 credits toegestuurd! Binnen nu en enkele dagen zullen ze naar je toegestuurd worden. Uiteraard krijg je een berichtje van me wanneer ik ze naar je heb verzonden! Veel plezier ermee! c:

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 19:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb negen credits over die ik eventueel ook wel kwijt kan, ik ben toch niet zozeer van plan iets in de spotlight te gaan zetten. c: Ik zal ze wel gewoon sturen, vooral gezien het er toch negen zijn.

    Wat een lief topic trouwens, dit verwarmd inderdaad wel mijn hart zeg. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik verdien ze, want morgen ben ik jarig :Y)

    Je bent me net voor met zo'n topic aanmaken, Yolanda :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aww, ik vind dit allemaal zo lief! Helaas heb ik geen credits over om te geven.


    -

    Daimon schreef:
    Je bent me net voor met zo'n topic aanmaken, Yolanda :'D


    Oeh gefeliciteerd alvast!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Daimon schreef:
    Je bent me net voor met zo'n topic aanmaken, Yolanda :'D


    Ghehehe :Y)

    Cyclone schreef:
    Aww, ik vind dit allemaal zo lief! Helaas heb ik geen credits over om te geven.


    Maar je kunt ook meedoen met de winactie en een spotlight wínnen. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Maar je kunt ook meedoen met de winactie en een spotlight wínnen. :Y)

    Bij dezen nomineer ik Cyclone omdat ze credits verdient :Y)

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 13:06 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik nomineer Frisk, omdat haar SOTY-inzending meer aandacht verdient. Het is een geweldig verhaal, dat iedereen zou moeten lezen! (;


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mag je ook meerdere mensen nomineren?


    i wanna die with you once or twice.

    Lucens schreef:
    Mag je ook meerdere mensen nomineren?


    Van mij wel hoor. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik vind dat ik credits verdien omdat ik credits wilde kopen met beltegoed maar toen kwam ik erachter dat dat niet meer kon ):

    En wegens omstandigheden kan ik op geen andere manier credits kopen *sniff* )':

    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 13:36 ]

    Virtues schreef:
    (...)
    Je kan ook mee proberen te doen met de xOTMs ^^


    Wat is dat? xD


    If you look before you jump, maybe you jump never.

    Ik was ergens bang dat ik het verkeerd verzonden had vanmorgen dus kwam even spastisch de pagina doorlezen. Gelukkig heb je ze wel aangekregen. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    CowChop schreef:
    Ik was ergens bang dat ik het verkeerd verzonden had vanmorgen dus kwam even spastisch de pagina doorlezen. Gelukkig heb je ze wel aangekregen. c:


    Oops, sorry! Dankjewel nog! _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Oops, sorry! Dankjewel nog! _O_

    Haha, nee maakt niet uit. Vanmorgen was ik er totaal niet met mijn hoofd bij. x: Ik ben alleen maar blij dat ik er een ander mee blij kan maken. c:


    I'm your little ray of pitch black.