• Not based on actual an actual historical happening, loosely based on Reign.
    Kings and Queens.


    Frankrijk. Het begin van de zestiende eeuw. Schepen varen de nieuwe wereld in. Oorlog en verraad schuilt om elke hoek. Ze zeggen dat alles altijd draait om liefde, maar hoe zit het met macht?

    In zestiende-eeuws Europa was het niet apart om uitgehuwelijkt te worden voor macht, geld of allianties. Het is dan ook geen raar gegeven als zes verschillende landen bijeen komen op het Franse hof. Alle zes hebben maar één ding met elkaar gemeen. Ze hebben een bondgenoot nodig. Ondanks dit gegeven blijkt een bond genoot vinden nog best lastig als niemand weet wie te vertrouwen is en wie niet. De koningen en koninginnen gaan ver om achter elkaars rug om de huwelijken en toekomst van hun kinderen te regelen en de veiligheid van hun land te verzekeren, maar er luistert altijd wel iemand mee.

    De Zes erfgenamen, drie prinsessen en drie prinsen, hebben zelf geen idee van wat er aan de hand is, tot zij op het hof aankwamen. Voor hen was het bezoek tot dan niks meer dan een politiek iets. Hun reactie was dan ook niet altijd meteen de gewenste. Was het niet omdat ze überhaupt uitgehuwelijkt worden was het wel omdat ze als het ware worden verkocht aan de hoogste bieder, aan het land dat de beste alliantie zou vormen.

    Rollentopic; 1
    Ik hoop dat we voor Vrijdag of zondag de rollen hebben en ze hebben ingvuld, dan kunnen we ook lekker snel het speeltopic openen! Hopen natuurlijk ook wel dat er nog meer rollen bijkomen ^^.

    Eerste indruklijstje;
    Code:
    [b]Ekaterina Alyona Ivanovna | Kroonprinses Moskovisch | [/b] [b]Gavina Maria Stewart | Kroonprinses Schotland | [/b] [b]Emma Green. | Kroonprinses Engeland | [/b] [b]Elin Rowena Blackwood |Illigitimate kind, van Schotland | [/b] [b]Mabelia Sofia Bladewell | lady-in-waiting, Engeland| [/b] [b]Matthís Francis Beaumont | Kroonprins Frankrijk |[/b] [b]Jesper Tyge Møller | Kroonprins Denemarken| [/b] [b]Romeo Charles Habsburg | Kroonprins Italië | [/b] [b]Nathanaël De Poitiers | Illigitimate kind, van Frankrijk | [/b]

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 15:58 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT! Ik zal binnenkort een eerste indrukken lijstje maken, als er wat meer rollen op staan (en als die van mij af is, lol.)


    tya

    MT, ik heb hier echt zin in!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 21:11 ]


    I was an angel living in the garden of evil

    MT. Ga vanavond aan m'n rol beginnen.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Op zijn familie na staat Matthís er!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Op zijn familie na staat Matthís er!

    I like hehehe


    tya

    Toby tho.

    Anyway, ik heb mijn rol ook afgemaakt ^^ yaay. Dat betekend dat er al twee rollen af zijn :3 Als de gelijkmakende jongen woesndag nog niet bezet is zal ik die ook wel onder mijn hoeden nemen ^^.

    Ik zal ook iets van een indruk lijstje in de begin post zetten, zodat iedereen even in kan vullen wat de eerste indruk van hun personages over de andere personages is, maar dat doe ik woensdag wel ofzo, of als we nog maar één of twee personages missen...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Toby is cute af!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga vanavond mijn rol afmaken.
    Als er niet meer mensen zich aanmelden, mag je dan je eigen ladies bedenken?


    I was an angel living in the garden of evil

    Urgh.. face claim struggles. :x


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    Urgh.. face claim struggles. :x

    Tussen wie twijfel je? c:


    tya

    Westwick schreef:
    Ik ga vanavond mijn rol afmaken.
    Als er niet meer mensen zich aanmelden, mag je dan je eigen ladies bedenken?


    Ja, natuurlijk mag dat!


    We've lived in the shadows for far too long.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Tussen wie twijfel je? c:


    Dit^ of had je nog niemand in gedachte


    We've lived in the shadows for far too long.

    Poshlost schreef:
    (...)
    Tussen wie twijfel je? c:


    Ik heb inderdaad nog niemand.
    Kan zelfs zonder specifieke eisen niks vinden.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Panix schreef:
    (...)

    Ik heb inderdaad nog niemand.
    Kan zelfs zonder specifieke eisen niks vinden.


    Heb je al een idee in je hoofd van wat je wil? Of een soort personage?


    We've lived in the shadows for far too long.