• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 18:43 ]



    Hier een screenshot van het witte vak wat ik bedoel.

    Ik ben zelf gewoon fan van volledig gekleurde schermen, niet persé donker.

    Dus persoonlijk ben ik voor!


    Queer zijn is gewoon alles

    Bijzonder weinig reden om tegen te zijn, lijkt me. Ik hoop dat het mogelijk is, om iedereen zo goed mogelijk van Quizlet te kunnen laten genieten. c:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Jouska schreef:
    Bijzonder weinig reden om tegen te zijn, lijkt me. Ik hoop dat het mogelijk is, om iedereen zo goed mogelijk van Quizlet te kunnen laten genieten. c:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik zou er niet veel baat bij hebben, maar als andere mensen ermee geholpen kunnen zijn, kan ik alleen maar voor zijn^^


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Ik zou er niet veel baat bij hebben, maar als andere mensen ermee geholpen kunnen zijn, kan ik alleen maar voor zijn^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat zou ik heel fijn vinden (-:

    Goede suggestie!


    I wanna be a wizard!

    Je kan ook de grijstinten van je scherm aanpassen. Ikzelf zet altijd rood hoger dan blauw en groen, daardoor wordt het witte van je scherm wat warmer en geliger, waardoor het fijner leest. Je hebt hier ook een app voor op je mobiel, namelijk twilight. Die past dan automatisch de kleur/felheid van je scherm aan naarmate het later wordt en zodra de zon opkomt, zet hij zich vanzelf weer uit.

    Zelf heb ik ook last van dat felle gedoe, vandaar :p.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Same. Ik heb ook autisme en licht is moordend. Ik ben zeker wel voor!

    Ik heb dat ook bij youtube gedaan. Zo donker (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jouska schreef:
    Bijzonder weinig reden om tegen te zijn, lijkt me. Ik hoop dat het mogelijk is, om iedereen zo goed mogelijk van Quizlet te kunnen laten genieten. c:


    16 - 09 - '17

    Als Rutger het kan regelen, ach, waarom niet? (: Mij stoort het in ieder geval niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor jullie wel fijn zou zijn!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik heb er ook een hekel aan. Ik ben nogal precies en heb een soort trekje dat alles even moet zijn, dus ik irriteer me er echt snel aan dat ik het bij andere profielen tegenkom. Voor, want vind het er niet uitzien anders.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als dat mensen kan helpen om hun tijd op Q iets gemakkelijker te maken, ben ik helemaal voor. Nuttige suggesties zonder nadelen voor andere gebruikers zijn dingen waar eigenlijk niemand op tegen kan zijn. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    AriChibi schreef:
    Je kan ook de grijstinten van je scherm aanpassen. Ikzelf zet altijd rood hoger dan blauw en groen, daardoor wordt het witte van je scherm wat warmer en geliger, waardoor het fijner leest. Je hebt hier ook een app voor op je mobiel, namelijk twilight. Die past dan automatisch de kleur/felheid van je scherm aan naarmate het later wordt en zodra de zon opkomt, zet hij zich vanzelf weer uit.

    Zelf heb ik ook last van dat felle gedoe, vandaar :p.


    Dat zou ik wel willen, maar mijn vader vind het niet goed omdat hij ook die computer nodig heeft. En ik vind het zowiezo vervelend als ik alles zwart heb en dan komt er opeens een groot wit vak :')