• Bij ons in het dorp zijn ze bezig om een van onze buurthuizen weg te doen (Wij hebben in een klein dorp twee buurthuizen en binnenkort komt er een nieuwe bieb waar ook een buurthuis in komt...) Maar goed, heel politiek gebeuren er om heen want de grote levensvraag was: Gaat het buurthuis plat?
    De SP vond van niet maar uiteindelijk is het besloten om hem toch te gaan sluiten. Nu was de voorzitter van de SP boos op de wethouder en de burgemeester. Dus besloot meneer de voorzitter met een grappige achternaam een facebook pagina te maken met als titel "Dorpshuis De Haven - SP: Politek Gekonkel Achterkamertjes Gezichtsverlies". Ja, jullie lezen politek (cat). Op deze facebook pagina werden onder andere de burgemeester en de wethouder helemaal de grond in getrapt en zwart gemaakt.
    Mijn vader vond dit niet oké en aangezien het een klein dorpje is en ons ons kent heeft hij erop gereageerd dat hij dit niet oké vond en dat de SP voorzitter dit maar gewoon in de vergaderkamer moest bespreken maar dat hij geen mensen aan het kruis moest gaan nagelen via facebook die zichzelf niet konden verdedigen.
    De SP voorzitter probeerde nog in discussie te gaan maar merkte als gauw dat hij fout zat waardoor hij de berichten van mijn vader verwijderde en hem blokkeerde. Dus plaatste mijn vader een berichtje erover op zijn normale facebook en kwam de rest van de goed denkende mensen van mijn dorp in opstand tegen de voorzitter van de Sp en begonnen ook op de pagina te reageren, waar uiteindelijk heerlijke bijdehante dorpse grapjes uitkwamen ('Zullen we de hoge duikplank ook maar gelijk verplaatsen naar het kikkerbadje. Dat is net zo goed idee als deze pagina').
    De volgende dag stond de reactie van mijn vader in de krant en heel stuk over dat het allemaal niet oké was wat gebeurd was op Facebook en de schrijver gaf mijn vader stiekem gelijk.

    Ik hoop dat het bericht duidelijk is want volgens mij klopt er echt niks van maar ach wat maakt het uit. Lang leven het levende forum.
    Politieke internet held is misschien overdreven maar het klonk leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, wat een gedoe in die dorpjes zeg.


    Your make-up is terrible

    Jouw vader is inderdaad een held. Pffff, en dat noemt zichzelf politicus. Als ik de SP was, had ik deze persoon als de wiedeweerga de deur gewezen.
    Maar leuk dat dit dan ook in de krant komt, haha.


    Deep inside, I've never felt alive

    Whaha, dat is epic.
    Je vader had ook groot gelijk om dat te doen. Zo volwassen om via FB mensen de grond in te stampen.

    Haha, fijn als vaders ook eens echt gelijk hebben ^^ (Stiekem hebben ze dat natuurlijk vaker dan we willen toegeven, maar sst)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Haha, dat is geweldig. Maar wat is die gast van de SP een sukkel zeg, dat noem je toch geen politiek?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wel goed van je vader dat hij het aanklaagt!


    Queer zijn is gewoon alles