• Zondag is het weer zover en ik weet niet wat ik moet geven. Ik weet niet welke boeken m'n vader al heeft gelezen en als ik op al die sites kijk met "vaderdag cadeaus" dan zie ik allemaal no-go dingen. Dit is zó lastig, omdat ik m'n vader iets wil geven waar hij wat aan heeft en niet het hele huis oid.

    Hebben jullie al een cadeau?


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Dazai schreef:
    Was vaderdag niet vorige zondag? :') Mijn papa accepteert geen cadeaus voor vaderdag, dus we hebben niks gegeven :')
    Eten werkt altijd als cadeau :p

    In België wel ja (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mijn vader houd van bier en van het mert Brand hadden ze de vaderdag krat. 12 flesjes gewoon 4 flesjes ipa bierr 4 flesjes zwaar blond en 4 flesjes nog iets in ren krat.

    En ik geef hem twee losse lfessen speciaal bier


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb kind of dilemma. Ik heb echt hét perfecte cadeau. Alleen; het cadeau is in Italië en dat is een kleine 2 dagen rijden en dit jaar hebben we niet het geld om op vakantie te gaan. Kaarten zijn maar €12 dus dat is het probleem niet. Maar wat moet ik nu doen? De kaarten zijn een jaar geldig na aankoop en ik kan gewoon €24 betalen en dan m'n vader beloven dat zodra ik m'n rijbewijs heb ik volgend jaar er een vakantie achteraan gooi oid. Zo lastigg


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Cynic schreef:
    De Belgen hadden vaderdag afgelopen zondag. (;
    Mijn moeder heeft al van allerlei dingen gekocht en gisteren heeft ze wel laten merken dat ik niets meer hoef te kopen

    Klopt niet helemaal wat jij zegt. (:
    Wij vieren deze Vaderdag niet. Wij vieren Vaderdag op 19 maart, vooral typisch in het Antwerpse. Zo vieren wij moederdag bijvoorbeeld op 15 augustus in plaats van op de tweede zondag in mei.

    OT: Ik heb in maart, op de Antwerpse Vaderdag, een lens gekocht voor het fototoestel van mijn vader. (:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dit jaar heb ik mijn papa trouwens een boek cadeau gedaan over de moestuin, aangezien hij er net een begonnen is ^^
    Vorig jaar had ik een chocoladereep laten maken met een foto van ons twee op, dat was de eerste keer dat hij zo spontaan en oprecht moest lachen met een cadeau volgens mij, was heel leuk ^^
    Die kan je via yoursurprise laten maken trouwens.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nortia schreef:
    (...)
    Klopt niet helemaal wat jij zegt. (:
    Wij vieren deze Vaderdag niet. Wij vieren Vaderdag op 19 maart, vooral typisch in het Antwerpse. Zo vieren wij moederdag bijvoorbeeld op 15 augustus in plaats van op de tweede zondag in mei.

    OT: Ik heb in maart, op de Antwerpse Vaderdag, een lens gekocht voor het fototoestel van mijn vader. (:


    Antwerpen moet weer speciaal doen ja. (cat) Hoe komt het eigenlijk dat jullie dat een andere dag vieren?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Antwerpen moet weer speciaal doen ja. (cat) Hoe komt het eigenlijk dat jullie dat een andere dag vieren?

    In België (Antwerpen / Kempen) worden vaders geëerd op 19 maart, de sterfdag van Sint Jozef, de (wettige) vader van Jezus. Dat was trouwens de oorspronkelijke dag waarop hij in tal van streken gevierd werd.
    Dat haal ik van het internet. Ik zou het namelijk zelf eigenlijk niet weten. :'D


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn vader wil geen cadeautjes voor vaderdag, dus we hebben er een standaard iets van gemaakt om elk jaar naar een festival te gaan wat vlak voor vaderdag plaats vind.
    mijn vader is nog vrij jong, dusja dan kan dat. ^^
    Het ergste van alles is ook nog eens dat we zijn kaartjes niet mogen betalen, maar hij wel die van ons. :')

    Mijn stiefvader zie ik vanwege omstandigheden niet meer, dus mijn vriend krijgt weleens een extra kleinigheidje bij de vaderdagcadeaus die hij krijgt. (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik heb een reusachtige Toblerone voor mijn vader gezien hij het lekker vindt, ook al wilde hij geen cadeau hebben. Hij krijgt er alsnog een en hij moet maar dankbaar zijn :Y)


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Mijn vader houdt van lekker eten en koken en was een beetje jaloers dat ik naar het food truck festival was geweest,
    dus hebben we hem het kookboek van het food truck festival kookboek gegeven. Alvast, want hij is er zondag helaas niet. Hij was er enorm blij mee!


    Miep