• Zoals jullie misschien wel weten, bestel ik veel shit online. :'D Momenteel is er een shitload aan shit onderweg naar mij. 8D Veel shit, dus, haha.

    Goed, ik bestel dus veel kleding, maar ook andere spullen, voornamelijk via Wish. Nu leek het me wel leuk om de spullen op een Youtube kanaal te presenteren en te laten zien hoe de kwaliteit etc is. Dan onder de naam 'Nikki bestelt' of iets dergelijks, idk. Denken jullie dat het een leuk idee is en ik vroeg me af of ik het dan in het Nederlands of in het Engels zou moeten doen...

    Wat denken jullie? Ik hoor graag van jullie. ;3

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 16:37 ]


    Your make-up is terrible

    (Nikki bestelt. Behalve als jij wordt besteld.)

    Ik zou dit echt kijken. Unboxing is altijd leuk.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 17:11 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (Nikki bestelt. Behalve als jij wordt besteld.)

    Ik zou dit echt kijken. Unboxing is altijd leuk.


    Haha, bedankt SwiftKey.

    Yay


    Your make-up is terrible

    Oh leuk! C:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha, bedankt SwiftKey.

    Yay


    Swiftkey is echt een bastard op dat vlak. Sorry als mijn verbetering rude was.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wasikowska schreef:
    (...)

    Swiftkey is echt een bastard op dat vlak. Sorry als mijn verbetering rude was.


    Yap, nogal.

    Nee hoor, alleen maar beter. ;3


    Your make-up is terrible

    Wel een leuk idee!

    Engels bereik je natuurlijk een groter publiek, maar je kan ook starten in NL en kijken of het aanslaat? Eventueel kan je dan Nikki BesteldNL en dan een Nikki BesteldEN aanmaken.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wel een leuk idee!

    Engels bereik je natuurlijk een groter publiek, maar je kan ook starten in NL en kijken of het aanslaat? Eventueel kan je dan Nikki BesteldNL en dan een Nikki BesteldEN aanmaken.(:


    Dat kan ook, dat is ook wel leuk! ;3 Thanks!


    Your make-up is terrible

    Dat is ook heel slim. Want als je dingen re-viewd krijg je meestal ook gratis spullen om te reviewen en kan je gesponsord worden.

    Wolfram schreef:
    Dat is ook heel slim. Want als je dingen re-viewd krijg je meestal ook gratis spullen om te reviewen en kan je gesponsord worden.


    Ja, dat lijkt me echt super gaaf, haha. Daarom denk ik eraan om het in het Engels te doen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, dat lijkt me echt super gaaf, haha. Daarom denk ik eraan om het in het Engels te doen.


    Dat lijkt mij ook beter.

    Bedankt voor de reacties! Ik heb mijn kanaal alvast opgezet en ik ga waarschijnlijk morgen mijn eerste filmpje in elkaar zetten. ;3


    Your make-up is terrible

    Abo!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Leuk! ik ga zeker abonneren haha ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Awh, thanks guys!


    Your make-up is terrible

    Abbo!