• Vandaag ben ik met mijn beste vriendin Relinde (Ninuturu) naar het Dolfinarium geweest en voor een tientje kon je op de foto met een zeeleeuw. Het is een bijzondere, leuke, maar vooral natte en naar visruikende ervaring!
    Sommige van jullie hebben al een foto in het ljh-topic gezien, maar hier is dan de officiële foto!
    I am so happy :3
    En ik vind het zelf een erg leuke en spontane foto!



    Om het topic verder nuttig te houden: Heb jij zelf eens zo een, bijzondere, maar vooral leuke ervaring gehad?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 17:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Haha leuk!


    I wanna be a wizard!

    Ah, wat tof! Echt supergaaf!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Aah wat leuk! c: Echt een hele toffe foto n.n
    Ik ben zelf ooit met dolfijnen gaan zwemmen in een aquarium ergens in Turkije geloof ik c:.


    soul made of stardust and chaos.

    Wat een leuke foto!


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Leuke foto!


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hihi, het was erg leuk! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het veel te duur, maar wel leuk.=')


    You were born original, don't die as a copy.

    Hahaha ahwww super leukk!! En wat een schatje die zeeleeuw!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    SPECS schreef:
    Ik vind het veel te duur, maar wel leuk.=')


    Het bedrag gaat naar sos dolfijn. Dus in feite is het niet duur c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ah, dat is echt leuk!


    Your make-up is terrible

    Omfg dat is echt té cute c:

    En dit doet mij echt denken aan toen ik met dolfijnen ging zwemmen. Eén van mijn grootste dromen. Dolfijnen zijn namelijk altijd al mijn lievelingsdieren geweest. Ze zijn zo zacht en cute en leuk en alles ^^


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Omfg dat is echt té cute c:

    En dit doet mij echt denken aan toen ik met dolfijnen ging zwemmen. Eén van mijn grootste dromen. Dolfijnen zijn namelijk altijd al mijn lievelingsdieren geweest. Ze zijn zo zacht en cute en leuk en alles ^^


    Gaaf! Niet toevallig een foto ervan? c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Leuk!


    16 - 09 - '17

    Ik vind die foto zo schattig hè ;3


    26 - 02 - '16

    SadTech schreef:
    (...)

    Gaaf! Niet toevallig een foto ervan? c:


    Ik heb ze weer even voor je opgezocht c:




    Happy Birthday my Potter!