• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!


    obsessive rage


    Captain Killian Jones Hook


    Jo leek boos te zijn om mijn antwoord, maar dat kon me niet schelen. De familie die ik had kon ik niet uitstaan en hoogst waarschijnlijk geld dat ook andersom. "En wat moet er met haar gebeuren?" vroeg Jo aan mij, "En wat bedoel je met de dochter van Liam?" ik luisterde mee met de discussie van de tweeling.
    "Precies zoals ik het zeg, we zijn de dochters van Liam en Maya..."
    "En hoe weet je dat?" Jo kon het blijkbaar niet geloven.
    "Ik moest van Peter ons omwisselen, hij wou er iets mee, ik weet niet waarom, als dat zou lukken en Hook zou me betrappen als meisje en hij dacht dat het jou was kreeg ik de waarheid te horen over onze familie..." zei Leslie.
    Jo kwam langzaam mijn kant weer oplopen. "Peter Pan liegt toch nooit... Dus dan moet het de waarheid zijn... Wat ga je doen met Leslie?" Al schuddend haalde ik mijn schouders op. Wat moest ik nu met die twee? Ik moest duidelijkheid halen bij Pan, maar ik kon hem nu niet oproepen met iedereen in de buurt. "Smijt haar in een cel in het ruim!" ik wilde de dochters van mijn broer lief hebben, maar ook haten na alles. Pan had het mij gerust kunnen vertellen, maar dat had hij niet. Hij speelde een spelletje en dat wist ik.
    'Hallo, hoe gaat ie?' een jongen met alleen een broek aan was tussen ons in gevallen. 'Mooi weertje'. Lisa greep haar zwaard, maar met mijn haak haalde ik haar zwaard bij zijn keel vandaan. "Rustig aan Lisa, zo gaan wij niet om met onze 'Gasten'."


    If no one else will defend the world then I must

    Sean

    'Als je me vermoord, wil ik niet dood gaan op een lege maag',
    ik druk haar wapen naar de grond en kijk dan naar de twee om me heen.
    'Aangenaam, Sean, die nu weggaat', en ik stond op, maar toen zag ik
    het meisje dat ik al die tijd niet had gezien... Florence Red...


    ~


    Babette Woodley

    Alles ging even heel snel, en ineens klapte er een jongen
    op het dek. Ik keek om en zag dat Lisa meteen haar wapen trok...
    Ik wilde haar tegen houden, maar Captain Hook hield haar al
    tegen. Ik ging naast hem staan en zag dat de jongen opstond...
    'Aangenaam, Sean, die nu weggaat', en hij draaide zich om.
    Ineens staarde hij naar het strand. Ik ging naast hem staan,
    wie is dat nou weer? 'Wie is dat?'


    ~


    Captain Killian Jones Hook


    'Als je me vermoord, wil ik niet dood gaan op een lege maag', de jongen drukt het wapen van Lisa weg en kijkt Lisa en mij om te beurt aan. 'Aangenaam, Sean, die nu weggaat', de jongen stond op, maar bleef staan. Ik greep de jongen bij zijn kraag. "Dat dacht ik dus niet Lad," ik kwam met mijn haak en hoofd dichterbij. "Ik neem aan dat je mij nog niet kent, maar laat ik het zo zeggen..." ik hield even een korte stilte. "Mensen die stiekem op mijn schip komen, komen er niet ongestraft af."
    'Wie is dat?' ik volgde de blik van Sean en Babette. "Een wijs iemand die niet in aanraking komt met piraten." Ik draaide Sean om ."Mannen, wat moeten wij doen met deze indringer?!"


    If no one else will defend the world then I must

    Jo
    Ik was in gesprek met Hook toen er ineens een jongen voor ons kwam staan, hij kwam zo uit de lucht, of nouja zo leek het. Een indringer..
    Hij zei nog wat tegen ons maar ik luisterde niet, Leslie werd namelijk weggehaald en in de cel gezet. Ik keek haar na, waar was Hook mee bezig?
    "Mannen, wat moeten wij doen met deze indringer?!" schreeuwde Hook, ik schrok op, "Bij wie hoort hij?" vroeg ik, "Dat is toch ook belangrijk voor de straf?"
    Op dat moment hoorde ik Leslie schreeuwen, kon ze echt haar mond niet houden!? Maar ik voelde ook iets, iets in mijn been, waarschijnlijk had ze een soort schop ofzo gekregen, maar verder ging ik er niet op in.
    "Misschien kielhalen?" stelde ik zachtjes voor aan Hook.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Lisa Macaw

    Ik stopte mijn zwaard terug in mijn schede. Gelukkig komt hij er niet makkelijk mee weg. Hook zal vast wel een goede straf bepalen.

    Sean

    Toen hij me vast greep sloeg ik me boos om, waardoor
    hij 15 meter achter over vloog. Ik gromde naar hem en mijn
    ogen werden geel, zoals de meeste weerwolven ogen werden.
    Ik pakte de kant en sprong erover, daar hoefde ik blijkbaar niet meer te komen.
    Toen ik me omdraaide zag ik nog de mooie zee blauwe ogen van het meisje,
    en vertrok...

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 19:09 ]


    ~


    Babette Woodley

    Toen ik en Sean met elkaar naar het ene meisje staarde, en ik
    niet wist wat de piraten achter me aan het doen waren, keken
    ik en Sean nog altijd naar het meisje.... En ineens greep Hook hem bij zijn kraag....
    Als ik niet beter wist, zag ik gele puntjes in zijn ogen wat me bang maakte...
    Zo stond Hook achter hem, en zo was Hook door de lucht gevlogen.
    Sean sprong over de rand, en terwijl Hook pijnlijk op de grond lag keek
    ik Sean na, hij staarde me recht in mijn ogen aan... Ik was zeg maar bevroren...
    Toen draaide ik me om en rende op Hook af. Toen ik van hem keek en weer naar
    de kant waar Sean net verdwenen was, snapte ik het. Sean was een wolf...


    ~


    Captain Killian Jones Hook


    een groot deel van de bemanning schreeuwde door elkaar. "We hebben een nieuwe dekzwabber nodig!", "Voor hem aan de haaien!", "Gooi hem in een kist in het water!"
    "Misschien kielhalen?" stelde Jo voor aan mij. Ze zei het alleen vrij zacht, uit schaamte? "Mannen, het wordt kielha, aaah!" De jongen had mij achteruit geslagen. De reling van de boot had mij tegengehouden anders was ik in het water terechtgekomen. Ik kreunde van de pijn, maar probeerde mij groot te houden. "Bloody Hell," mompelde ik toen ik een wolf van mijn schip zag afspringen. Babette kwam mijn kant oprennen. Alle hulp sloeg ik af en ik stond weer op. Ik wees naar Leslie. "Waarom zit zij nog niet in een cel?" ik greep mijn fles rum en nam een grote slok.


    If no one else will defend the world then I must

    Leslie


    Ik lachte, Hook, de idioot!
    "Waarom zit zij nog niet in een cel?" vroeg hij en wees naar mij, van schrik doe ik een stap naar achter en val bijna.
    "Omdat ik dat niet wil, behandel jij zo je familie!?" kaatste ik terug, het is toch zo? Familie hoor je niet zo te behandelen.
    Ik liep een stukje naar voren, "En jij beslist niet wat ík moet doen..." grijnsde ik/


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Chris James

    'Misschien is zei niet je droom nichtje, maar haar leven kan jou niks schelen', ik ging voor Leslie staan en pakte
    mijn zwaard. Aangezien mijn kleinheid kan ik vechten als een koning. Het lieve gezichtje van Babette was mijn minpunt
    en zwakte, dus ik negeerde haar en keek alleen maar naar Hook. 'Laat haar gaan of ik kielhaak Babette.
    En in 1 beweging had ik haar vast met mijn zwaard tegen haar keel, die lessen van Hook waren toch handig geweest.
    Of was het toch spieken?


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    UGG, DAN MOET IK GAAN.


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Negeer bericht xd


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.


    Captain Killian Jones Hook


    Leslie schrok blijkbaar van mijn opmerking want ze deed een stap achteruit en viel bijna. "Omdat ik dat niet wil, behandel jij zo je familie!?" ze maakte geen indruk met wat ze deed. Ze kwam wat meer naar voren lopen. "En jij beslist niet wat ik moet doen..." er verscheen een grijns op haar gezicht. 'Misschien is zei niet je droom nichtje, maar haar leven kan jou niks schelen', Chris mengde zich in de conversatie en greep zijn zwaard. 'Laat haar gaan of ik kielhaak Babette'.
    Ik kijk Chris boos aan. "Chris James, laat nu je zwaard zakken of ik je wordt van de Jolly Rogger gezet." Was hij echt van plan een gevecht te houden met degene die BlackBeard verslagen had? Ik greep mijn zwaard en staarde hem recht in de ogen aan. Chris kon Babette niks aandoen. Ik wist het gewoon.


    If no one else will defend the world then I must

    Tigerlily

    Odi loopt de struiken uit en gaat terug bij de jongen staan. Zelf blijf ik nog even waar ik ben. Ik voel me nog niet genoeg op mijn gemak om gewoon erop af te lopen. De jongen geeft me een ongemakkelijk gevoel en volgens mij komt dat niet alleen omdat ik weet dat hij de eigenaar is van de schaduw die me ontvoerd heeft. Die gedachte maakt me eigenlijk alleen boos. Moet ik het echt lief aan hem gaan vragen? Alsof iemand die zomaar meisjes ontvoert uit hun dorp zo makkelijk zal toegeven in haar terugbrengen.
    Stiekem moet ik wel toegeven dat de afgelopen dagen weg van mijn dorp een oase van rust en kalmte geweest zijn. Het is zeker fijn geweest om niet aangestaard te worden, alsof ik vervloekt ben en iedereen die teveel tijd met me doorbrengt zal meenemen in mijn val.


    “To live will be an awfully big adventure.”