• Hee hoi,

    Ik ben vandaag bezig geweest aan een tekening (digitaal) van Jackson uit Teen Wolf.


    Klik voor groter

    What do you think? c:

    Ik ben er best wel trots op ^^

    [ bericht aangepast op 7 maart 2016 - 19:39 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Groen matcht meer met de appel :)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik denk dat ik groen leuker vind, maar ik vind ze allebei wel iets hebben c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Lol ik zie nu dat ik het groen van de appel nog niet bij zijn lippen heb weggehaald :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fictionalworld schreef:
    Groen matcht meer met de appel :)


    Queer zijn is gewoon alles

    Groen it is! Even de titel aan laten passen :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Heel mooi getekend! (flower)


    i wanna die with you once or twice.

    De titel is aangepast! :Y)


    What would Emma do?

    Haha, ik kom nog eens even zeggen dat ik de tekening echt heel erg mooi vind en je er vast en zeker trots op mag zijn c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Romi schreef:
    Haha, ik kom nog eens even zeggen dat ik de tekening echt heel erg mooi vind en je er vast en zeker trots op mag zijn c:


    Heaven is a place that we all have

    Bedankt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Deze heb ik een hele tijd geleden gemaakt, zoals jullie kunnen zien gebruik ik veel minder details en zo, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.