• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT


    Jongens VOL
    — Daryl Cooper | Ziegler | Luke Hemmings | 1.4
    — Charlie Buckland | HeyitsGraham | William Moseley | 1.3 | Keeper
    — ? | SadTech | ? | ?
    — ? | Philip | Christopher Mccrory | ? | Co-captain cheerleaders
    — ? | Childs | ? | ?
    — ? | Calice | ? | ?
    — ? | Raccoon | ? | ?
    Meisjes VOL
    — ? | _patch | ? | ?
    — ? | Velaris | ? | ?
    — ? | Ziegler | ? | ?
    — ? | Panix | ? | ?
    — ? | Sunrises | ? | ? | Headcheerleader
    — ? | Canagan | ? | ?
    — ? | Unrequited | ? | ?

    Note: sommige personages kunnen dus nieuw op school/in de Glee-Club zijn. Als ze nieuw op school zijn, zullen ze nog geen echte relaties hebben. Dan kun je bijvoorbeeld een lijstje maken met eerste indrukken. Het is toegestaan om liefdesrelaties af te spreken, maar spreek niet af dat sommige mensen verliefd worden. Laat dingen gebeuren en zorg ervoor dat je niet één-op-één gaat spelen. c:

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 11:31 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik zit eraan te denken om Daryl homo of biseksueel te maken, ik krijg zo'n feel bij hem


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Guys, ik heb zonder het in de gaten te hebben blijkbaar een echte zangeres uitgezocht :')


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Guys, ik heb zonder het in de gaten te hebben blijkbaar een echte zangeres uitgezocht :')


    Hahaha #goals


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik zit eraan te denken om Daryl homo of biseksueel te maken, ik krijg zo'n feel bij hem


    Mijne word sowies homoseksueel heb ik besloten :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Mijne word sowies homoseksueel heb ik besloten :')


    Maar nu twijfel ik of ie openlijk homo/bi is of nog in the closet. Not sure....


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik twijfel ook nog voor mijn meisje voor een FC. Ik wil haar heel ambitieus, maar daardoor behoorlijk egoïstisch maken (voor de mensen die Glee gezien hebben, een soort Rachel maar dan wel iets anders):

    Sarah Hyland
    Hailee Steinfeld
    Jane Levy

    Help meh :3


    Sarah!

    Ziegler schreef:
    (...)

    Maar nu twijfel ik of ie openlijk homo/bi is of nog in the closet. Not sure....


    Mijne is opelijk, dus misschien als jouwe in de closet zit, dat hij advies kan vragen of dat de mijne er achter komt en het vraagt of zo ? ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    Mijne is opelijk, dus misschien als jouwe in de closet zit, dat hij advies kan vragen of dat de mijne er achter komt en het vraagt of zo ? ^^


    Oh dat is wel een goede, ja. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vind 'is nog niet zeker' altijd een goede optie voor sexualiteit als je niet zeker bent, zo houd je al je opties open^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ziegler schreef:
    Ik twijfel ook nog voor mijn meisje voor een FC. Ik wil haar heel ambitieus, maar daardoor behoorlijk egoïstisch maken (voor de mensen die Glee gezien hebben, een soort Rachel maar dan wel iets anders):

    Sarah Hyland
    Hailee Steinfeld
    Jane Levy

    Help meh :3


    Sarah of Hailee c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jordan zal Daryl sowieso geen wannabe vinden hoor, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Reya staat open voor relaties c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil de geschiedenis van mijn personage nog best aanpassen, aangezien er al zoveel heftige situaties zijn, maar toen ik begon met schrijven stonden alleen de twee mannelijke personages er nog, dus wist ik het nog niet echt ... Ik lees ook nu pas dat er zoveel troubles zijn --'


    We've lived in the shadows for far too long.

    Unrequited schreef:
    Ik wil de geschiedenis van mijn personage nog best aanpassen, aangezien er al zoveel heftige situaties zijn, maar toen ik begon met schrijven stonden alleen de twee mannelijke personages er nog, dus wist ik het nog niet echt ... Ik lees ook nu pas dat er zoveel troubles zijn --'


    Je mag het wel zo laten hoor, dat kon je niet weten! Het is meer dat er vanaf nu niet meer zulke heftige situaties welkom zijn, omdat niet iedereen zoiets meegemaakt heeft. c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zelfde hier xd.
    Ik had net mijn rol gepost en toen zag ik die andere :')
    Ik verander het liever alleen niet, omdat Reya haar hele innerlijk daardoor zowat komt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered