• Ok, ik en Ivy willen ons excuseren vanwege de topics die we opende waar we Bomm (a.k.a Tara) en Darkpassion (a.k.a Mariko) zowat, ja beschuldigde? En dan beschuldigden we vooral Bomm.
    Ik weet niet of ze die topics gelezen heeft (?) Maar daarin beschuldigde ik en Ivy haar dus van vriendjespolitiek. [Dat ze d.m.v vriendjespolitiek Darkpassion als mod hadden gekozen]

    Ik kan het niet goed uitleggen, want ben al moe [/vermoeiende dag achter rug ^^] maar Darkpassion weet waarover het gaat.
    Dus; Sorry!
    <3

    Sorry,.!!! Meen het oke, was niet zo bedoeld maar ik voelde me een beetje genaaid!!

    Sorry..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat zal dan wel zeker, maar ik bn nog steeds er van overtuigd dat ik mijn eige mening mag zeggen!


    *He's the one.

    Dat zal dan wel zeker, maar ik bn nog steeds er van overtuigd dat ik mijn eige mening mag zeggen!

    Ja adôh tuurlijk mag je die zeggen (:
    <3

    Okay dan ebn ik akkoord met jullie!


    *He's the one.

    Ik kan het heel erg waarderen dat jullie je verontschuldigingen aanbieden. En ik kan jullie ook vertellen dat Bomm ze niet heeft gelezen omdat ze naar haar bijles was. Ik vind dat jullie mogen weten dat ik hiermee al naar Rutger ben geweest. Niets om je verder druk over te maken, maar laat het niet weer gebeuren.
    En Ivy: Ik wil je niet weg hebben.


    Bored.

    Okay dan ebn ik akkoord met jullie!


    Goed zo lieferd. <3.

    Ik kan het heel erg waarderen dat jullie je verontschuldigingen aanbieden. En ik kan jullie ook vertellen dat Bomm ze niet heeft gelezen omdat ze naar haar bijles was. Ik vind dat jullie mogen weten dat ik hiermee al naar Rutger ben geweest. Niets om je verder druk over te maken, maar laat het niet weer gebeuren.
    En Ivy: Ik wil je niet weg hebben.

    Nou dat is dan weer een opluchting,...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik kan het heel erg waarderen dat jullie je verontschuldigingen aanbieden. En ik kan jullie ook vertellen dat Bomm ze niet heeft gelezen omdat ze naar haar bijles was. Ik vind dat jullie mogen weten dat ik hiermee al naar Rutger ben geweest. Niets om je verder druk over te maken, maar laat het niet weer gebeuren.
    En Ivy: Ik wil je niet weg hebben.

    Met wat ben je dan naar rutger gegaan? [/voelt zich dom]
    Achja ik vind het leuk dat je waardeert dat we onze excuses aanbieden. En fijn dat je Ivy niet weg wilt, want ze mag niet weg ^^

    (...)
    Met wat ben je dan naar rutger gegaan? [/voelt zich dom]
    Achja ik vind het leuk dat je waardeert dat we onze excuses aanbieden. En fijn dat je Ivy niet weg wilt, want ze mag niet weg ^^

    Vooral met het verhaal over het eerste topic van Ivy. Maar goed, laten we er maar over ophouden.


    Bored.

    Ik ben in ieder geval blij dat je je excuses aanbied^^
    Maar voor de rest, moet je maar zien wat bomm en darkpassion er mee doen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)
    Vooral met het verhaal over het eerste topic van Ivy. Maar goed, laten we er maar over ophouden.

    Ja oke sorry hoor maar toen ik het hoorde Flipte ik em gewoon, Kan ik niets aan doen, en je kent me, ik neem niet de blad voor mijn mond..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aha, nou lief dat jullie je excuses aanbieden. ^^
    Ik heb het inderdaad niet gelezen ofzo, en ik denk dat ik dat ook niet wil als ik het zo lees. ^^'
    Maar voor de duidelijkheid: Ik wilde Mariko altijd al mod hebben, vanaf het moment dat ze die goeie anti-reclame actie begon. En dus ook ver van voor ons zegmaar.

    Maarja ik had al wel gedacht dat jullie zo zouden denken maar, like, ik kies niet alleen he? ._. Al zou ik wel ja stemmen, als de rest nee zou zeggen zou het niets uitmaken.

    (...)
    Ja oke sorry hoor maar toen ik het hoorde Flipte ik em gewoon, Kan ik niets aan doen, en je kent me, ik neem niet de blad voor mijn mond..

    Klopt, zo goed ken ik jou onderhand wel. Het probleem is alleen dat ik ook niet echt een blad voor de mond neem >.<


    Bored.

    (...)
    Klopt, zo goed ken ik jou onderhand wel. Het probleem is alleen dat ik ook niet echt een blad voor de mond neem >.<

    Nou kijk dat is dan mooi..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Aha, nou lief dat jullie je excuses aanbieden. ^^
    Ik heb het inderdaad niet gelezen ofzo, en ik denk dat ik dat ook niet wil als ik het zo lees. ^^'
    Maar voor de duidelijkheid: Ik wilde Mariko altijd al mod hebben, vanaf het moment dat ze die goeie anti-reclame actie begon. En dus ook ver van voor ons zegmaar.

    Maarja ik had al wel gedacht dat jullie zo zouden denken maar, like, ik kies niet alleen he? ._. Al zou ik wel ja stemmen, als de rest nee zou zeggen zou het niets uitmaken.

    Achja er dachten toch wel enkele mensen zo.
    En we zijn gewoon lief [/ego] ^^