• BEING A PART OF SOMETHING SPECIAL DOESN'T MAKE YOU SPECIAL —
    SOMETHING'S SPECIAL BECAUSE YOU'RE A PART OF IT

    Dit is een restart van de al lopende RPG. We zullen dan ook verder gaan waar deze nu is, alleen zijn we op zoek naar extra mensen. (:
    De RPG is opgericht door Ziegler, we hebben haar toestemming.


    STORY
    Greenwood High is een school zoals geen ander in het kleine stadje Greenwood. Het is een klein plaatsje waarin veel mensen ervan dromen om ooit naar een grote stad te vertrekken. De school is een doodnormale High School met cheerleaders, atleten, underdogs en een Glee-club. Dit is een naschoolse club waarin leerlingen de kans krijgen om zich muzikaal te ontwikkelen. Wekelijks krijgen zij opdrachten van hun docent om liedjes op te voeren. Ieder jaar strijden ze voor de nationale titel van beste Glee-club van het land met verschillende voorrondes. Het enige probleem: de Glee-club is het laagste van het laagste op school als het gaat om populariteit dus veel leerlingen durven geen lid te worden.

    SCHOOL
    Greenwood High is een vrij kleine school. Er worden lessen gegeven aan vier leerjaren: freshmen (14-15 jaar), sophomores (15-16 jaar), juniors (16-17 jaar) en seniors (17-18 jaar). Momenteel is het voetbalteam (The Green Wolves) van de school het meest succesvol. Vroeger was dat American Football maar de voetballers waren plots veel beter en daar werd vanaf toen ook alle aandacht aan gegeven. Daarnaast is er een succesvol cheerleaderteam. Er zijn enkele andere sportteams, maar deze worden niet zo gesteund door het schoolsysteem.


    TEACHERS
    Nathaniel "Nathan" Harris | Glee-Club & English
    Sebastian Gould | Soccercoach
    Sandy Cruz - Cheerleadingcoach

    ROLES
    Jongens
    — Dex William Buchanan | Maslany | Chace Crawford |
    — Gabriele Ezra O’Donnell | JC_ | Steven Chevrin |
    — James Joseph Mill | AdamSandler | ? |
    — Ethan Riley Mackanzie | JC_
    — Riker Mercury | Windigo
    — Logan Rodrigo James | Cotrona
    Meisjes
    — Reya Forestier | Zusak | Maia Cotton |
    — Maeva Alexia Braiden | Cahira | ? |
    — Leah Stephens | Zusak | Marina Laswick |
    — Carlisle McMichaels | Maslany | Porcelain Black
    — Nia Harper Elizabeth Ziegler| greenlight22 | ?? |
    — Avery Hannah Davis | nakito


    (...)
    EXTRA
    Zoals al eerder vermeld is de Glee-Club niet erg populair. Er zullen vast en zeker populaire leerlingen in zitten die houden van zingen en optreden, maar dat wordt niet altijd gewaardeerd door anderen. Niemand is perfect, dus iedereen heeft waarschijnlijk zijn/haar eigen verhaal. De een is ontzettend onzeker, de ander heeft een groot geheim. Iemand heeft misschien een handicap, de ander een vervelend verleden. Let hierbij op dat niet iedereen iets heftigs heeft meegemaakt. Als dat wel zo is, zal diegene daardoor wel gevormd zijn. Perfecte personages worden niet gewaardeerd en als ik een perfect personage tegenkom, zal ik vragen of je er wat aan aan kunt passen omdat ik het liefste zo realistisch mogelijke karakters wil. Voor eventuele inspiratie kun je wat personages uit Glee opzoeken.


    RULES
    — In deze RPG gelden de huisregels van Quizlet
    — Je schrijft een post van minimaal 250 woorden
    — Lees het topic goed door voordat je een personage aanmaakt
    — Een reservering blijft drie dagen staan
    — Maximaal twee personages per persoon: verschillende geslachten, persoonlijkheden en statussen
    — Geen Mary-Sue's en Gary-Stu's oftwel perfecte personages
    — Wees origineel! Personages die een minder perfect uiterlijk hebben, zijn ook welkom. Niet iedereen is een model
    — Wees ook origineel in iemands verhaal. Niet iedereen heeft iets heftigs meegemaakt, er zijn ook kleinere problemen
    — Alleen ik maak nieuwe topics aan, tenzij anders aangegeven
    — 16+ is toegestaan
    — Sluit niemand buiten, one-on-one wordt niet gewaardeerd
    — Bespreek relaties en dergelijke zaken in het praattopic
    — Heb je vragen? Stel ze, ik bijt niet :Y)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2016 - 0:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    MT


    El Diablo.

    MT. (:


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    - Mine.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    mt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mt


    When you believe your dreams come true

    mt


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Leah Stephens
    SENIOR || AT THE POOL || TALKING WITH DEX || NEW GLEE-CLUBMEMBER || OUTFIT*+JAMES' HOODIE+OVERKNEE SOCKS

    “Music expresses that which cannot be put into words and that which cannot remain silent”

          'Weet ik veel Leah, ik weet zeker dat die wat gaat proberen en ik weet dat je het niet wilt dus als hij je aanraakt zeg het gewoon en dan kom ik wel bij je liggen. Goed? Ik bedoel maar te zeggen, hij is ook maar een jongen met hormonen en je bent gewoon soms… Je bent niet makkelijk maar je bent ook niet moeilijk.'
          Leah snapte er steeds minder en minder van, maar snapte wel steeds meer waarom mensen zeiden dat mannen van Mars kwamen en vrouwen van Venus. Ze zou het haast overwegen om zo'n boek te kopen waar in mannengedrag wordt uitgelegd... Hoe kon ze nou niet makkelijk zijn, maar ook niet moeilijk? Hij had net zo goed kunnen zeggen dat ze gewoon "normaal" was, in plaats van zo ingewikkeld te doen. 'Hij zou dat heus niet zomaar doen als ik zeg dat ik het niet wil,' mompelde ze. Hij had tijdens hun gesprek wel steeds haar knie aangeraakt, maar dat was nog wel iets anders dan iemand slapend op een luchtbed aanraken, toch? Ze was nog in gedachten daarover toen James haar zijn vest gaf. 'Wacht jij hier? Ik pak even mijn jas.’ Ze kon niet meer echt protesteren, want hij liep al weg. Na een zachte zucht trok ze zijn vest toch maar, voordat hij het nog eigenhandig bij haar aan zou trekken.

          Niet veel later zaten begonnen de meeste mensen richting het kampvuur te gaan. Tussendoor was ze zelf even naar de gastenbadkamer te gaan, om Reya te vertellen dat iedereen naar buiten ging. Ze was wel erg lang weg, waardoor ze zich een beetje zorgen maakte, wat ook kwam doordat ze dacht dat ze haar zachtjes had horen huilen...
          'Heb je het niet koud?’ vroeg James toen. Vragend keek ze hem aan, terwijl hij in haar been kneep. 'Je hebt ook amper vet, vind je het gek dat je continu zit te rillen?’
          Kon hij niet eens ophouden met die stomme opmerkingen? 'Ik heb het niet koud meer!' protesteerde ze, al was dat niet geheel waar. 'Ik heb jouw vest nu toch aan?' Leah gaf hem een zachte duw. 'En je moet eens ophouden met die opmerkingen.' Ze wist niet zeker of hij dat laatste wel gehoord had, gezien ze had nogal zacht gemurmeld had. Ondertussen had ze de zak met marshmallows open gescheurd en begon ze die op stokje te schuiven.


    *No hat or sunglasses


    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AT THE FIRE || OLD GLEE-CLUB MEMBER

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          Een arm werd plots rondom haar schouders geslagen, waardoor de in gedachten verzonken Reya op schrok. 'What's wrong gorgeous?'
          'Verdomme, Logan, moet je dat zo onaangekondigd doen?' beet ze hem toe, al verzachte haar blik snel toen het doordrong wat hij zei. 'Sorry Loggie,' murmelde ze. 'Ik ben gewoon moe.' Het was nogal een slap excuus en dat wist ze zelf ook. Ze kon hem alleen lastig vertellen wat er wél allemaal aan de hand was. Haar donkere kijkers vielen op Dex, die aan de andere kant van het vuur aan het praten was met Maeva. Het was haar niet eens opgevallen dat hij alweer naar beneden gekomen was...
          'Maar goed, hoe gaat het met jou? Hoe kwam het dat je nu pas aan komt?' Dat gokte ze tenminste. Ze had aardig wat tijd boven gespendeerd met Dex, dus voor hetzelfde geld was Logan er al een uur. Oeps. 'Nog steeds zo druk met training?' Sinds ze gestopt was met het cheerteam, volgde ze het jongenssportteam ook niet zo zeer meer.
          Ondertussen was haar blik opnieuw naar Dex gegleden en beet ze zachtjes op haar onderlip. Reya haalde mobiel te voorschijn en zocht Dex' nummer.

          To: Dex
    Message: Sorry van zo net


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    James Joseph Mill



    Ik leek maar niet tot Leah door te dringen, Dex was echt niet verliefd op haar en eerder geïnteresseerd hoe hij haar het snelste in bed kreeg. Ik wou er nog op in gaan maar mijn oog viel op Maeva die ongezien het groepje in kwam en in het hoekje neerzat, starend naar het vuur. Na even van mijn stuk te zijn gebracht focuste ik me weer op Leah die begon te protesteren, ‘’ik heb het niet koud meer! Ik heb jouw vest nu toch aan?’’ Verdedigend hield ik mijn handen omhoog na een zachte duw te hebben ontvangen, ‘’en je moet eens ophouden met die opmerkingen,’’ voegde ze er zachtjes aan toe en ik boorde mijn poelen in die van haar voordat ik mijn hoofd afkeerde en deed alsof ik het niet had gehoord.
          De zak met marshmallows scheurde ze open en ik volgde haar voorbeeld toen ze, ze op het stokje aan het ritsen was. Eenmaal boven het vuur leunde ik wat naar voren zodat ik er beter bij kon en zo afen toe keek ik omhoog richting Maeva die werd afgeleid door Dex, ik keerde me terug richting Leah en zuchtte zachtjes.
    Ik durfde haar dus echt niet te vragen over Maeva, mijn ego was te groot om toe te geven dat ik fout zat maar dit keer was ik daar niet zo zeker van.
          Ik keek even om me heen of ik Carly zag en blikte toen richting het meisje wat gitaar begon te spelen, ik had zin om te zingen maar deed het niet. Ik durfde niet, hoe schijterig dat ook klonk.
    Logan was ondertussen ook binnengekomen en bij zijn begroeting hield ik even mijn hand op en speelde met een leeg bierflesje wat ik had opgepakt van de grond, ‘’ik ben echt moe en voel me echt niet goed. Misschien was de combinatie drinken en blowen niet al té goed voor mijn maag vandaag.’’ Het liefst dook ik nu al mijn bed in maar niet zonder Maeva,
    Ik pakte mijn telefoon erbij en leunde tegen Leah aan, twijfelend tikte ik het gesprek tussen mij en Maeva aan waar het nog allemaal zo mooi leek.

    To: Maeva
    Wil je zo even praten? Please? Xxxxx

    ‘’Ik ga denk alvast in mijn bed liggen Leah, vind je dat erg?’’ Vroeg ik zachtjes en propte mijn telefoon ruig terug in mijn zak, ‘’ik ben echt bang dat ik straks de boel onderkots,’’ voegde ik er zacht grinnikend aan toe.
    Ik trok de rits van mijn jas nog wat meer omhoog zodat mijn nek nu bedekt was en er bijna tot geen wind meer er door heen kwam.




    Everything is illuminated by the light of our past.

    Logan Rodrigo James
    19 || Outfit






    'Verdomme, Logan, moet je dat zo onaangekondigd doen?' beet ze me toe en ik haal lichtjes mijn schouders op, waarna mijn tanden zich voor een kort moment in mijn lip boren. 'Sorry Loggie, ik ben gewoon moe.' murmelde ze vervolgens met een zachtere blik en ik glimlach lichtjes. Ik knik even, 'alright Rey..' zeg ik zachtjes waarna ik kort met mijn vingers door haar haar streel. 'Maar goed, hoe gaat het met jou? Hoe kwam het dat je nu pas aan komt? Nog steeds zo druk met training?' vroeg ze me en ik lach zachtjes.
    'Nou kijk.. Ik had het hele feest zo goed onthouden, echt waar. Dus ik had me voorgenomen maar een uurtje te gaan trainen.. Maar je weet hoe het gaat als dat eenmaal goed loopt... En dan krijg je ook nog een extra... workout..' zeg ik en ik grinnik zachtjes. 'But I'm here now.' zeg ik en ik kijk even naar haar. Mijn hoofd hou ik een tikkeltje schuin. 'Dus... Wat heb ik zoal gemist?' vraag ik haar met een glimlach. 'Want ik ben inderdaad pas vijf minuten geleden aangekomen dus ik ben echt heel erg te laat.' zeg ik en de glimlach blijft present staan op mijn lippen. Ondertussen neem ik nog een slok van het biertje wat ik binnen heb kunnen vinden en kort kijk ik naar het kampvuur.


    El Diablo.

    Dex William Buchanan
    bij het kampvuur, naast maeva

          "Wat kan ik zeggen? Ergens wellicht een beetje goed, nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben.” Antwoordt het meisje mijn vraag. “Niet waar?”
    Of ik het met haar eens ben weet ik niet. Ja, ze weet nu dat hij haar niet op nummer 1 gezet heeft vanavond. Maar er is een groot verschil tussen een makkelijke wip en het ontwikkelen van gevoelens voor iemand. Misschien kan ze het daar met Reya eens over hebben, die lijkt dat verschil ook duidelijk in te zien.
    "Nou ja," mompel ik, "James dacht met zijn pik. Daar mag je best boos over zijn, maar ik weet bijna zeker dat hij er spijt van heeft." Niet dat ik weet wat er precies tussen de twee is gebeurd, maar ze bleven te lang weg om te beweren dat ze alleen gezoend hebben, maar ze waren niet lang genoeg weg voor een vluggertje. Ik trek het meisje kort tegen me aan en druk een kus op haar slaap. "Komt echt wel goed, Maev. Je bent sowieso veel knapper dan zij.. Zijn gemis."
    Mijn telefoon trilt in mijn broekzak, en hoewel het een beetje asociaal voelt om nu mijn berichtjes te lezen doe ik het toch. Mijn mondhoeken krullen licht omhoog bij het zien van Reya's naam, maar bijna mechanisch dwing ik ze weer naar beneden. Sorry? Dat is het enige dat ze te zeggen heeft?
    Ze mogen mij dan een player noemen, maar het lijkt bijna alsof ze me alleen gebruikt heeft om niet meer droog te staan. Daarna begon ze over haar moeder, en bedacht ze zich waarschijnlijk dat dit een fout was geweest.

          To: Reya
    Message: Als je spijt hebt mag je dat gewoon zeggen, Rey.


    Ik zucht hoorbaar en buig me even naar Maeva toe nadat ik mijn telefoon weggestopt heb. "Ik heb net seks gehad met Reya..," fluister ik in haar oor, en kijk haar daarna aan om haar gezichtsuitdrukking te peilen. Niet slaan, alsjeblieft.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    REYA FORESTIER
    JUNIOR || AT THE FIRE || OLD GLEE-CLUB MEMBER

    I'm no poet, but for you I'd burn out all the stars to write you a novel.

          'Nou kijk... Ik had het hele feest zo goed onthouden, echt waar. Dus ik had me voorgenomen maar een uurtje te gaan trainen.. Maar je weet hoe het gaat als dat eenmaal goed loopt... En dan krijg je ook nog een extra... workout...' Haar hoofd stond er even niet naar om te bevatten wat Logan bedoelde met dat laatste. Altijd zo druk bezig met sporten. Dat hij was hij zelfs al in de tijd dat zij nog iets hadden. Het was vervelend.
          'But I'm here now. Dus... Wat heb ik zoal gemist? Want ik ben inderdaad pas vijf minuten geleden aangekomen dus ik ben echt heel erg te laat.' Ze had tenminste goed gegokt dat hij er inderdaad pas net was. Maar wat had hij gemist? Haar wangen werden rood en ze keek weg. Ze wist eigenlijk niet wat hij in de groep gemist had, enkel wat hij bij háár gemist had. Maar geen haar op haar hoofd die er over nadacht hem dat te vertellen. 'Eh, niet zo veel,' antwoordde ze snel. 'We hebben pizza gegeten, volgens mij is er nog over dus als je honger hebt dan kan je vast nog wel wat opwarmen. Oh, en Jeaden is terug. Dat was eh, verrassend. Volgens mij heb je voor de rest niks gemist. Alleen dat ik een fles drank over mijn kleding gegooid heb, vandaar dat ik er nu zo charmant uit zie.' Ze gebaarde kort naar de legging en oversized trui die ze droeg, waarna ze hem aan stootte. 'En als je bang bent dingen te missen, dan moet je volgende keer maar op tijd komen. Ze stak haar tong naar hem uit, al voelde zich nog steeds niet in een goede bui.
          Ze voelde haar mobiel trillen en na een blik op het berichtje, fronste ze lichtelijk. Ze had toch sorry gezegd? Ja, in persoon was beter geweest, maar dat ging lastig met iedereen hier, en ze snapte niet helemaal wat hij bedoelde.

    To: Dex
    Message: Ik bedoel van dat ik zomaar wegliep, niet van wat er in de douche zelf... gebeurd is

          Van het andere, ze wist nog steeds niet wat ze daar van moest vinden. Het voelde ontzettend opluchtend dat iemand het wist, maar ook alsof ze hem er nu mee opgezadeld had...



    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ——————————————————————————

    ——————————————————————————

    Maeva Alexia Braiden

    ”I broke my rules for you.”

    • Eigthteen • Senior • Old Glee-club member • At Leah’s • Fuck you, Asshole• Outfit •

    ”Nouja,” mompelt Dex. “James dacht met zijn pik. Daar mag je best boos over zijn, maar ik weet bijna zeker dat hij er spijt van heeft.” Vertwijfeld zinken mijn tanden in mijn onderlip als ik kort naar Dex op kijk en zijn woorden bedenkelijk door me heen laat gaan. Ergens was het natuurlijk zo dat ik niet wist hoe of wat, het enige wat ik had kunnen zien was dat James het erg gezellig had met het nieuwe meisje; waarbij hij zijn geflirt niet inhield. Echter, nam dat ergens mijn gekwetste gevoelens niet weg, evenals de vraag of er überhaupt meer is gebeurd dat ik niet weet, maar voelde ik het zwakke gevoel van lichtelijk overdrijven weliswaar een beetje op de kop toe nemen.
          Een kleine glimlach trekt over mijn lippen heen als Dex me kort tegen zich aan trekt alvorens hij zijn lippen op mijn slaap drukt. “Komt echt wel goed, Maev. Je bent sowieso veel knapper dan zij.. Zijn gemis,” zegt hij vervolgens, waarop ik hem uiteindelijk op het laatste gedeelte geen ongelijk kan geven; uiteindelijk zou het inderdaad James zijn gemis gaan worden. “Daar heb je een punt,” reageer ik dan ook. Zachtjes voel ik hoe mijn mobiel trilt en daar Dex zich zelf ook even op zijn telefoon gestort lijkt te hebben schroom ik me niet om de mijne vanonder de fleecedeken tevoorschijn te halen om te zien wie me een berichtje heeft gestuurd.
          Bij het zien van James zijn naam voel ik hoe mijn hart enkele rare sprongen maakt; van de zenuwen, maar wellicht ook wel omdat ze verder even niet lijkt te weten hoe anders te reageren. Hij wilde praten en aan de smekende ondertoon in zijn tekst te merken liever nu dan later. Om de drang te weerstaan mijn poelen op te slaan zodat ik naar de andere kant van het vuur kan kijken, pers ik mijn lippen op elkaar en laat mijn vingers haast als vanzelf over het scherm heen glijden.

    To: James.
    Is goed, wanneer?


    Zodra het bericht verzonden is stop ik- haast tegelijkertijd met Dex - mijn telefoon weer weg. Ik ging wel met James gaan praten, die kans moest ik hem op z’n minst geven, maar dat betekende niet dat ik nu met stel en sprong overheid ging om naar hem toe te gaan. De diepe zucht die Dex slaakt doet me naar hem opkijken en net voor hij zich naar me toe buigt weet ik nog te vragen wat het is dat hem zo doet zuchten.
          ”Ik heb net sex gehad met Reya. . .”
    Verrast door deze woorden trek ik mijn beide wenkbrauwen op en staar de jongeman voor enkele tellen ongelovig aan. “Dat meen je niet?” fluisterde ik zacht. Hij en Reya? Maar waarom? Ik had altijd het idee gehad dat Reya en hij definitief einde verhaal waren. De brunette leek het enigszins ook gezellig met Gabs te hebben, waardoor ik eerder had verwacht dat zij uiteindelijk aan de haal gingen.
    Eigenlijk verdiende Dex inderdaad een mep, wellicht een harde ook, maar ik hield het in. Ik was geen aandachtstrekker en door hem een klap te verkopen zou het zeker enkele nieuwsgierige blikken gaan trekken waar we beide vast geen behoefte aan hadden. Daarbij wie was ik om te oordelen? Lichtjes schudden ik daarom dan ook mijn hoofd en poogde de jongen met een boze blik aan te kijken, tevergeefs misschien.
          ”Soms ben je echt. .” Zachtjes slaakte ik een zucht en slikte de rest van mijn woorden in. Nauwlettend gleden mijn donkere poelen eens over Dex zijn gezicht heen. Blijkbaar werd het een subtiele trend om terug naar je ex te gaan, al was het maar voor iets kortstondigs. “En nu praten jullie zeker niet meer?” vroeg ik hem op een fluisterende toon, hard genoeg voor hem om het te horen en doelend op het feit dat de twee nu mijlenver uit elkaar leken te zitten.


    Men mijn posten gaan de laatste dagen niet helemaal zoals ik wil :/ Hopelijk valt het niet al te tegen, maar ze worden beter.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Logan Rodrigo James
    19 || Outfit






    'Eh, niet zo veel,' antwoordde ze snel en ik knik lichtjes, waarna ik mijn blik weer op haar richt. 'We hebben pizza gegeten, volgens mij is er nog over dus als je honger hebt dan kan je vast nog wel wat opwarmen. Oh, en Jeaden is terug. Dat was eh, verrassend. Volgens mij heb je voor de rest niks gemist. Alleen dat ik een fles drank over mijn kleding gegooid heb, vandaar dat ik er nu zo charmant uit zie.' ik kijk even naar haar kleding en lach kort. 'Geen zorgen.. Je ziet er nog steeds goed uit hoor..' plaag ik en geef haar een snelle knipoog. 'En als je bang bent dingen te missen, dan moet je volgende keer maar op tijd komen.' ik grijns even als ze haar tong uitsteekt en schud mijn hoofd. 'Ik zal het proberen, darling..' grijns ik en neem nog een paar grote slokken, voor ik het flesje bier weg zet.
    'Ik...' wil ik net beginnen als ik mijn telefoon voel trillen in mijn zak. Ik zucht even en vis hem eruit, waarna ik hem snel ontgrendel en mijn blik over het berichtje laat gaan.
    From: Mom
    Message: Pap en ik zijn het land uit voor twee weken. Geld ligt op het aanrecht.

    Ik bijt op mijn lip en even vervalt de glimlach van mijn lippen. Na een tijdje raak je het gewend dat je ouders om de zoveel tijd weer weken weg zijn, maar soms trok ik me de koele toon van de berichtjes nog wel aan. Gewoon negeren.. That's what you get.. Ik glimlach weer, zwakker deze keer maar het kan ermee door. 'Dus.. Zin in het nieuwe jaar?'


    El Diablo.


    ETHAN RILEY MACKENZIE
    BAD NEWS , VOICE




    "Warm. . . Ja." zei de jongen nogal afwezig waardoor ik al snel door had dat Riker zich toch wel vreemd gedroeg. Althans in mijn buurt toch. Ik keek even kort naar de jongen en merkte dat hij zijn handen tot vuisten had gebald, waardoor ik mijn hand even op zijn schouder rustte. "Hé, alles wel goed? " vroeg ik hem, misschien waren het de zenuwen waar hij last van had. " Oh wauw jij staat gespannen, chillax even." zei ik met een zacht lachje toen ik voelde hoe stijf zijn schouders wel niet waren. " Het glee feestje is gewoon om fun te maken, je bent nieuw right? Dus je hebt al het beste van jezelf getoond aan de anderen." zei ik geruststellend al was ik nu wel benieuwd naar hoe de jongen kon zingen. " Maar dat maakt mij wel nieuwsgierig naar je Riker, welk liedje zong je?" ik besloot het maar rechtuit te vragen en daarbij, misschien was muziek wel de oplossing tegen zijn stress.










    Gabriele Ezra O’Donnell
    Senior , Bad boy, at the party




    Ik had een tijdje zitten zoeken, maar Reya leek compleet verdwenen te zijn of althans voor mij, haar tas lag hier nog maar overal waar ik met haar was geweest had ze niet gezeten. Ik had even naar buiten geweest om een peuk te roken en eens ik terug binnen was leek iedereen naar buiten te zijn gegaan gezien er een vuurkorf aangestoken is. En ja hoor, eens ik buiten kwam zag ik Reya met... Met Logan.. Ik besloot er niets van te zeggen en plofte me gewoon naast Reya neer. "Hey, waar was je? ik heb overal lopen zoeken naar je" zei ik met een zwak glimlachje. Ze zag er anders uit, alsof er in dat uurtje tijd een heleboel gebeurt was behalve het feit dat ik mijn liefde aan haar had verklaard. Was ze het nu al vergeten? "Hey Logan, ook een lange tijd geleden." begroette ik de jongen naast haar waarna ik mijn blik even richtte op de vuurkorf. Ik had het gevoel dat er net wat was gebeurd waar ik liever niet achter kwam.




    (sorry dat ze beiden zo crappy zijn :c it's nog my rpg day today)

    [ bericht aangepast op 30 okt 2016 - 12:38 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH