• heb jij liefdesverdriet op dit moment ?
    dan ben je hier aan het goede adres, met mij kan je altijd praten. Ben vanplan suxuoloog of relatietherapuet te worden fso (:


    & oohjaa luister dit dan
    de potential break up song !

    [url] http://nl.youtube.com/watch?v=S1JlqIYHukQ[/url] & brul mee, dat helpt altijd :D


    I see sunset in your eyes

    oooh handig zeg! :'D
    zodra ik er weer last van krijg
    kom ik even hierheen ('A)

    & dat liedje is cool ( :


    -

    Ja idd! xD
    Zinge helpt egt wel!


    Your Butt is Mine!

    HAHAHA X'D Geweldig.
    I just got dumped today.
    Maar k was mezelf niet bij hem.. en t is beter zo.
    I didn't shed a tear x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ja idd! xD
    Zinge helpt egt wel!


    altijd (:

    vooral bij lady gaga vind k :D


    I see sunset in your eyes

    (...)

    altijd (:

    vooral bij lady gaga vind k :D


    Ik Me Zornik! xD alle Vandaag xD ik heb da al ne heledag geluisterd en ik voel me een beetje beter erdoor!


    Your Butt is Mine!

    HAHAHA X'D Geweldig.
    I just got dumped today.
    Maar k was mezelf niet bij hem.. en t is beter zo.
    I didn't shed a tear x'D



    noujaa,
    misschien is het dan beter zo als je toch niet jezelf bij hem was, maar in het begin doe je jezelf altijd anders voor dan dat je echt bent hoor.


    I see sunset in your eyes

    (...)

    Ik Me Zornik! xD alle Vandaag xD ik heb da al ne heledag geluisterd en ik voel me een beetje beter erdoor!


    blijf dat onthouden eh, zornik
    als dat je helpt :D


    I see sunset in your eyes

    (...)


    noujaa,
    misschien is het dan beter zo als je toch niet jezelf bij hem was, maar in het begin doe je jezelf altijd anders voor dan dat je echt bent hoor.

    Ja. dat sowizo.. Maar.. ik kon gewoon niet de stap zetten van mezelf worden ofzeu. Miss kan ik straks wel mezelf zijn bij hem, omdat we nu gewoon vrienden zijn. En t is kinda funny. Want hij valt op het meisje, dat ik ECHT ben. En bij hem was ik dus anders. Maarja x'D Whatevur. His loss x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Ja. dat sowizo.. Maar.. ik kon gewoon niet de stap zetten van mezelf worden ofzeu. Miss kan ik straks wel mezelf zijn bij hem, omdat we nu gewoon vrienden zijn. En t is kinda funny. Want hij valt op het meisje, dat ik ECHT ben. En bij hem was ik dus anders. Maarja x'D Whatevur. His loss x'D


    njaa :D


    I see sunset in your eyes

    Goed idee van dat liedje n__n


    Cause I'm a cruel man I'll take it all away <3

    Handig.
    Gott ik ben er net 10 minuten over me liefdes verdriet heen na wat ik heb ondtekt. x]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    da liedje is zalig ! ö

    (yeah)


    Some people make the world special just by being in it

    Handig.
    Gott ik ben er net 10 minuten over me liefdes verdriet heen na wat ik heb ondtekt. x]

    Ben je eral over?


    Your Butt is Mine!

    Handig.
    Gott ik ben er net 10 minuten over me liefdes verdriet heen na wat ik heb ondtekt. x]


    wat heb je ontdekt ?


    I see sunset in your eyes

    kun jij ook zoo goed menssen helpen en met mensen praten??
    uik dus ook;)
    dat nummer is geweldig:D
    XXX


    ~HaTe Me Or LoVe Me~