• Om ooit eens onze eerste naam te nemen als usernaam?

    Ik bedoel, zonder die namen stonden wij hier niet en ze verdienen ook wel eens hun eer.

    Ik meld me alvast aan :p

    ( als er werkelijk deelnemers zijn -ik geef toe, ik verwacht van niet - valt de datum nog af te spreken)


    You are my piece of paradise.

    Bedoel je je voornaam of je allereerste username?

    Langs de ene kant lijkt het me wel een leuk initiatief, maar langs de andere kant claim ik liever een nieuwe username dan een oude terug te nemen en dan moet ik weer een maand wachten haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Mijn eerste username was MoonShadows :') noooo thank you


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil niet eens meer weten wat die van mij was? Mijn youtubekanaal stond vereeuwigd als JasperBiteMe....

    Inktwit schreef:
    Bedoel je je voornaam of je allereerste username?


    Volgens mij zal de voornaam een beetje moeilijk zijn voor sommigen ;)


    You are my piece of paradise.

    Mijn eerste username was Zweinstein. Ik had geluk. :Y)
    Maar neen, ik doe niet mee. Niet heel veel zin om die username nu terug te nemen.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    leuk idee, maar ik skip. Ten eerste is de naam van wel erg vroeger en ten tweede ben ik iets te gehecht aan de usernaam die ik nu heb


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ahahaha dan zou ik terug moeten naar Dooddoener99 :'D
    Wel een heel leuk initiatief! Als er meer animo voor is, wil ik misschien wel joinen :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb nog steeds mijn eerste naam ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    De mijne was Little dus ik zou em terugnemen tbh.


    Heaven is a place that we all have

    KatjaBelll (met 3 L'en. Geen idee wat daar de reden achter was;') ). Maar die heb ik denk ik aardig snel aangepast. Ik heb langer met Moonly (ook met een L? Wat heb ik met teveel L'en?) rondgelopen, hahaha. Ik denk niet dat ik graag mee doe, tho ;')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 20:35 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ah ik heb net deze terug genomen. Maar mijn eerste username was wel een hit vroeger, van dit account tenminste. HELL YEAH TEDDYMURDER.


    Your make-up is terrible

    Nee... never...


    I live for the applause, you will die for it.


    26 - 02 - '16

    Mijn allereerste username was xNichelle1D.. nee dankjewel! :')


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.