• Heyhey,
    Vandaag zijn we teruggekomen van een heerlijke vakantie in Kroatië, en wah, ik zou het liefst nu weer in de auto stappen om terug te gaan. Meestal heb ik dat gevoel niet echt en ben ik blij weer thuis te zijn, maar deze vakantie was zo ontspannend! Het helpt ook niet dat ik net meteen allemaal studiedingen heb doorgekeken, zoals boeken kopen, slaapplek regelen voor de studiestartweek etc.... Al die stress meteen alweer, weg is het vakantiegevoel ): Ik wil terug!
    Wie herkent dit, en wat doen jullie om ervoor te zorgen dat je na je vakantie ook nog een vakantiegevoel hebt? Lekker lang uitslapen, dagjes naar het strand?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb het heel vaak, vorig jaar had ik het ook na Kroatië! Maar ik heb altijd na mijn reizen nog een chirokamp in augustus waar ik naar kan uitkijken, en dit jaar de Harry Potter expo ook uiteraard! Maar ja, ik heb nog wel vakantie tot de eerste september dus dat telt allemaal niet helemaal waarschijnlijk.
    Ik ben al enkele dagen terug van Italië en ik was blij dat ik naar huis ging, wat ik normaal nooit vreemd. Ik weet ook helemaal niet waarom want het was echt een zalige reis!
    Laat opblijven en eens in de tuin gaan liggen geeft ook wel een vakantiegevoel c:


    I wanna be a wizard!

    Founder schreef:
    Ik heb het heel vaak, vorig jaar had ik het ook na Kroatië! Maar ik heb altijd na mijn reizen nog een chirokamp in augustus waar ik naar kan uitkijken, en dit jaar de Harry Potter expo ook uiteraard! Maar ja, ik heb nog wel vakantie tot de eerste september dus dat telt allemaal niet helemaal waarschijnlijk.
    Ik ben al enkele dagen terug van Italië en ik was blij dat ik naar huis ging, wat ik normaal nooit vreemd. Ik weet ook helemaal niet waarom want het was echt een zalige reis!
    Laat opblijven en eens in de tuin gaan liggen geeft ook wel een vakantiegevoel c:

    Ah vet! Ik wil ook wel naar die expo!
    Ik zit nu in de tuin, lekker in de zon. Helpt inderdaad wel! Haha


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Plan nig genoeg leuke dag activiteiten, dan heb je nog leuke dingen om naar uit te kijken. Ik ben nu voor 6 weken in het buitenland en omdat ik weet dat ik dat uiteindelijk ontzettend ga missen heb ik nu al voor daarna leuke dingen gepland


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one