• ”Yo, ho, haul together,
    hoist the colors high.
    Heave ho, thieves and beggars,
    never shall we die.”


    Het is de 17e eeuw. Moord, chantage, afpersing. Wanneer je dit tegenkomt is het een grote kans dat er piraten langs zijn geweest — en één crew komt speciaal op in gedachten: The Seas Rose. Ze zijn gevreesd door al en zeker geen lichtgewichten.
          Net zoals nu zijn ze niet van plan om tegengehouden te worden en ze gaan door weer en wind. De kapitein van The Seas Rose heeft namelijk een missie: Een magisch object zoeken dat beschikt over de kracht van leven en dood. Echter wordt de crew wat anders verteld. Namelijk dat ze naar een van de grootste schatten op zoek zijn — waardoor het avontuur weliswaar anders kan verlopen.


    Rollen:
    • Kapitein • Standal —— Standal Connor Clarkson • 27 • 1,1
    • Stuurman • Assassin —— Cain Valentine • 35 • 1,2
    • Scheepsarts • Tarrant —— Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 30 • 1,1
    • —— Kok • Morticia • Gereserveerd
    • Verloren —— Alexander Mason • 23 • 1,4
    • —— Marmoreal • Gereserveerd
    • ——


    • Kwartiermeester • Shireen —— Victoria Arche • 25 • 1,1
    • Doktersassistente • Chivalry —— Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4
    • —— ANTI • Gereserveerd
    • Verloren —— Charlotte Blake • 22 • 1,2
    • ——


    Beschikbare rollen:
    Kapitein (moet een man zijn)
    Stuurman (rechterhand kapitein, moet een man zijn)
    Kwartiermeester (houdt overzicht op de bemanning/deelt orders uit)
    Kok
    Scheepsarts
    Overige bemanning

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de RPG zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.
    • Deze RPG is van Tarrant & Assassin.


    “Work like a captain.
    Play like a pirate.”

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 21:12 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nakamura schreef:
    [Mogelijke] relaties Bone.
    • Kapitein • Standal Connor Clarkson • 29 • 1,1 •
    Ik zie voor me hoe dit in het begin geen goede relatie heeft kunnen zijn, puur omdat Standal zo jong is, maar waarschijnlijk heeft Bone in de jaren die geweest zijn wel gezien dat Standal iemand is die alles doet voor zijn bemanning en dat zal zeker wel respect hebben afgedwongen bij deze oude brombeer. Het feit dat de jongen soms wat achterloos kan doen als het op goud en dergelijke slaat zal de nodige vragen opwekken bij Bone, al heeft hij zelf ook hetzelfde — min het bovennatuurlijke.
    • Stuurman • Cain Valentine • 35 • 1,2 •
    Zelf zit ik nog een beetje na te denken over hoe ik Bone wilde laten reizen en dergelijke, misschien dat deze twee mannen elkaar eens tegen zijn gekomen toen ze nog wat jonger waren en dat ze zo hier zijn beland? Misschien de één na de andere, maar dat het wel is gekomen door één van hen? In ieder geval zie ik Bone Cain wel mogen, puur omdat hij bepaalde delen van zichzelf in hem kan zien en niet zozeer vrienden nodig heeft die meer aan hem dan aan hunzelf denken.
    • Scheepsarts • Crimson-eye Rogue (Blackwood) • 33 • 1,1 •
    Veel jonger dan Bone is Rogue niet, maar ik zie wel voor me hoe Rogue iemand is die Bone meesleurt voor wat te zuipen en hem wat mee laat slepen in zijn levensstijl. Vervolgens zie ik Bone op zijn beurt dan weer wel lachen om de gedumpte dames en zal hij Rogue wel helpen, mocht het uit de hand gaan lopen. Sowieso hebben ze het zuipen gemeen, dus dat zal wel een leuke bonding time veroorzaken. Bone zit ook alweer tien jaar op het schip, dus beide zijn ze wel veteranen.
    • Kok • Edmund Keagan • 33 • 1,3 •
    Ik denk dat het feit dat Edmund zo’n softe kant heeft — en Bone daar stiekem wel ergens jaloers op is — het hen niet zo goed zou vergaan. Ook de kinderachtige humor van Edmund zal hem niet zozeer bevallen, al zou hij hem daardoor eerder ontwijken dan conflict aangaan — de man gaat immers met zijn eten om en eten is een van zijn favoriete dingen. Conflict zal er niet gauw komen vanuit Bone’s kant, maar een sociaal gesprek — dat toch eigenlijk niemand van hem verwacht — zit er niet gauw in.
    • Bemanningslid • Alexander Mason • 23 • 1,4 •
    Bone zal het maar een vervelend onderdeurtje vinden dat hij zeker niet serieus zal gaan nemen — nooit niet, wat hij ook zal doen om zichzelf te bewijzen. Ook deze jongeman is veel te kinderachtig voor de wat oudere, ervaren Bone en daar kan hij totaal niet mee omgaan. Iemand hoeft zich niet ouder te gedragen dan zijn eigen leeftijd is, dus hij zal ook hier geen problemen van maken, hem eerder ontwijken.
    • Bemanningslid • Eleazar Hamilton • 25 • 1,7 •
    Eleazar is te gelovig voor Bone, en zal hem daarom vooral ontwijken, al zullen er zeker wel vadergevoelens opspelen wanneer de jongen in de nesten zit. Wanneer er echt geen andere mogelijkheid zal zijn zullen deze uitkomen en zal hij het voor de jongen opnemen of hem helpen, al zal dit meestal niet het geval zijn, gezien hij ook wel weet dat de jongeman goed voor zichzelf kan zorgen — ondanks dat hij zo niet oogt in Bone’s ogen. De goede bedoelingen van de jongen laten hem echter geloven dat er zeker wat goeds te vinden is.

    • Kwartiermeester • Victoria Arche • 27 • 1,1 •
    Bone heeft een zwak voor de vrouw, niet enkel om haar uiterlijk maar ook haar innerlijk. In al zijn reizen heeft de man teveel dames tegengekomen die niet van zich af konden bijten of een angstige rol op zich namen, ondanks dat hij nooit ervoor gezorgd heeft dat zij zich zo moesten gedragen. Nooit heeft hij een dame wat aangedaan wat ze niet wilde, en daarom ziet hij ook Victoria enkel als een dame die respect verdiend, en kan hij niets anders dan het haar geven. Het feit dat Bone een droom heeft om gezin te krijgen doet hem al gauw richting Victoria neigen, vooral om de bovenstaande kwaliteiten die de dame bezit.
    • Doktersassistente • Cordelia Grace Morgan • 26 • 1,4 •
    Als een toekomstige vrouw zou hij haar niet gauw zien, maar haar verschijning zou hij niet zozeer zien als iets slechts, ondanks hun tien jaar leeftijdsverschil — hij heeft immers ogen. Bone zal zich zeker vermaken als ze eens te diep in het glaasje heeft gekeken en met de wildste verhalen aankomt, misschien dat dat haar een van de weinige personen maakt die hem oprecht kan laten lachen. Misschien dat hij haar eens goed afgeleid heeft toen er onweer was, als een soort van vaderfiguur tenminste?
    • Bemanningslid • Asparanza Ayres • 31 • 1,7 •
    Misschien dat Asparanza eens wat nodig heeft gehad van Bone en ze eens het bed hebben gedeeld? Bone is niet het type dat erover zal pochen of over zal spreken met anderen. Sowieso denk ik dat Asparanza wel eens een voorbeeld voor hem kan zijn gezien haar verleden. Al denk ik dat deze twee ook best goede vrienden kunnen zijn, misschien dat Asparanza er zelfs voor zorgt (niet zozeer uit haarzelf, eerder door in haar omgeving te zijn) dat Bone eens zijn fles laat staan en als een fatsoenlijk mens functioneerd.
    • Bemanningslid • Charlotte Blake • 22 • 1,2 •
    De opmerkzaamheid die Bone bezit laat hem al beseffen dat er iets gaande is met deze “jongeman”, en denkt het te weten. Ik zie wel voor me hoe hij “hem” eens aanspreekt wanneer hij iets vermoed, en zal daarbij zeker laten weten dat het geheim veilig is bij hem. Misschien dat dit al gebeurd is, maar misschien dat dit nog kan gebeuren?
    • Bemanningslid • Monica Kassandra Lopez • 25 • 1,8 •
    Deze twee zie ik wel samen naar anderen kijken en raden wat er gaande is. Misschien dat ze wel eens — wanneer ze aan land zijn — samen op verkenning gaan en proberen te raden wie er goed zit over iemands leven, keuzes en gebeurtenissen die de betreffende persoon heeft meegemaakt? Ook zie ik wel voor me hoe Bone het haar wat prettiger probeert te maken en altijd een — magere — poging doet om haar beter te laten voelen, ook al is het soms vreselijk nutteloos.
    • Bemanningslid • Evangeline Sophia Rutherforth • 25 • 1,11 •
    Ik weet niet zozeer iets tussen deze twee, heb jij een idee?


    Opmerkingen zijn zeker nodig, gezien ik de rollen zo goed mogelijk heb doorgelezen maar het niet altijd even simpel was om bepaalde punten eruit te laten springen. x: Dit is een beetje hoe ik de relaties tussen Bone en anderen zie, al kan het natuurlijk zo zijn dat het anders is voor jullie. Just speak up then. ;D In ieder geval wilde ik even zeggen dat er echt geweldige rollen tussen zitten, en vooral dat ze zo lekker fijn uitgewerkt zijn. Damn.


    Jaa, nice, I like it. :Y) Ik zal zo wel even beschrijven hoe zij hem ziet. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    @ Morticia: Poor Rogue.
    @ Chivalry: Jup. She really did, she really has no idea. Zo en nu ga ik bezig met een post van een andere (O)RPG.
    @ ANTI: Dat kun je toch ook gewoon (posten)?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is echt leuk om zoveel verschillende persoonlijkheden samen te zien haha.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Tarrant schreef:
    @ Morticia: Poor Rogue.
    @ Chivalry: Jup. She really did, she really has no idea. Zo en nu ga ik bezig met een post van een andere (O)RPG.
    @ ANTI: Dat kun je toch ook gewoon (posten)?


    Ik zit nu op mijn mobiel dus dat gaat een beetje moeilijk. :') Ik had je btw een berichtje in je gastenboek geplaatst. :Y)


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Ik zit nu op mijn mobiel dus dat gaat een beetje moeilijk. :') Ik had je btw een berichtje in je gastenboek geplaatst. :Y)

    Hehe, ik had het net gezien ja.

    Ik heb ergens wel zin om terug te reageren, maar dat is dan zoveel achter elkaar — terwijl anderen nog moeten posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, ik had het net gezien ja.

    Ik heb ergens wel zin om terug te reageren, maar dat is dan zoveel achter elkaar — terwijl anderen nog moeten posten.


    Ik zou zeggen, doe wat je wilt, aangezien het zich nu toch alleen tussen jou en Chivalry afspeelt :p
    But do what u think is best :Y)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik zou zeggen, doe wat je wilt, aangezien het zich nu toch alleen tussen jou en Chivalry afspeelt :p
    But do what u think is best :Y)

    Ik bedoel er meer mee met dat het niet moet lijken op een RPG tussen vooral twee mensen. Er moeten ook posts van anderen tussen staan, snap je?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ik bedoel er meer mee met dat het niet moet lijken op een RPG tussen vooral twee mensen. Er moeten ook posts van anderen tussen staan, snap je?


    Ah right.
    As a matter of fact, posting rn :'D


    how dare you speak of grace

    Ziegler schreef:
    (...)

    Waar bevindt ze zich dan? :3
    Kan ik Monica naar haar toesturen of liever niet?


    Ik heb net m'n post gemaakt.
    It's your time to shine, if you want to :Y)


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ah right.
    As a matter of fact, posting rn :'D

    Hehe, ik zal een begin maken, maar nog niet posten denk ik. Slecht van haar om Cain te vertrouwen tho.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Hehe, ik zal een begin maken, maar nog niet posten denk ik. Slecht van haar om Cain te vertrouwen tho.


    She tries XD


    how dare you speak of grace

    Ik heb 454 woorden, maar ik ben nog niet klaar. Ik ga het morgen posten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik heb net m'n post gemaakt.
    It's your time to shine, if you want to :Y)


    Yess thanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Iedereen mag Bone in hun post proppen, ik ga proberen vanavond te posten. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik ben er weer, dus zal ik asap met Azar posten.

    Marmoreal -> Daveed

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 15:23 ]


    kindness is never a burden.