• Wat ben ik weer slim. Goed bezig, echt waar. Want ja. Wie doet dat nou niet, naar huis fietsen zonder even te bedenken dat je toevallig nog wel een les kon hebben!
    Ik ben zo'n idioot. Nu moet ik me melden of zo. OM HALF ACHT!
    Nog vroeger opstaan. Het is nu al half zes. Kan het nog erger? Ja dus.
    Nog afgezien van mijn klas. Want zij vinden me nu ook een idioot. Krijg je een Snap binnen waarin staat:
    Waar wás jij?
    Zegt dat genoeg?


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik denk dat iedereen dat wel kan overkomen. Als je klas er meteen zo op reageert dan zijn ze echt niet terecht, echter mis je de les niet met opzet. Maar het is wel een puntje om de volgende keer extra op te letten dus.


    i wanna die with you once or twice.

    Wat streng dat je school daar gelijk zo op reageert. Zoiets kan toch iedereen wel eens overkomen?

    Als Belg snap ik dit eigenlijk helemaal niet, haha. Als ik naar huis moest rijden terwijl ik nog een les had, moest ik echt wel heel blind zijn, want heel de school heeft op hetzelfde moment gedaan :')

    Maar ja, ik ken de situatie niet echt, maar om je dan meteen te moeten melden vind ik ook wel een beetje extreem :c


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik snap wel waarom de school direct zo reageert, maar dat maakt het minder leuk voor jou natuurlijk. Echt stom, vooral omdat je klas ook zo reageert direct. Hopelijk valt het niet nog een keer voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh, meis, is mij ook wel eens overkomen in mijn eerste paar jaar. Ik denk iedereen wel een keer. Wel jammer dat ze je meteen te pakken hebben, maar gewoon een keertje half acht melden en een week later ben je het weer vergeten. In de brugklas vindt iedereen alles wat iedereen doet nog dommig, maar als voordeel betekent dat wel dat er binnen no time een andere soepkip is in je klas die misschien een keer een verkeerd lokaal binnenloopt of zijn boeken vergeet en dan zijn ze jou weer vergeten, komt wel goed.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn school was echt veelste chill. Ik ben een keer midden in de les naar huis gegaan om me om te kleden omdat ik het koud had, lol. Ik ben ook een keer niet naar gym gegaan omdat ik mijn bh was vergeten aan te doen in de ochtend (?!?).
    Kan iedereen gebeuren! Je doet het ook niet expres.


    i put the fun in funeral

    Thanks voor de reacties (flower)
    En Nederlands is bij ons toch makkelijk en we hebben een vreselijke leraar, en als ik een les zou kunnen missen was het Nederlands :3


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb dit jaar uitgerekend hoeveel lessen ik kan missen zonder in de problemen te komen, gelukkig is mijn school daar heel chill in (ongeveer 2 per periode trouwens per les).
    Veel succes met opstaan morgen!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik begrijp niet echt waarom je klas je een idioot zou noemen hiervoor? Wie weet moest je ergens heen, wisten zij veel? En bovendien is het inderdaad niet idioot, kan iedereen overkomen.
    Ik snap je school ergens wel, maar betekent niet dat het niet vervelend voor je is. Gelukkig is het maar een ochtend. schrale troost


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nou ja, het is ook wel heel slim om te vergeten op je rooster te kijken *sarcasme*

    Dank je. Opstaan is heel moeilijk ><

    [ bericht aangepast op 1 nov 2016 - 19:23 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik ben een heel college vergeten hahaha. Ik was ook wakker enzo, maar pas toen ik naar de trein liep om 12 uur (dus m'n college al lang afgelopen), bedacht ik me dat ik die ochtend gewoon college had gehad.

    Ja dat is niet een hele slimme actie natuurlijk, maar ja het kan iedereen inderdaad overkomen. Wel balen dat je om half 8 moet melden, ik snap het wel, anders kan iedereen de les wel "vergeten." Succes in ieder geval!


    ©1998

    Eens je niet meer in het eerste jaar zit, doet niemand nog zo. Tegen eerstejaars zijn ze gewoon veel strenger, waardoor eerstejaars veel strenger zijn op zichzelf, zo was het toch in mijn school. Tegen dat je in het zesde zit, lacht iedereen met zichzelf omdat ze zich ooit nog hebben druktgemaakt dat ze in hun agenda hebben geschreven met zwarte balpen in plaats van met blauwe. Trek het je niet aan!!! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Dat is niet zo leuk om zo vroeg op school te zijn!
    je bent eerste jaars, daar zijn ze veel strenger. dat wordt gelukkig in de meeste gevallen wel minder! Ik moest ook een keer vroeg op school zijn, omdat ik de weg was kwijt geraakt en daardoor te laat kwam (cat)
    Ik heb wel een keer gehad dat ik een college had gemist, omdat ik te lang aan mijn huiswerk zat. Ik was helemaal de tijd vergeten en kwam er pas achter toen de les al een tijdje bezig was. Ik ben toen gewoon naar huis gegaan :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben moe. Heb slecht geslapen. Blijkt dat ik me morgen NIET hoef te melden. Wat is dit. Ik dacht van wel...


    i wanna vincent van gogh cry in a corner