• Hoera, eindelijk een jubileumtopic van mijn kant. Ik zit vandaag namelijk vier jaar op Q. Ik ben in dit geval wel een uitzondering ten opzichte van de meeste leden hier, die hier of al zo lang zitten dat ze onderhand volwassen zijn geworden of zij die de mega-magische grens van achttien nog niet gepasseerd zijn. Ik was namelijk net 18 toen ik mijn account maakte en heb daardoor bijna mijn gehele volwassen periode op deze site rondgehangen.

    Nu over naar de belangrijke zaken, TAART




    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 10:16 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Proficiat! En oeh taart, altijd goed. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    TAART TAART TAART


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Jeej, proficiat! Ik zal veel vroeger hier op. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Proficiat.


    [ bericht aangepast op 28 juni 2016 - 10:31 ]

    GEFELICITEERD. *O*

    Maar Marge, waar zijn de tompoezen? (bat)


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    You are one of a kind <3

    Gefeliciteeerd! ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Gefeliciteerd! (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Proficiat! ^^


    I wanna be a wizard!

    Gefeliciteerd!*O*


    Queer zijn is gewoon alles

    Proficiat! c: We zouden je niet kunnen missen hier!


    What would Emma do?

    Proficiat
    Haha


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Bedankt allemaal (bloos)


    Lindemann schreef:
    Proficiat! c: We zouden je niet kunnen missen hier!


    aah, dat is lief Felicia


    Krull schreef:
    You are one of a kind <3


    aah thanks Em


    Mylintis schreef:
    GEFELICITEERD. *O*

    Maar Marge, waar zijn de tompoezen? (bat)


    in de hema Nien, waar ze thuishoren


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ah, wat gaat de tijd snel. Gefeliciteerd Margot! *O*

    En wat een prachtige taartgifs heb je uitgekozen, trouwens. Vooral de magische Gatiss cupcakes vind ik echt prachtig. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan