• Ik heb dus een week geleden mijn rijbewijs gehaald. (Yeah). Nu heb ik hem vrijdag aangevraagd. Normaal staat er vijf werk dagen maar bij iedereen die ik ken komt hij eerder binnen. Mijn zus had hem zelfs maandag aangevraagd en woensdag al binnen. Ze hadden zelfs bij het gemeentehuis gezegd dat er een grote kans is dat hij vandaag binnen zou zijn. Ik dus vol verwachting bellen, niet binnen. Natuuijk niet want waarom zou het mij wel een keer mee zitten (cat). Nu is de kans dat hij er morgen is natuurlijk maar ik kan hem morgen en vrijdag niet afhalen omdat deze luie mensen in mijn gemeente alleen maar in de ochtend werken. Maandag lukt het ook niet, met andere woorden weer een hele week wachten.

    ik had gehoopt vanavond rondjes te kunnen rijden en zaterdag heb een feest in een ander dorp waarik Door de polder moet wil ik er kunnen komen. Dus ik wilde met de auto... aankomende maandag heb ik een examen van een half uur en dat mocht ik ook met de auto doen, nu dus niet meer. Kan ik lekker drie uur met de bus. ..

    [ bericht aangepast op 29 juni 2016 - 16:50 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh dat van die luie gemeente is ontzettend herkenbaar. Waaaaarrrrom enkel in de voormiddag open zijn? En ook altijd exact op die uren dat iedereen aan het werk is of naar school is. Je moet bijna vrijaf nemen om even naar de gemeente te kunnen als je wat wilt regelen O.o

    Het is ook echt kut voor je dat hij er vandaag niet was... Kan je niemand anders het laten ophalen? Of mag dat niet?


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    Oh dat van die luie gemeente is ontzettend herkenbaar. Waaaaarrrrom enkel in de voormiddag open zijn? En ook altijd exact op die uren dat iedereen aan het werk is of naar school is. Je moet bijna vrijaf nemen om even naar de gemeente te kunnen als je wat wilt regelen O.o

    Het is ook echt kut voor je dat hij er vandaag niet was... Kan je niemand anders het laten ophalen? Of mag dat niet?


    Alleen op woensdag is hij hier de hele dag open. De rest van de dagen tot 12.00 (cat). Echt super klote.
    Je moet hem zelf afhalen):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Alleen op woensdag is hij hier de hele dag open. De rest van de dagen tot 12.00 (cat). Echt super klote.
    Je moet hem zelf afhalen):

    Bij ons valt de uitzondering op donderdag. Is inderdaad echt klote.
    Ow, jammer, soms kan het als iemand anders met jouw ID erheen gaat, maar bij een rijbewijs niet blijkbaar ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Bij ons valt de uitzondering op donderdag. Is inderdaad echt klote.
    Ow, jammer, soms kan het als iemand anders met jouw ID erheen gaat, maar bij een rijbewijs niet blijkbaar ;/


    Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar alsnog, iedereen moet werken of naar school dus mweh :/


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Daar had ik nog niet aan gedacht. Maar alsnog, iedereen moet werken of naar school dus mweh :/

    Awww, da's jammer ;/


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Shit maat, da's klote! Ik krijg ook echt het schijt van de gemeente. Het gemeentehuis is open van 8.00 tot 16.00, dus HOW ON EARTH verwachten ze dat een mens daar kan raken. Gemeente sucks.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried