• We willen voor onze toekomstige website en facebookpagina graag een afbeelding hebben om de boel op te leuken. We delen er recensies en interviews met schrijvers, dus iets in dat thema zou leuk zijn. De tekst die erop moet is:
    Qreative Minds
    Recensies

    En dan de laatste graag alsof het handgeschreven is. Het moet dus wel een beetje creativiteit uitstralen, dus 'Qreative Minds' in speelse kleuren zou bijvoorbeeld wel leuk zijn. De afmetingen van de omslagfoto voor op facebook zijn als volgt: 828 x 315 pixels

    Is er iemand die ons kan helpen? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Niemand? :c


    Every villain is a hero in his own mind.

    MT voor als ik tijd vind om achter de laptop te gaan. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb dit even vlug geprobeerd, ik weet niet of het is wat je zoekt. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aaah heel vet Leah! Thanks! c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zijn jullie er al uit of kan ik nog iets proberen? c:


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Tormund schreef:
    Aaah heel vet Leah! Thanks! c;


    Ik ben blij dat je het leuk vind! c: En zeker geen probleem, ik moet iets doen met m'n tijd. :Y)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Virtues schreef:
    Zijn jullie er al uit of kan ik nog iets proberen? c:

    Ik vind die van Leah echt super vet, maar grote kans dat we nog andere afbeeldingen nodig hebben c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oh wait, we hebben ook nog een (vierkante) profielfoto nodig. :P


    Every villain is a hero in his own mind.

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Ik ben blij dat je het leuk vind! c: En zeker geen probleem, ik moet iets doen met m'n tijd. :Y)

    Ooh, zou 'recensies' nog een stukje naar links kunnen? De laatste twee letters verdwijnen onder de like-button. ^^
    Ik doe de link er wel even bij, want de Q valt ook een beetje weg. c;

    [ bericht aangepast op 30 juni 2016 - 16:30 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    (...)
    Ooh, zou 'recensies' nog een stukje naar links kunnen? De laatste twee letters verdwijnen onder de like-button. ^^
    Ik doe de link er wel even bij, want de Q valt ook een beetje weg. c;


    Sure! Ik weet niet of dit beter gaat zijn, maar ik hoop het. Anders kan ik het nog wat meer verschuiven. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried



    Ik heb geprobeerd het achter de tekst iets meer een achtergrond te laten, zodat het misschien iets rustiger oogt, omdat het (als ik het goed heb begrepen) een omslagfoto is (:
    aanpassingen zijn mogelijk!


    take risks

    Aemilin schreef:



    Ik heb geprobeerd het achter de tekst iets meer een achtergrond te laten, zodat het misschien iets rustiger oogt, omdat het (als ik het goed heb begrepen) een omslagfoto is (:
    aanpassingen zijn mogelijk!


    Oh eigenlijk is deze ook wel heel leuk haha. Help.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Aemilin schreef:



    Ik heb geprobeerd het achter de tekst iets meer een achtergrond te laten, zodat het misschien iets rustiger oogt, omdat het (als ik het goed heb begrepen) een omslagfoto is (:
    aanpassingen zijn mogelijk!


    Ik denk dat ik deze voor de website ga gebruiken. Kun je misschien in deze stijl er ook nog eentje maken met 'interviews' in plaats van 'recensies'?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Tormund schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik deze voor de website ga gebruiken. Kun je misschien in deze stijl er ook nog eentje maken met 'interviews' in plaats van 'recensies'?^^


    Jaa is goed, ik ga dr nu even mee bezig!


    take risks

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    Sure! Ik weet niet of dit beter gaat zijn, maar ik hoop het. Anders kan ik het nog wat meer verschuiven. ^^


    Hij is top zo c;


    Every villain is a hero in his own mind.