• Sinds kort ben ik weer begonnen met schrijven dus dat betekend ook weer covers maken dus dacht ik waarom open ik geen topic!


    Voorbeelden




    Invullijst

    • Titel:
    • Extra text: [Hoeft niet]
    • Sfeer:
    • Lettertype: [Optioneel]
    • Afbeeldingen:
    • Zwart wit/Kleur:
    • Horizontaal/Verticaal:


    Wachtlijst
    Dazai
    MrsLyon

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 22:02 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Neem je ook heel vage aanvragen aan van iemand die geen idee heeft wat voor afbeeldingen ze op de cover wil? (Daar ben ik goed in namelijk XD)


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    Neem je ook heel vage aanvragen aan van iemand die geen idee heeft wat voor afbeeldingen ze op de cover wil? (Daar ben ik goed in namelijk XD)


    Ik wil best voor je zoeken als je ongeveer weet wat je erop wilt hebben. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Aguilar schreef:
    (...)

    Ik wil best voor je zoeken als je ongeveer weet wat je erop wilt hebben. :3

    Stiekem heb ik niet eens een idee wat ik erop wil hebben, maar ik ga mijn best doen :')

    • Titel: Categorie 4, en is het misschien mogelijk om een versie met en zonder titel te maken? Want ik ben nog niet heel erg zeker van de titel.
    • Extra text: Als het mooi uitkomt, mijn naam: Romi De Temmerman. Maar als het niet goed past, dan hoeft het niet per se.
    • Sfeer: Duister, apocalyptisch, een beetje 'chaotisch'.
    • Lettertype: Niet sierlijk, voor de rest vertrouw ik er wel op dat jij een lettertype kunt vinden dat erbij past.
    • Afbeeldingen: Oké... Wat ga ik hier allemaal over zeggen? Het verhaal gaat dus over een soort van vleesetende 'monsters', die er nogal menselijk uitzien, maar dan wel met rode ogen en zwarte lijnen die over heel hun lichaam lopen. Het lijkt me wel leuk als er iets wordt gedaan met een rood oog (maar wel een mannelijk rood oog, geen extreem vrouwelijk rood oog met glittertjes en lange wimpers als je snapt wat ik bedoel). Verder zijn er ook nog mensen die zich hebben teruggetrokken binnen hoge, metalen muren, dus misschien kun je daar iets mee? Of een klein, verlaten uitziend schuurtje, want daar speelt ook wel een groot deel van het verhaal zich af. Ik hoop in ieder geval dat je er iets mee kunt.
    • Zwart wit/Kleur: Kleur (mag ook zwart wit als dat mooier uit zou komen).
    • Horizontaal/Verticaal: Verticaal.

    Hopelijk is het niet te vaag.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dazai schreef:
    (...)
    Stiekem heb ik niet eens een idee wat ik erop wil hebben, maar ik ga mijn best doen :')

    • Titel: Categorie 4, en is het misschien mogelijk om een versie met en zonder titel te maken? Want ik ben nog niet heel erg zeker van de titel.
    • Extra text: Als het mooi uitkomt, mijn naam: Romi De Temmerman. Maar als het niet goed past, dan hoeft het niet per se.
    • Sfeer: Duister, apocalyptisch, een beetje 'chaotisch'.
    • Lettertype: Niet sierlijk, voor de rest vertrouw ik er wel op dat jij een lettertype kunt vinden dat erbij past.
    • Afbeeldingen: Oké... Wat ga ik hier allemaal over zeggen? Het verhaal gaat dus over een soort van vleesetende 'monsters', die er nogal menselijk uitzien, maar dan wel met rode ogen en zwarte lijnen die over heel hun lichaam lopen. Het lijkt me wel leuk als er iets wordt gedaan met een rood oog (maar wel een mannelijk rood oog, geen extreem vrouwelijk rood oog met glittertjes en lange wimpers als je snapt wat ik bedoel). Verder zijn er ook nog mensen die zich hebben teruggetrokken binnen hoge, metalen muren, dus misschien kun je daar iets mee? Of een klein, verlaten uitziend schuurtje, want daar speelt ook wel een groot deel van het verhaal zich af. Ik hoop in ieder geval dat je er iets mee kunt.
    • Zwart wit/Kleur: Kleur (mag ook zwart wit als dat mooier uit zou komen).
    • Horizontaal/Verticaal: Verticaal.

    Hopelijk is het niet te vaag.


    Ik ga mijn best doen. :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    • Titel: The Garage.
    • Extra text: A Mats Hummels Story, hoeft niet in het groot als het maar duidelijk leesbaar is.
    • Sfeer: Lichte vijandigheid, maar toch ook wat romantiek en drama.
    • Lettertype: Deze of een lettertype waarvan jij vind dat ie er goed bij past.
    • Afbeeldingen: One | Two | Three. Eigenlijk moet er ook nog iets van een autogarage in terugkomen c:
    • Zwart wit/Kleur: Het liefste in kleur.
    • Horizontaal/Verticaal: Wat het beste uitkomt, als het kan, wil je dan één horizontale en één verticale maken? Of ben ik dan heel lastig? :')

    Ik hoop dat je hier wat mee kunt (:


    Faith is everything.