• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:31 ]

    Supergaaf! Veel plezier alvast!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wat ontzettend leuk!
    Wij hebben thuis ook niet zo'n groot budget, dus ik kan heel goed begrijpen dat dit een heel groots iets is (:

    Toevallig ben ik voor de eerste keer naar de Libelle Zomerweek geweest vorige week - ook zo'n dingetje waar ik heel erg van genoten heb ondanks de warmte (':

    Alvast veel plezier!


    We were the forever that didn't last

    Awh supergaaf! Veel plezier ^^
    Toevallig gaan wij deze zomervakantie twee dagen naar de Efteling en aangezien ik daar één keer ben geweest toen ik zes was, kijk ik daar ook nest naar uit. En verder heb ik nog onder andere scoutskamp, waar ik elk jaar superhard naar uitkijk en dat is dit jaar terug het geval (:


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Veel plezier!!


    And then we'll see it.

    Wat ontzettend fijn!
    Ik kreeg vandaag een hele leuke verassing. Ik ben gestopt met mijn opleiding I.v.m mijn psychische problemen en een goede vriendin heeft een verwenweekend voor mij gepland, zo lief. Zaterdag komen zij en haar vriend (met wie ik het goed kan vinden) mij ophale en dan we een dagje naar de Efteling en dan nog wat leuke dingen doen, maar dat is voor mij nog een verassing


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wauw wat super leuk. Heel veel plezier.
    Zelf heb ik niks te zeiren qua vakantie en uitstapjes gezien ik nu op vakantie ben

    Maar ik snap dat het bijzonder is
    Geniet ervan


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Wat ontzettend leuk voor je! Ik wens je heeeeel veel plezier daar! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Tof! Movie Park heeft wel leuke attracties. Veel plezier! ^^


    Ik wil een tuin vol egels