• Hallo allemaal.

    Daarnet ongeveer om half vijf was mijn vriendin hier en ja ze heeft enorm veel rommel gemaakt en alles en alles vuil gemaakt. Maar nu ik ben mijn to do boekje kwijt en ja het lijkt stom en alles maar dit betekende enorm veel voor mij echt waar ik heb het verzorgd tot en met en nu opeens is het weg. Ik heb echt al overal gezocht het kan ook niet echt ergens anders liggen dan in men kamer en op men bureau toch?
    Moment vriendin was trouwens ook soms aan men bureau en denk steeds meer dat zij het misschien gedaan kan hebben maar ik vertrouw haar maar ze heeft wel zo een karakter.
    Ik heb hier echt al om moeten Wenen het klinkt raar maar alles echt alles stond hier in het was super belangrijk voor mij ik nam het mee op vakantie en nu is het ineens weg...
    En nu gaan er mensen afkomen met zoek nog maar eens goed of vraag het eens aan je mama of wat dan ook ik heb dat allemaal al gedaan ik ehbboverak gezicht ik kan ook niet meer doen als zoeken...
    :(


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Vraag aan je vriendin?


    Your make-up is terrible

    Anders vraag je gewoon aan haar (niet op een beschuldigende manier): hey ik ben mijn to-do boekje vandaag kwijt geraakt. Hbe jij hem nog zien liggen op mijn kamer? Dan weet ik dat ie op mijn kamer moet liggen en ga ik daar nog drie keer zoeken.

    Ik weet het maar het is in België dan toch zomervakantie en natuurlijk zie ik haar niet elke dag en op mss klinkt het dan weer zo boos dus k weet echt niet wat ik moet doen.
    Ik ben net nog eens ,aar men kamer geweest ik heb echt niks gezien...

    :( ik heb het gevoel dat ik hem nooit ga vinden was er maar een app vind je to do boekje ofzo


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Ik zou het toch vragen. Als ik jouw vriendin was en je vroeg het aan mij zoals Puellae voorstelt, zou ik het niet verkeerd opvatten hoor (; Dat klinkt helemaal niet boos, integendeel.


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Belg schreef:
    Ik zou het toch vragen. Als ik jouw vriendin was en je vroeg het aan mij zoals Puellae voorstelt, zou ik het niet verkeerd opvatten hoor (; Dat klinkt helemaal niet boos, integendeel.


    16 - 09 - '17

    Belg schreef:
    Ik zou het toch vragen. Als ik jouw vriendin was en je vroeg het aan mij zoals Puellae voorstelt, zou ik het niet verkeerd opvatten hoor (; Dat klinkt helemaal niet boos, integendeel.


    i wanna die with you once or twice.

    Gewoon op een normale manier vragen, je moet haar gewoon niet verwijten, omdat je daar helemaal geen bewijzen voor hebt en dat verkeerd kan overkomen, maar vragen is niet verwijten. (:
    En vaak komen dingen vanzelf wel weer eens uit, als je ze kwijtspeelt.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Gewoon netjes aan je vriendin vragen of zij hem misschien ergens gezien heeft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hallo allemaal!
    Ik heb hoer nog even iets te zeggen.

    Ik heb eens heeeeel heel goed gezocht en hij lag achter de kast ik weet niet hoe hij daar terecht is gekomen maar ok ik ben enorm blij dat ik hel terug heb en bedankt allemaal voor de steun zeg maar;) ik heb trouwens niets gezegd of gevraagd aan mijn vriendin gelukkig maar!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Hier*


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful