• Haii iedereen,

    Ik ben sinds kort op zoek naar make up waar geen dierproeven voor zijn uitgevoerd, maar de meeste make up merken die ik ken testen wel op dieren dus mijn vraag is;
    Kent iemand goede make up merken die niet op dieren testen?

    Al vast super bedankt!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Google (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Google (:


    Ik heb heel veel geprobeerd te googlen maar google is heel erg onduidelijk, de ene site zegt dat ze wel testen en de andere site weer niet :(


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Punkish schreef:
    (...)

    Ik heb heel veel geprobeerd te googlen maar google is heel erg onduidelijk, de ene site zegt dat ze wel testen en de andere site weer niet :(


    Hmm vreemd. Vaak staat het er ook wel op toch? In de winkel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Hmm vreemd. Vaak staat het er ook wel op toch? In de winkel.

    Alleen bij de speciale winkels zoals lush en the bodyshop maar heel vaak staat het er niet.


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Lush is dierproef vrij inderdaad, maar verder ken ik geen.
    Misschien kan je iets met deze lijst met merken die ik net op internet vond.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 15:57 ]

    Even een Mt. Ik heb op mijn laptop een site opgeslagen waar alle vrije merken op staat. Ik plaats hem vanavond.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hmmmm zelf gebruik ik niet zoveel make-up en ik moet toegeven dat ik voor de mascara die ik zo nu en dan gebruik gewoon de goedkoopste uit het schap trek.


    You were born original, don't die as a copy.

    Grimmie schreef:
    Lush is dierproef vrij inderdaad, maar verder ken ik geen.
    Misschien kan je iets met deze lijst met merken die ik net op internet vond.

    Ik ga het bekijken dankjewel!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Burritho schreef:
    Even een Mt. Ik heb op mijn laptop een site opgeslagen waar alle vrije merken op staat. Ik plaats hem vanavond.

    Geweldig dankjewel!!


    Punkrock is not dead, punkrock is sleeping drunk

    Hema is dierproefvrij (:
    Maar dat geldt voor heel veel merken. Dierproefen voor make-up zijn namelijk niet toegestaan in de EU.
    http://naoki.nl/nederlandse-dierproefvrije-cosmetica-lijst/


    I am an idiot, I move.

    Alles van the body shop, dat is allemaal niet op dieren getest ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Er is een verschil tussen dierproefvrije make-up en make-up waarvan de ingredienten dierproefvrij zijn.
    Sinds 2013 is het verboden om in de EU make-up op dieren te testen: http://europa.eu/rapid/press-release_IP-13-210_nl.htm.

    In China is het testen van ingredienten op dieren wettelijk verplicht. Grote merken die ook in China verkopen (bijv. het moederbedrijf Loreal, waaronder ook The Body Shop valt) verkoopt in China.

    Het ligt er dus maar precies aan wat je belangrijk vind, maar in principe is alles wat op de Europese markt te koop is dierproefvrij (of wordt niet meer op dieren getest).


    The night is dark and full of terrors.

    Als het merk ook in China verkocht wordt, weet je in ieder geval zeker dat het wél op dieren is getest, want dat is daar verplicht.
    edit dat hierboven dus

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 22:07 ]


    i put the fun in funeral

    Grimmie schreef:
    Lush is dierproef vrij inderdaad, maar verder ken ik geen.
    Misschien kan je iets met deze lijst met merken die ik net op internet vond.

    Fuuuck. Ik wilde deze site ook sturen, hehe. En vaak staat er wel iets over op toch?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zie nu pas dat de lijst die ik wilde sturen als gestuurd is. Hahaha.


    "Ignite, my love. Ignite."