• Rollen:
    AdoreDelano —— Drag Queen, Aiden Matthew Quinn • 1,3
    AdoreDelano —— Drag Queen, Kellin Brandon Scofield • 1,5
    Flazeda —— Drag Queen, Myles Zane • 1,3
    • Youngbae —— Drag Queen/Clubeigenaar, John Adam McFarland • 1,8
    AlecLightwood —— Drag Queen, Evan Hunter James • 1,2

    Panix —— Barman, Edward Charles Tremblay • 1,4
    • ALDL —— Barvrouw — Sasha Pieterse
    Jasonic —— DJ, Taavi Francuski • 1,10

    Regels:
    • Je mag meerdere personages aanmaken, mits je deze niet verwaarloost.
    • Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    • Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    • Bestuur elkaars personages niet. Alleen die van jezelf.
    • 16/18+ is toegestaan, maar zet er een waarschuwing boven.
    • In deze RPG moeten de posts 250 woorden bevatten.
    • Let op je spelling en grammatica.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 21:16 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heyhey


    Bowties were never Cooler

    Zijn er misschien nog ideeën omtrent de RPG (en dan bedoel ik de verhaallijn/wat jullie willen wat er gebeurd)? Ik wilde dus gaan schrijven voor deze RPG, maar ik heb weinig aandacht (zoals jullie wel merken) voor deze RPG. Ook vanwege allerlei dingen die er spelen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tarrant schreef:
    Zijn er misschien nog ideeën omtrent de RPG (en dan bedoel ik de verhaallijn/wat jullie willen wat er gebeurd)? Ik wilde dus gaan schrijven voor deze RPG, maar ik heb weinig aandacht (zoals jullie wel merken) voor deze RPG. Ook vanwege allerlei dingen die er spelen.


    Mmm, hoe bedoel je? Dat je weinig aandacht hebt voor het lezen van alles of dat je niet vaak gaat schrijven. Aangezien jouw personage de owner is kan die toch gewoon in en out vallen. OMG, misschien kan RuPaul komen kijken en dan idk gebeurt er iets. HAHHA


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)

    Mmm, hoe bedoel je? Dat je weinig aandacht hebt voor het lezen van alles of dat je niet vaak gaat schrijven. Aangezien jouw personage de owner is kan die toch gewoon in en out vallen. OMG, misschien kan RuPaul komen kijken en dan idk gebeurt er iets. HAHHA

    Ik bedoel dat ik weinig aandacht heb in het algemeen voor deze RPG, omdat mijn fut er telkens voor weg is door alle dingen die er spelen. Is RuPaul serieus?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tarrant schreef:
    (...)
    Ik bedoel dat ik weinig aandacht heb in het algemeen voor deze RPG, omdat mijn fut er telkens voor weg is door alle dingen die er spelen. Is RuPaul serieus?

    Serieus als een serieus idee? Weet niet het is niet iets wat ik sowieso wil, maar het leek me wel grappig.


    We're all mad here.

    Pharmaceutical schreef:
    (...)
    Serieus als een serieus idee? Weet niet het is niet iets wat ik sowieso wil, maar het leek me wel grappig.

    Het zou wel kunnen als je dat zou willen. Dan maken we er gewoon van dat hij daar een talkshow met de mensen doet of iets. Maar ik weet niet of de rest dat wil, want die reageert niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maar bestaat rupauls Drag race dan ook in de rpg? Want dan pleegt Alaska echt zelfmoord denk ik. En wie gaat Rupaul spelen dan?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2016 - 14:31 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sorry, ik zal vanavond na werk met Kellin posten. Maar ik had niet echt inspiratie voor hem :c


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Geeft niet.

    Moet ik trouwens met Evan nog ergens tussen springen? T ging allemaal vrij snel met James en Aiden


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Geeft niet.

    Moet ik trouwens met Evan nog ergens tussen springen? T ging allemaal vrij snel met James en Aiden

    Graaah gaha sorry


    We're all mad here.

    Wilt iemand misschien het idee overnemen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wel, maar na m'n vakantie...


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    Ik wel, maar na m'n vakantie...

    Dat is goed hoor, stuur me maar een bericht wanneer je het wilt openen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben vanaf vanavond een week op vakantie. Ik heb wel wifi, en kan wel wat lezen, maar reageren zal niet lukken.


    Bowties were never Cooler