• Ik heb het even opgezocht, maar ik vond enkel een topic waar je ondertussen al niet meer op kan reageren, daarom maak ik even een nieuwe aan. Zelf heb ik namelijk seizoen 4 net gezien en ik moet er gewoon over praten, want aaah!
    Geef zeker je favorieten en tot waar je zit als je in het topic wilt ^^ Oh en spoilers onder een spoiler natuurlijk. (:


    Inmates:
    Gibigianna — Poussey, Taystee, Suzanne, Mendoza, Rosa, Maritza, Bayley — Gezien t.e.m. seizoen 4
    Bloodborne — Poussey, Red, Nikki, Sophia, Crazy Eyes, Stella — Gezien t.e.m. seizoen 4
    ANTI — Taystee, Poussey, Lolly, Crazy Eyes, Sophia, Nikki, Stella, Soso — Gezien tot aflevering 7, seizoen 4
    BlurryFace — Poussey, Red, Taystee— Gezien t.e.m. seizoen 4
    McCree — Bennett, Donaldson, Caputo, Healy, Maritza, Soso, Mendoza — Gezien t.e.m. seizoen 4
    FindingDory — Red, Piper, Stella,Crazy Eyes
    Kots — Piper, Red, Frieda, Alex, Mendoza — Gezien t.e.m. seizoen 4
    Aerate — Stella, Piper, Taystee, Poussey, Crazy Eyes — Gezien t.e.m. seizoen 4


    [ bericht aangepast op 7 juli 2016 - 14:15 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Favorites: Poussey, Red, Nikki, Sophia, Crazy Eyes en Stella <3

    HET EINDE VAN SEIZOEN 4 HEEFT MN HART GEBROKEN, KOM OP ZEG!!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Omg, yesss. Faves: Taystee, Poussey, Lolly, Crazy Eyes, Sophia, Nikki, Stella, Soso c:

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 14:19 ]


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Bloodborne schreef:
    Favorites: Poussey, Red, Nikki, Sophia, Crazy Eyes en Stella <3

    HET EINDE VAN SEIZOEN 4 HEEFT MN HART GEBROKEN, KOM OP ZEG!!

    Het was echt brutal. Ik wist niet dat ze zo'n GOT-stunt gingen doen, door mijn fave character te nemen en gewoon af te maken. I cried...
    En nu ben ik zo triest en leeg achtergelaten en er zijn geen afleveringen meer om het goed te maken. Huil huil.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ANTI schreef:
    Omg, yesss. Faves: Taystee, Poussey, Lolly, Crazy Eyes, Sophia, Nikki, Stella, Soso c:

    En tot waar heb je gezien? (:


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gibigianna schreef:
    (...)
    Het was echt brutal. Ik wist niet dat ze zo'n GOT-stunt gingen doen, door mijn fave character te nemen en gewoon af te maken. I cried...
    En nu ben ik zo triest en leeg achtergelaten en er zijn geen afleveringen meer om het goed te maken. Huil huil.


    Ik heb dus ook echt gehuild en gehuild en ik voelde me serieus echt zo vreselijk. Het kwam vooral hard aan omdat ze echt enorm favoriet was bij heel veel mensen. Ze was lief en had nog een hele toekomst kunnen hebben buiten de gevangenis. :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Omg omg omg


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Ik heb dus ook echt gehuild en gehuild en ik voelde me serieus echt zo vreselijk. Het kwam vooral hard aan omdat ze echt enorm favoriet was bij heel veel mensen. Ze was lief en had nog een hele toekomst kunnen hebben buiten de gevangenis. :c

    Ik heb me heel hard ingehouden omdat ik niet alleen keek, maar ik kon ook echt huilen. Ja precies. Ze is zo leuk en ze heeft ook de meeste echt goeie connecties. Met Soso en Taystee enzo, daarom is ze het meest dramatische personage dat ze uit konden kiezen. Natuurlijk zochten ze ook naar iemand niet-blank of misschien zelfs specifiek donker om dit op zich te nemen, want ze willen verwijzen naar dat soort ongevallen die in Amerika vaak voorvallen. Het is een goede bewustwording denk ik


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb alles gezien en Poussey, Red en Taystee zijn wel echt mijn fave-faves.


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik heb alles gezien en Poussey, Red en Taystee zijn wel echt mijn fave-faves.

    Welkom ^^


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Omg MT

    Ik moest ik bijna janken na seizoen 4

    wAAROM MOESTEN ZE NOU NET P DOODMAKEN :( :( :(


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Halloe ^^
    Ja noh, het einde ):


    Caution first, always.

    Hooverphonic schreef:
    Omg MT

    Ik moest ik bijna janken na seizoen 4
    wAAROM MOESTEN ZE NOU NET P DOODMAKEN :( :( :(

    Iedereen waarschijnlijk ;/
    Echt eh. )';
    Mja dat geeft het meeste drama natuurlijk...
    En ik irriteer me zo dood in die nieuwe guards eh. En die mensen van MCC kan ik ook wel de nek omwringen. Geeft er dan niemand om een mensenleven? Enkel Caputo en een paar uitzonderingen in de guards trekt zich er nog iets van aan.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik was echt damn pissig op Caputo dat hij op het einde toch weer loog over wat er gebeurd was :llllll


    Caution first, always.

    Blurryface schreef:
    Ik was echt damn pissig op Caputo dat hij op het einde toch weer loog over wat er gebeurd was :llllll


    Hij loog niet echt, toch? Het was inderdaad een ongeluk, het was niet de bedoeling van die bewaker om haar te doden :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Bloodborne schreef:
    (...)

    Hij loog niet echt, toch? Het was inderdaad een ongeluk, het was niet de bedoeling van die bewaker om haar te doden :c

    Het is alweer een tijdje terug dat ik het heb gekeken, maar volgens mij was hij echt niet eerlijk hoor. Hij zei niet dat die gozer dat compleet verkeerd had aangepakt, en ik kan me herinnerde dat hij deed alsof Poussey degene was die fout zat. Daarom werden al die inmates ook zo boos.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2016 - 16:20 ]


    Caution first, always.