• Nou, ik vind een jongen heeeel leuk, dit is hem:
    http://davy1993.hyves.nl/
    Maar nu ikke een probleempje hebben:$. Davy (zo heet hij) zegt dat hij op dit moment niemand leuk vind, maar mijn vriendin beweert dat hij op het schoolfesst heeft gezegt dat hij op Michelle is... En dan nog meer, ik bn dus verhuist en woon nu z'n 35 minuten rijden van hun vandaan...(dat is over de snelweg, nog neit eens over de gewone wegen want dan is het z'n 3 kwartier rijden!) Ik mis Davy, en mijn vriendinnen heel erg. Maar nu weet ik dus neit wat ik meot doen, moet ik Davy geloven, of mijn vriendin. Het is echt een super goede vriendin, ik kan heel goed met haar praten enzo. Help me, want ik weet het echt niet meer (huil). BTW, hij is wel Bi.
    Nog een foto:
    http://davy1993.hyves.nl/album/16252098/Vrienden/iU0p4hr8/fotos/408988324/0/SJvH/
    En eentje van ons samen van vorig jaar:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=48985


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik denk dat je het hem het beste zelf kunt vragen als je daar een keer bent ofzo. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Och arme ;o
    Praat met hem en die vriendin samen, die vriendin kan ook jaloers zijn, of hij VOND die Michelle leuk, dat kan ook nog allemaal he ;)
    en als je hem mist, zeg het dan, preek samen gewoon een keertje af ;)

    En nu gaat ik denken voa meer tips xD

    xx


    Every tear falls down for a reason.

    uhm tsjah.

    ik heb nooit met laura gehad omdat zij zo ver woont, en dat vond ze nogal irri. dus kweet niet hoah ;o en ik zou toch eerder mijn vriendinne gelove dan en jongen; of in mijn geval; meisje; kbedoel; vriendschap betekent toch, hoe je 't ook draiat of keert of doet, meer dan een liefje, hmm?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Als Davy jou echt leuk vind, dan zegt hij dat vast wel en anders komt het nog wel een keer. Dus je kunt beter afwachten of je moet gewoon al je moer verzamelen om te zeggen dat je hem wel wat leuk vind.
    Ik ken die Davy wat via, via dus ja :')


    ~

    Maar het probleem is dat ik en Davy al heel lang heel goed bevriend zijn, hij is zeg maar mijn mannelijke bf. Maar we hebben ooit al iets gehad, maarik hb het topen uitgemaakt omdat hij niks mee zei tegen mij, maar hij is nu verandert. En ik hou van hem :'(


    Tears are crashing out of my eyes

    Als Davy jou echt leuk vind, dan zegt hij dat vast wel en anders komt het nog wel een keer. Dus je kunt beter afwachten of je moet gewoon al je moer verzamelen om te zeggen dat je hem wel wat leuk vind.
    Ik ken die Davy wat via, via dus ja :')

    Ken je hem?! =D Niet zeggen dat er een topic over hem is okay? :O ;)


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Ken je hem?! =D Niet zeggen dat er een topic over hem is okay? :O ;)
    Nou niet echt kennen, meer gewoon soms word hij ergens bij gevoegd op msn wel eens. Een vriendin van mij is bevriend met hem dus ja. Dus zo ken ik hem wat via via x)
    Nee natuurlijk niet ^^


    ~

    Okay, hb net tegen hem gezegt dat ik hem leuk vind, en krijg ik dit antwoord: Wist ik al xD
    Ik snap jongens niet hoor -.-


    Tears are crashing out of my eyes

    mm je moet je hart volgn I think
    mss wil D nix zeggen over da hij op M verliefd is om je mss niet te kwetse I don't know:$


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Hmz, ik ken davy ook.
    But, ik vrees dat als je dat antwoord kreeg dat hij je niet leuk vind. Maar misschien is het niet zo slim om in het topic te zetten dat hij bi is, door dit topic (had het al een tijdje eerder gelezen) kwam ik te weten dat hij bi is, maar had er niks van gezegt en een week later had hij het zelf al verteld.
    Naja ik wens je veel succes, en ja, je weet maar nooit misshcien vind hij je stiekem leuk ofso.
    Zaterdag ga ik samen met hem naar de manege dan kan ik wel voor je vragen of hij je leuk vind, but dan meot je me maar even pben :'].


    Loving' you is my job.

    Hmz, ik ken davy ook.
    But, ik vrees dat als je dat antwoord kreeg dat hij je niet leuk vind. Maar misschien is het niet zo slim om in het topic te zetten dat hij bi is, door dit topic (had het al een tijdje eerder gelezen) kwam ik te weten dat hij bi is, maar had er niks van gezegt en een week later had hij het zelf al verteld.
    Naja ik wens je veel succes, en ja, je weet maar nooit misshcien vind hij je stiekem leuk ofso.
    Zaterdag ga ik samen met hem naar de manege dan kan ik wel voor je vragen of hij je leuk vind, but dan meot je me maar even pben :'].

    Wtf, ineens kent iedereen davy! x'D
    Btw, ik ben nieu meer op hem ;) Ik denk gewoon dat ik dat gevoel had omdat ik hem zo erg miste ofzo... I dunno, but we zijn weer gwn friends, like the old days^^


    Tears are crashing out of my eyes

    (...)
    Wtf, ineens kent iedereen davy! x'D
    Btw, ik ben nieu meer op hem ;) Ik denk gewoon dat ik dat gevoel had omdat ik hem zo erg miste ofzo... I dunno, but we zijn weer gwn friends, like the old days^^


    Davy is beroemd.

    Haha okay :]


    Loving' you is my job.

    Het lijkt mij dat hij zelf de waarheid spreekt. Hij weet toch het best wat hij zelf voelt? ö


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.