• Ik heb pinguïns geaaid!

    Mijn papa kent iemand die pinguïns houdt, dus een paar maanden geleden is hij daar samen met mijn broertje naartoe gegaan om de pinguïns te gaan aaien. Ik had toen helaas heel veel te doen voor school, dus ik kon niet meegaan en ik dacht dat ik mijn allerlaatste kans om pinguïns te aaien verkeken had. Maar vandaag stelde mijn papa voor om opnieuw langs te gaan en heb ik dus pinguïns geaaid. Ik keek er zo erg naar uit en ik baalde er zo hard van dat ik de pinguïns de eerste keer niet kon aaien, dus ik ben nu echt mega gelukkig!

    Natuurlijk heb ik ook foto's:

    Dit was mijn favoriete pinguïn (hij was de enige die niet van me wegliep XD):



    Dit ben ik die de pinguïn aai:



    Hier nogmaals:



    Dit is het pinguïnverblijf:


    Ik ben gewoon zo blij dat ik het moest delen met de rest van Q.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2016 - 15:03 ]


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    That's cute asf ^^
    Ik wil ook pinguïns aaien :3

    Lifegoals


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ok, jaloers. Hoe komt die persoon er trouwens bij om pinguins te gaan houden? Hoe bedenk je zoiets? En hoe kan ik het overnemen? D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat is zo nice!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ahh wat schattig!


    chaos makes the muse

    Lief!


    Pretty is just a pretty word.

    Iwan schreef:
    Ok, jaloers. Hoe komt die persoon er trouwens bij om pinguins te gaan houden? Hoe bedenk je zoiets? En hoe kan ik het overnemen? D:

    Hij doet het in opdracht van een of andere Nederlander :') De pinguïns kwamen van Denemarken, maar ze hadden even een verblijfplaats nodig voordat ze naar China worden gebracht. Eind volgende week zijn ze weer weg :/
    Die man houdt trouwens vrij veel 'bijzondere' en exotische vogels (hij heeft een soort mini vogelzoo ofzo XD), dus ik denk dat ze hem daarom hebben gevraagd.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    THEY ARE SO CUTE. En je lijkt zo jong op die foto's.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ho. Wat gaaf! Zo leuk


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oooooooooh, ik ben zo jaloers! Ik heb ooit wel een pinguin een visje mogen voeren in Planckendeal, maar dat was het. Oooh, ik wil dat zo graag eens doen!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nythe schreef:
    That's cute asf ^^
    Ik wil ook pinguïns aaien :3


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ah, wat leuk en super cute!


    16 - 09 - '17

    AWESOME


    ©1998

    Heel speciaal dat je dit mag doen...
    Normaal is het een pony of paard aaien maar een pinguïn is toch wel heel speciaal!
    En leuk.


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful