• wachten op het verlossende mailtje, kan ik vandaag (twee dagen na de officiële deadline, tien paniekaanvallen en talloze frustratiemomenten als anderen het allemaal terugkregen later) eindelijk zeggen dat ik mijn bachelorscriptie heb gehaald en daarmee nu ook in theorie mijn bachelor geschiedenis. Reden voor een feestje, waar het niet dat ik de hele dag geen mensen ga zien (ouders op vakantie, zusjes niet hier, vrienden ook niet). Dus als iemand zo lief zou willen zijn wat taart in dit topic te plaatsen?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.



    Hier is je taart!

    Gefeliciteerd! Ik ben echt super blij voor je. Ik zag hoe gefrustreerd je raakte in het ljh topic en ik moet zeggen: wat duurde dat lang, zeg!


    Rest in Peace, Son of Gondor


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Gefeliciteerd!

    Proficiat! ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Psyduck schreef:
    Gefeliciteerd!


    16 - 09 - '17

    OH MIJN GOD MARGE HET IS JE GELUKT IK BEN ZO TROTS OP JE HOLY HSIT

    /notallcaps maar even serieus ik zit echt te klappen voor mijn laptop ZO TROTS


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aaaaah, superbedankt allemaal.

    @Marleen Superbedankt voor de taart! Ja het duurde allemaal veel te lang. Ik moet nu nog afwachten of alles op tijd binnen is om nog aan een master te kunnen beginnen!
    @Jip, aah wat een lief berichtje jippesnoes


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Dratini schreef:
    Aaaaah, superbedankt allemaal.

    @Marleen Superbedankt voor de taart! Ja het duurde allemaal veel te lang. Ik moet nu nog afwachten of alles op tijd binnen is om nog aan een master te kunnen beginnen!
    @Jip, aah wat een lief berichtje jippesnoes


    Oh no, dus het zou ook nog eens mis kunnen gaan? Get it together, RUG!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Gefeliciteeeeeeeeeeeerd =D


    I am an idiot, I move.

    Knap gedaan!


    Pretty is just a pretty word.

    Gefeliciteerd! ;D


    Caution first, always.