• NEW YORK ACADEMY FOR PERFORMING ARTS

    Competitie, passie, oorlog, kunst en lust. Welkom op de Academy.

    The Academy
          Brooklyn, New York City. Augustus 2016.
    Na een veelbewogen zomervakantie is het schoolseizoen weer gestart, en zo ook voor de leerlingen aan het NYAFPA, een van de meest prestigieuze academies van de wereld. Aan de academie studeren kinderen die van hun passie een beroep willen maken, en zo een carrière willen beginnen in de wereld van de uitvoerende kunst. Voordat leerlingen überhaupt aangenomen worden moeten ze door een serie van audities en algemene tests heenkomen waar hun talent op de proef wordt gesteld. De toelatingseisen zijn streng: alleen de meest gemotiveerde, hardwerkende en talentvolle kinderen komen binnen.
          De sfeer op de school is vooral competitief, iedereen wil zijn moment pakken en leerlingen zijn niet bang om alles daarvoor op te geven. Dit jaar zijn de spanningen nog nooit zo groot geweest, want iedereen wil de best rollen en posities voor de optredens die in eind Mei plaatsvinden. Elk jaar in het derde weekend van Mei worden er drie concerten gehouden door de Academy, voor elke afdeling één. In deze concerten laten de leerlingen zien wat ze dit jaar hebben geleerd in de vorm van een groot project dat uitloopt in een optreden. Elk jaar, na de optredens, worden er door de directeur drie nieuwe onderwerpen uitgekozen. Dit jaar zijn dat Grease (voor Theater), A Night of Dance (voor Dans) en A Night of Music (voor Muziek). De leerlingen moeten dus het hele jaar hun beste beentje voorzetten om een goede rol en — uiteindelijk — een goed optreden neer te zetten.
          De competitie is sterk, maar iedereen is een doorzetter. Ga jij het redden op een school die absurd veel van je vraagt? Voor sommige is thuis duizenden kilometers ver, dit is wel uniek. Er is namelijk maar een handjevol internationale studenten die ver wonen. Daarom heeft de school ook een flatgebouw in bezit, het is niet luxe, maar de leerlingen kunnen opgevangen worden. Zal jij het redden met drie andere bloedfanatiekelingen op een kamer? Mensen die de rol net zoveel willen als jij. Ben jij bereid om de grens op te zoeken om te krijgen wat je wilt?

    Theatre, Dance & Music
    Theatre
    Last year's performance: Phantom of The Opera | Voorbeeld optreden
    This year's performance: Grease; The Musical | Voorbeeld optreden
    Zingen, dans en acteren; dat is waar de basis van het theater ligt. Het is een verzamelnaam voor kunstvormen waarbij acteurs levendige voorstellen aan het publiek tonen. Dans valt hieronder, maar wordt als aparte afdeling gezien door het schoolbestuur. Voorbeelden van theater zijn: cabaret, circustheater, drama, improvisatietheater, klucht, komedie, melodrama, musical, opera (& operette) en toneel. Vorig jaar was het eindoptreden de productie Phantom of The Opera, in de vorm van een opera/drama uitgebracht door de studenten. Dit jaar is er gekozen voor een pure musical, in de vorm van Grease. Gebaseerd op het leven in de jaren 50. Wie zullen de rollen van Danny Zuko en Sandy Olsson Kattan bemachtigen? Vorig jaar ging de felbegeerde rol van Christine in PoTO naar een internationale studente uit Frankrijk. Maar ook dit jaar, zal het vechten worden voor de hoofdrollen.
    (Audities musical beginnen in RPG, ná introductieweek)

    Dance
    Last year's performance: The Swan Lake (nadruk ballet/klassiek) | Voorbeeld optreden
    This year's performance: A Night of Dance (verschillende stijlen) | Voorbeeld optreden
    Dans (van het Franse danse) is een sport, kunstvorm of een sociaal gebeuren dat meestal op beweging duidt van het lichaam, vaak in combinatie met muziek. Het wordt gebruikt als een vorm van emotionele expressie, sociale interactie of in een spirituele of uitvoerende vorm. Non-verbale communicatie staat dus centraal. Allerlei soorten dans worden op de Academy gegeven, maar de populairste is klassiek ballet. Naast solodansen kunnen mensen natuurlijk in paren dansen. Leerlingen krijgen veel ondersteuning en leren, naast dansen, ook kostuums maken en zichzelf te presenteren. Voorbeelden van dans die worden aangeboden zijn: Acrobatische rock-'n-roll (onder showdansen), ballet, breakdance, buikdansen, flamenco, freestyle, hip hop, salsa en tapdansen.
    (Audities dans beginnen in RPG, ná introductieweek)

    Music
    Last year's performance: Optreden met een orkest (klassiek) | | Voorbeeld optreden
    This year's performance: A Night of Music (verschillende stijlen) | Voorbeeld optreden
    De afdeling muziek draait vooral om instrumenten, zang valt namelijk op de Academy onder theater. Kinderen bij muziek zijn dus zeer getalenteerd van het spelen van een instrument. Naast normale lessen kunnen zij kiezen voor orkesttraining (bij bijv. trombone) of voor bandtraining (waar meer pop-instrumenten worden gebruikt). Muziek is het minst competitief aangezien de kinderen allemaal hun moment krijgen, maar het kan soms wel vechten zijn voor de solo.
    (Audities muziek beginnen in RPG, ná introductieweek)

    VAKKEN
    Op het NYAFPA worden een hele rits aan verschillende vakken gegeven, waaronder basisvakken. Het schoolbestuur heeft de vakken in twee categorieën opgedeeld, basisvakken en PS (Performance Studies). Onder de basisvakken vallen vakken die op een normale middelbare school ook worden gegeven, moge het fout gaan op de Academy, dan kunnen kinderen altijd terug naar normaal onderwijs. PS zijn de vakken die een leerling naast de basisvakken verplicht moet volgen, om te kunnen excelleren in hun afdelingsprofiel. Alle leerlingen krijgen de vakken sport en zang aangeboden (de seniors zelfs visual arts) omdat, moge ze willen veranderen van profiel, dat dan nog kan. Zo blijft iedereen in de basis gelijk aan elkaar. Hieronder staan de vakken per jaar aangegeven.
    Junior
    Basisvakken
    • Engelse Taal en Literatuur
    • Vreemde Taal I*
    • Algemene Wiskunde
    • Algemene Natuurwetenschappen
    • Social Studies
    PS (Performance Studies)
    • Sport I/II**
    • Zangles I
    • Afdelingsvak***

    Senior
    Basisvakken
    • Engelse Taal en Literatuur
    • Vreemde Taal I*
    • Algemene Wiskunde
    • Social Studies
    PS (Performance Studies)
    • Sport I/II**
    • Zangles I
    • Afdelingsvak***

    * = Bij het van Vreemde Taal 1 moeten de leerlingen een keuze maken uit de vier talen die worden aangeboden op het NYAFPA. Dit zijn; Frans, Spaans, Mandarijn Chinees en Arabisch. Ze mogen er slechts één kiezen en leren deze tijdens hun jaren aan de Academy.
    ** = Sport I/II is een basis voor de conditie van de leerlingen, het is dus ook een verplicht vak. Vooral de Theater- en dansleerlingen moeten hun goede conditie onderhouden in orde om hun beste beentje voor te zetten in optredens. Sport I/II is een gemengd vak, bij Sport I wordt algemene conditietraining gegeven en bij Sport II wordt basis Dans, Verdedigingssport en andere sporten gegeven. Hieronder valt bijvoorbeeld zwemmen. Dat komt echter niet vaak voor.
    *** = Het afdelingsvak van een leerling hangt natuurlijk af van de afdeling waar hij/zij zit. Hieronder staan de vakken aangegeven. Ze mogen er één kiezen.
    Theater
    • Zangles II (Koortraining)
    • Dans I/II/III
    Dans
    • Dans I/II (Algemene dans, klassiek, hip hop)
    • Dans III (Ballet, Latijns Amerikaans)
    Muziek
    • Orkesttraining
    • Bandtraining


    ROOSTER
    Ik heb besloten om dit maar weg te halen, het wordt in de RPG aangegeven welke vak(ken) de leerlingen hebben c:


    HUIZING
    De huizing van de leerlingen wordt door het NYAFPA geregeld, de school huurt van het schoolgeld een deel van een gebouw af. Mede hierdoor is het schoolgeld voor de leerlingen hoger dan gemiddeld. De kinderen delen met zijn vieren een kamer, gebaseerd op leeftijd. Ook zijn de kamers unisex, heren en dames zitten dus samen op een kamer. Het gebouw dat deels gehuurd wordt ligt zo een drie minuten lopen van de Academy af. Aan het begin van het jaar, in de introductieweek, worden de kamergenoten bekend gemaakt.
    Kamerindeling
    tekst


    AUDITIES
    Coming soon!
    HOW      TO      JOIN
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht. Wel graag aan mij laten weten dat je bezig bent met een rol.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden. Als je een internationale student wilt, laat het me via gb/pb weten. Ik wil er namelijk niet te veel, aangezien dat niet realistisch zou zijn.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats (en land, voor internationale studenten)
    • Afdeling, vakken en leerjaar
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Reputatie
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoons auditie was, zijn/haar stemgroep/instrument en favoriete dingen.

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!

    REGELS      OC
    • De huisregels van Quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d.


    EXTRA
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'dochter van de directeur' is, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Deze layout is geleend van Aemilin, met toestemming!
    • New York Academy For Performing Arts was het idee van Camilla.


    TOPICS



    HET      BEGIN
          Het schooljaar in de Verenigde Staten is weer aangebroken, dus ook op de Academy. Alle leerlingen hebben voor de zomervakantie een brief van de school gekregen, hierin staat dat ze zijn aangenomen op de prestigieuze school. De brief zag er zo uit.


          We zijn inmiddels twee maanden en één brief verder, het is augustus. Om precies te zijn is het maandag 22 augustus, het begin van de introductieweek! Alle leerlingen hebben dus al een kamer sinds zaterdag en konden aan elkaar wennen. Maar nu begint het echte werk, een week vol activiteiten en workshops, speciaal om de banden tussen de leerlingen op te bouwen. Vooraf aan de week hebben ze de tweede brief binnengekregen. Hieronder staat hij.


          Op maandag hebben alle leerlingen, dus juniors én seniors, een activiteit. Deze zal zijn; een sportles in de ochtend gevolgd door een concert dat de leerlingen zelf moeten organiseren. Hier hebben ze slechts een paar uur voor, want er moet vanavond al opgetreden worden. Zullen de leerlingen dit halen? Tijdsdruk is middelmatig maar er zullen wel scouts paraat zitten. Werk goed samen en haal het beste in jezelf naar boven.

    Datum & Tijd: 22 augustus 2016, 10:00.
    Les: Sport I/II*, focus op Sport I. De les start om 10:15, wees dus op tijd.
    Lera(a)r(es): Meneer Bellescue, een strenge maar rechtvaardige leraar. (NPC)
    Locatie: Mag je zelf bepalen, als je maar onderweg bent naar de 'les', er wordt algemene sport behandeld, soort gym dus.
    Met/Zonder iemand: Mag je ook zelf bepalen, hou er wel rekening mee dat de leerlingen al ontbeten hebben.
    Buitentemperatuur: 25 graden Celsius.

    Kamerindeling
    groep 1 - kamer 101- VOL
    Nina Wendell
    Amaryllis Sanchez
    Samuel Watson
    Blake Martínez
    groep 2 - kamer 102 – VOL
    Eleanora Kinsley
    Scelfleah Lewis
    Ash Wakefield
    Cari Easton
    groep 3 - kamer 105 – NOG 1 PLEK
    Julian Harrison
    Eldan Caiden
    Emma Williams
    groep 4 - kamer 106 – VOL
    Harper Hastings
    Luc Jenssons
    Bart Cornelissen
    Charlotte Benneth

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 20:14 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mt


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    MT


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    Mt


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    MT.


    She was always looking for more..

    MT.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Blake Martínez
    • Bassist • 18 • talking to Amaryllis • "I really don't like Donald Trump." •

          Zuchtend haalde Blake zijn hand door zijn donkere, lichtjes krullende haren heen, die nog een beetje nat waren van de koude douche die hij net had genomen. Misschien was deze douche wel lichte water-verspilling geweest, gezien hij zometeen toch weer bezweet zou zijn, maar het was de enige manier geweest om echt wakker te worden. In het begin had het wel geholpen, maar door de warmte die er nu al in het gebouw leek te hangen, kreeg de jongeman zin om zich terug onder de frisse stralen -of in een fris bed- te bevinden.
          "Oh, Dios mío, het wordt hier al bijna even warm als in Mexico," mompelde hij, terwijl hij zijn trui uit deed zodat nog enkel een grijs t-shirt zijn bovenlichaam bedekte. De trui stopte hij onhandig in de rugzak die voorheen nog over zijn schouder had gehangen, waarna hij zijn blik op Amaryllis richtte. De bruinharige dame verbleef in dezelfde kamer als hij, wat betekende dat de twee een heel jaar met elkaar opgescheept zaten, iets wat hij overigens niet erg vond, gezien de twee goed met elkaar overweg konden. Ook met zijn andere twee kamergenoten -Nina en Samuel- was Blake tevreden, iets wat toch al voor een fijne start van het schooljaar zorgde. En al zeker vele fijner dan de sportles die hen te wachten. Het was niet zo dat Blake sporten niet fijn vond; het ging er eerder om in welke omstandigheden hij moest sporten en vooral wélke sport de jongeman moest uitoefenen. "Begrijp me niet verkeerd, " begon hij en keek Amaryllis met een serieuze blik aan, "Ik hou van deze school, maar -en ik zweer dit op het graf van mijn hamster- zodra ze me op mijn handen laten staan of me een koprol laten maken, ben ik weg hier."

    [ bericht aangepast op 17 juli 2016 - 22:21 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    MT.


    take risks

    DSprayberry schreef:
    MT.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Amaryllis Regina Sanchez

    Seventeen | Theatre | Feeling neutral
    Talking to Blake


    Bag | Outfit | P.E Outfit


         
          De tedere ochtendzon verwarmde haar nog slapende lichaam die zich had verhuld onder een laag van satijnen dekens. Voor Amaryllis was slapen de ultieme vorm van tot rust komen naar een fijne avond. Maar aan elk ding zat een einde, dus ook aan haar nachtrust. Ze werd gewekt door het licht dat over haar gelaat streelde. Haar donkerbruine lokken vormde een wirwar op haar kussen terwijl ze zich vermoeid opdrukte, om op de klok te kijken.
          De dag kwam voor Amaryllis pas echt in beweging toen ze naast haar bed stond, op haar zachte tapijt. De zoektocht naar haar uniform kon beginnen, maar ze gaf er altijd haar eigen twist aan. In dit geval was het een speciale tas en een strik die haar donkere haren bij elkaar hield. Ze besloot om haar slaapkleding uit te doen en bekeek haar ontblote lichaam is de staande spiegel die aan de andere kant van de kamer gesitueerd stond. Haar buikspieren waren prominenter geworden deze vakantie, dus die waren een factor die ze meer wilde laten zien. Met een paar korte bewegingen trok ze een shirt over haar hoofd, daarvoor had ze nog wat deodorant aangebracht. Stinken zou ze toch niet. Ze werd uit haar roes gehaald door de vibratie die haar telefoon maakte. Met haar duim ontgrendelde ze het apparaat en keek naar haar achtergrond, die bestond uit een foto van Anthony, Heather en haarzelf. Met een tedere glimlach keek ze naar het familiekiekje waarop haar ogen op de notificatie landde, haar ogen werden groot. De SMS was van haar moeder, ijverig type ze een antwoord in. Een kort bedankje en natuurlijk veel liefs.
          Ze legde haar telefoon in een tas die ze de avond ervoor had ingepakt. De Venezolaanse liep richting haar badkamer en kamde daar snel haar donkere haar en poetste haar tanden. Het was tijd om naar het algemene gedeelte van de kamer te gaan.
          Een tijd later stond ze in het woongedeelte met haar kamergenoot, Blake. "Oh, Dios mío, het wordt hier al bijna even warm als in Mexico." Hoorde ze jem schatten. Don't underestimate the city. "Ik was dit jaar op vakantie in Venezuela, ook geen pretje." Mompelde ze quasi-sarcastisch. Amaryllis mocht de jongen wel, daarnaast vond ze hem een getalenteerde muzikant, iemand waar ze goed mee kon werken. "Begrijp me niet verkeerd," Kwam haar oren binnen, waardoor ze haar bruine ogen op de jongen richtte. Een serieuze blik sierde zijn gelaat. "Ik houd van deze school, maar - en ik zweer dit op het graf van mijn hamster - zodra ze me op mijn handen laten staan of me een koprol laten maken, ben ik hier weg." De opmerking zette Amaryllis aan een lachen, "No worries, mi amigo." Merkte ze op. Haar rugzak sloeg ze om haar rechterschouder en nam ze vervolgens op haar rug. "Zullen we nog even op Nina wachten, of wil je nu al weg?" Een glimlach sierde haar gezicht. Alles was er weer; de inspiratie, de motivatie en de blijheid.

    Art is the daughter of freedom


    No todo lo que brilla es oro


    Up with the sun. Gone with the wind.

    NINA SARITA WENDELL
    “Love art in yourself, and not yourself in art.”
    16 jaar • Junior • Theater • Social butterfly

    Tussen de boos toeterende auto's en het bliepen van iedereens telefoons, kan ik de vogels horen fluiten. Bijna krijg ik het voor elkaar om overreden te worden door een taxi, welke ik - door mijn verslaving aan mijn zeer ouderwetse en haast antieke koptelefoon - niet had horen aankomen. In mijn gedachten lopen stoepen en straten door elkaar heen en wanneer ik ze uit elkaar probeer te halen, werkt het niet. Ik weet dat ik dom ben en ongelofelijk roekeloos, maar ik kan het gewoon niet opbrengen om te wachten op het stoplicht. Ik ren gewoon zo snel mogelijk naar de overkant van de straat in de overtuiging dat ik dat wel haal zonder dood te gaan. Well, dat is dus niet zo makkelijk als gedacht.
    De overstuurde taxibestuurder begint me vanuit de auto uit te schelden, wat mij enkel aanmoedigt om als de bliksem verder te lopen. Het is een wonder dat ik heel aan ben gekomen bij mijn reden om deze gevaarlijke reis naar de andere kant van de straat te maken - koffie, mijn grote liefde. Voor de koffie in de ochtend ben ik als het monster van freaking Frankenstein, na de koffie ben ik - well, niet veel beter - het moster van freaking Frankenstein met minder puistjes. Niet cool dus.
    De terugweg weet ik met minder zware complicaties te doorstaan, afgezien van een hardloper - jawel, er is een diehard hardloper die hier altijd voorbijkomt als ik mijn koffie haal - welke tegen me aanloopt en waardoor ik mijn koffie bijna over zowel mij als hem weet te gooien. Godzijdank dat ik die ramp heb kunnen voorkomen.
    In mijn kamer - vrijgesteld door het schoolbestuur - liggen mijn spullen nog. Ik heb het meestal even nodig om gelijk nadat ik wakker ben naar buiten te gaan, voordat ik weer in slaap val met mijn gezicht in mijn eten. En ja, dat is me meerdere malen overkomen. Als het niet aan school had gelegen, had ik nu nog steeds in mijn heerlijke bed gelegen.
    "Heyo." Zeg ik begroetend bij het openen van de deur tegen wie er ook binnen is. Mijn oog valt al snel op Amaryllis en Blake. Zo te zien voeren ze een gesprek, waar ik grotendeels absoluut niets van opvang.
    "Zullen we nog even op Nina wachten, of wil je nu al weg?" Is het enige wat ik kan verstaan.
    "Wait, wie wilt er op Nina wachten? Ze is hier namelijk, in het geval dat je dat nog niet zag." Antwoord ik droogjes. "En ze heeft koffie." Even houd ik mijn koffie als een soort trofee omhoog, waarna ik er een paar zipjes uit drink. "En ze heeft van die grappige snoepjes in de vorm van kleine papegaaitjes." Vervolg ik mezelf. Eigenlijk had ik mezelf beloofd om niet de grappige snoepjes in de vorm van kleine papegaaitjes te kopen, maar ik kon het niet laten, zoals gewoonlijk.


    She was always looking for more..

    Blake Martínez
    • Bassist • 18 • talking to Amaryllis & Nina • "I'm not as think as you drunk I am." •

          "Ik was dit jaar op vakantie in Venezuela, ook geen pretje." Hoorde hij de Venezolaanse dame zeggen, met

    een vleugje sarcasme in haar stem waardoor Blake kort zijn wenkbrauwen ophaalde, maar niet veel meer deed dan kort te knikken. Natuurlijk was het ook in Venezuela warm geweest, waarschijnlijk zelfs warmer gezien het land dichter bij de evenaar lag. Even dacht de jongeman terug aan zijn vakantie die hij grotendeels in zijn vaderland had doorgebracht. Hij had het fijn gevonden om familie en vrienden terug te zien, maar hij moest toegeven dat hij het geen probleem had gevonden om terug naar de V.S. te vertrekken.
          Een schuine grijns verscheen op zijn gelaat bij het horen van Amaryllis' lach, die hij had veroorzaakt met zijn opmerking. Om eerlijk te zijn had Blake deze wel deels gemeend, maar misschien zou het wel verstandiger zijn als hij niet weg ging, hij wou tenslotte zijn jaar hier afmaken. "Zullen we nog even op Nina wachten, of wil je nu al weg?"
          Blake keek op toen iemand het tweetal vrolijk begroette. Zijn blik ving die van Nina, die net binnen moest zijn komen lopen, zo had hij haar gezicht deze ochtend nog niet gezien. "Wait, wie wilt er op Nina wachten? Ze is hier namelijk, in het geval dat je dat nog niet zag." Deze droge opmerking liet Blake grijnzen, waarna hij de jongedame wou begroeten, maar ze leek nóg niet helemaal uit gepraat te zijn. "En ze heeft koffie. En ze heeft van die grappige snoepjes in de vorm van kleine papegaaitjes."
          "Grappige snoepjes in de vorm van papegaaien?" Herhaalde hij haar woorden en keek even naar de jongedame, waarna hij kort grinnikte, "Weet je wel zeker dat je die gaat opeten? Ik bedoel maar, de laatste keer dat ik een 'grappig snoepje' at dacht ik dat ík een papegaai was." Kort schudde hij zijn hoofd bij de gedachte aan het voorval en besloot om dit gesprek maar snel op een andere boeg te gooien, voordat er nog meer gênante bekenningen aan het licht kwamen, "Anyways, misschien moeten we maar eens vertrekken?" Kort keek hij op zijn telefoon om te kijken hoeveel tijd ze nog hadden, om vervolgens met een diepe zucht zijn rugzak weer over zijn schouder te gooien.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 13:00 ]


    If people were like rain, I was like drizzle and she was a hurricane.

    MT


    tya

    topics die van mij zijn


    Spinning around, I'm weightless.